Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

kuba44

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Nepotěšil si mě, to je pravda . Ještě si ovšem dělám naději - domlouval jsem se servisákem v autosalonu, že tomu nechám ještě 2000 km a pokud by to trvalo nebo se zhoršovalo, tak to pošle přímo na Boleslav - a že by mi to vyměnil. Opravdu mi to cvaká hodně hlasitě, bál jsem se že je tam dokonce něco utrženého ... teď si říkám kéž by bylo - dali by mi novou.
  2. Jen pro doplnění tématu - nakonec tam byla závada, zvrzali mi montáž zamykání zpátečky, naštěstí to dělal přímo prodejce, takže opraveno a už je v pohodě. Teď pro změnu řeším jiný problém - a to cvakání pružin na lamele u spojky. Objevuje se to při pouštění spojky, tedy pokud ji nepustím úplně pooooomaloučku. V servisu jsem to s nimi schválně vyzkoušel na více autech - a jak na potvoru to dělá nejvíc jen to moje!!!! Asi mám ten noční kus, protože i motor je o něco hlučnější než u ostatních 1.4, se kterými jsem jel .... takový hezký "turbo" zvuk při akceleraci + vibrace ... . Ty pružiny nejsou zatím na výměnu lamely, ale štve to, při každém jen malinko rychlejším řazení cvakání. Jednička, cvak, dvojka, cvak, trojka ... když kličkujete městským provozem tak prakticky permanentně cvakáte. Máte někdo podobnou zkušenost? PS: Aktuálně najeto 2000 Km a podruhé v servisu.
  3. kuba44 odpověděl na hairman's téma v Motor
    Mám 1.4 u FII a zrovna dnes jsem to (mj) řešil u prodejce. Je to hodně hlučný motor a není příliš dobře odhlučněn, jsou tam pouze "deky" a jinak nic. Originální odhlučnění není, musel by to být bastl a to by se zase křížilo se zárukou. Pracovně jezdím FI HTPčkem, někdy F1 1.4 MPI ... a když po práci sednu do vlastního nového tak to je rachot . Bohužel, tohle se zrovna nepovedlo.
  4. Jde o zařazení jedničky při rozjezdu, samozřejmě. Dnes mám ujeto o 100 Km více (výhradně jízda po Brně) a měl jsem mírné problémy jen jednou ... a v servise mi taky doporučili počkat ... tak zkusím najet ještě nějakou stovku a uvidíme.
  5. Prosím ostatní majitele FII o radu, případně informace: Cca týden (najeto cca 650 Km, motor stále syrový) vlastním FII 1.4 Ambiente a mám občas problémy zařadit jedničku - páka klade značný odpor a neskočí do pozice, případně skočí ale za doprovodu značného drhnutí, oproti ostatním rychlostem. Někdy pomůže zařadit dvojku a pak znovu jedničku .... doteď jsem jezdil s FI 1.2 a nikdy jsem neměl podobnou zkušenost - u zpátečky se mi to stává u všech škodovek, ale tam je to normální a pomůže vyšlápnout ještě jednou spojku .... Vím že řazení je u FII o něco méně "user-friendly" než u FI, ale toto mi přijde trochu divné - a nechce se mi s novým autem ihned do servisu. Díky za rady.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.