Přejít na obsah

Xp3

Uživatel
  • Počet příspěvků

    567
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 588 zobrazení profilu

Oznámení Xp3

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

12

Popularita

  1. Dají se sehnat ty těsnící o-kroužky u patic obrysových světel? Už je mám tvrdé, rozlámané a poztrácené. PS. je to vyhřáté od denního svícení
  2. Ta gumička je pomník plastového obložení sloupku. Samé nevýhody: extradíl, šrouby, klipy, drahé, přínos jen estetika, jako bonus nekvalitní provedení a trhání gumičky. Když už chtěl designér černé sloupky, měl použít jen černou barvu 😀
  3. Zapečený kroužky, haťapková klasika.
  4. Sítko v expanzce není, nic neměň, nevypouštěj, dolij chybějící kapalinu 50% destilky, 50% G13 a fertig.
  5. Zkorodované těsnění pod hlavou z důvodu nevyměněné chladící kapaliny?
  6. Byly to takove nafouknute boulicky?
  7. Já jsem se taky nikdy nedozvěděl důvod proč měnit chladící kapalinu. Chladící okruh je uzavřený, nepřijde do styku s okolním vzduchem, chemické reakce mezi kapalinou a kovy časem ustanou, a pokud kapalina neutíká, nebo se nevymnění součástka motoru za novou, která by potřebovala k nasycení ionty z chladící kapaliny, tak opravdu není důvod kapalinu měnit. Olej v posilovači řízení taky nikdo nemění, a přitom podle stejné logiky stárne stejně jako převodový olej. Motorový olej a brzdovka je něco jiného, ty časem stárnou vzdušnou vlhkostí.
  8. Ten, komu se nic nepodpálilo, bude říkat, že záleží na stylu jízdy, a ten, komu se podpálilo, bude říkat, že na stylu nezáleží.
  9. Souhlasim s ben06, zalezi na stavu zbytku auta. Fabii ja osobne povazuju za kvalitni a bytelne auto, idealni pro denni jezdeni 2x16km, a po oprave motoru muze nekolik let bezproblemu slouzit. Kdyz opravit, tak si pote auto nechat co nejdele. Pokud to mate jako nouzovku a tak jako tak chcete casem jine auto, tak neopravovat, a prodat dal se zavadou, kterou uvedete kupujicimu. Jinak 22tis. za komplet repas motoru vcetne spojky mi prijde nejak malo ....
  10. Do odkazu, ktery posila Malta, jsem psal i ja, ze mi to dela nekolik let, jen pri teplote cca 19 az 22 stupnu, cim to je, jsem nezjistil. Stav se nezhorsuje ani nezlepsuje, v tu chvili se vzdy bojim o rozvody, aby neskocily, ale myslim, ze s touto zavadou auto uz dozije.
  11. Mam to na Roomsteru BZG take uz 3 roky, ale jen pri startovani pri venkovni teplote 18 az 22 stupnu, pri mensi i vetsi teplote startuje bez problemu, i za hlubokoho mrazu.
  12. Projevuje se 0.3 l / 1000 oleje nejak na svickach nebo na emisich? Nemas zniceny kat, neskube motor? Jsou to 3 litry na jednu vymenu po 10tis, to uz je dost....
  13. To teda cumim, s preskocenym rozvodem se neda jezdit, nebyl jen vytahany ?
  14. Tak dnes venkovni teplomer ukazoval 39 st, jizda po dalnici rychlosti 100-110 km/hod, tri lidi v aute, klimatic na 22 st, vetrak na 3 a spotreba 7.6, coz je teda sila. Autu se nechtelo jet, jak by byla zatazena rucni brzda.
  15. Xp3

    Rotace pneu

    Souhlasim, take mam letni jen outside/inside a neresim kde kolo bylo nasazeny. Je to fakt uplne jedno.
×
×
  • Vytvořit nový...