Přejít na obsah

Motor 1.4 TSI


57 témat v tomto fóru

    • 163 odpovědí
    • 123,8k zobrazení
  1. 1.4 TSI (90 kW) 1 2 3 4 70

    • 1,7k odpovědí
    • 456,7k zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 36,8k zobrazení
  2. Vaše spotřeba 1 2

    • 31 odpovědí
    • 19,2k zobrazení
  3. 1.4 TSI - motorový olej 1 2

    • 38 odpovědí
    • 29k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 22,3k zobrazení
  4. Vzduchový filtr

    • 3 odpovědi
    • 3,8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 101 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 245 zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 19,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 775 zobrazení
  5. Hučení

    • 10 odpovědí
    • 7k zobrazení
  6. Olej teče u poloosy

    • 0 odpovědí
    • 791 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
  7. Problém volnoběh

    • 2 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  8. Benzín v oleji

    • 9 odpovědí
    • 12,5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5,6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5,5k zobrazení
  9. Klepání

    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Myslíte, ze těch 110kw v tdi bude dostačující na takové auto? Polovina město, polovina dálnice 
    • Ahoj ,jak se ti to prosimte podařilo vyřešit ?
    • Mám v dílně 60 litrový sud 5-30 s touto specifikací na kterou jsem se dotazoval. Nehledám v tom žádné vylepšování. Je tam 100 ,-  na litru rozdíl, tj. na výměně 5 stovek, nic co by nešlo přežít. Šlo mě spíše o názor zda-li dát nebo nebo ne abych nemusel řešit doma 4 auta s 5-30 a jednoho superba s 0-20  🙂 Děkuji
    • souhlas s poznámkou moderátora nad tvým příspěvkem - již to zde bylo diskutováno mnoho krát. Přesto a neber toto příliš osobně: co tě prosím vede k tomuto dotazu - máš pocit že výrobce tě chce podvézt a nutí ti špatný olej? Vím, že dnes mnozí si třeba ordinují sami antibiotika, protože si přečetli na internetu od neznámeho anonyma co mají za chorobu a jak ji léčit. Na jiném fóru si koupí člověk nové auto a automaticky se ptá jak odstavit EGR ventil a vyhodit DPF. Tak by mě prostě blbě zajímalo pozadí dotazu.   Za mne bych NIKDY neměnil z pťedepsaných 0-20 za 5-30. Nejsme již v období žigulíků a Š100 kdy to bylo skoro jedno. Ale je to každého volba.  
    • Řekni si v servise, ať ti to přestaví na pevný interval na 15 000 km, já jsem si to tak nechal u současného Supa i toho předchozího.
×
×
  • Vytvořit nový...