Přejít na obsah

kulhis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

575 zobrazení profilu

Oznámení kulhis

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dostal jsem houkačku,nějaký mikrovlný sensor a kbelový svazek na propojení s komfortkou, což mám komlet pospojované...
  2. Tak že je to špatná řídící jednotka mi říkal už mechanik v bohemce v Kutné Hoře,ale jistý si nebyl...sehnal jsem novou ŘJ,stejné číslo ale na konci místo BK je DF.Je to jednotka do novější fabky 74kW s jiným zapalováním,což nelze sladit!Takže tu mám jednotku navíc k prdu...jo a palivo tlakuje v pořádku!
  3. Nevím...nejde to vyrušit.Nevíte někdo adresu, nebo něco jak bych mohl tento problém odstranit??
  4. Koupil jsem si na netu origo DO s výklopným klíčem a super funguje, poté jsem si zakoupil od jednoho borce origo alarm (nějaká cobra) a prozatím nejde!!!Nevím proč, je komplet namontovanej a nijak nereaguje na nic...nepotřebuje VAG????
  5. Já jsem si objednal lisovací kleště v katalogu pod kódem LH SET za 1240,- .Na prodejně jsme je testovali a výsledek? Naprosto přesně a kvalitně lisují snad všechny druhy dutinek, konektorů izolovaných i neizolovaných za pomocí různých nádstavců, které jsou součástí sady.Také jsme zkoušely takové ty tenké dlouhé laciné kleště a výsledek taky nic moc...tak nevím, asi záleží jak je kdo náročnej!
  6. Dobrá...děláme na fabce něco nového,ale piny(terminály) je potřeba pořádně zaaretovat.Zkoušel jsem to obyčejnýma kleštěma a výsledek byl dost riskantní,nerad bych třeba vyhořel. Brouzdim na netu a sháním lisovací kleště na piny(konektor,terminály)...dost problém koupit,objednat lze ale za jakou cenu!!!
  7. Díky moc, pokusím se to nějak vyzkoušet v praxi...
  8. Tak zámek ve dveřích je asi O.K.,protože při otevření se stropní lampa rozsvítí...
  9. To hned otestuju...Mě totiž blbne i startování!Protože při otevření dveří u řidiče se mi pravidelně spouští DLOUHO benzinové čerpadlo a poté to dlouho startuje.Takže by zámek???
  10. Mohu to vyzkoušet, ale mám zato že to nelze...pouze odpojit konektor spínače na dveře,ale to potom nefunguje spousty jiných věcí,což nechci.Ale přes vag/vas to určitě vyzkouším,jestli to tam někde najdem...nevíš takhle náhodou kde to hledat?
  11. Přesně tak, pojistky jsou komplet v pořádku...prostě nemůžu rozchodit motorek, nejde mi tam šťáva.Pouze nějakej zbytek asi 0,04 - 0,07V,když sepnu spínač na otvírání.
  12. Zdravím všechny...mám takový nepříjemný problém s mojí fabkou 1.4 16V 74kW 2001.Když mi auto stojí víc než asi deset minut,nastává problém se startováním...trvá to asi 5-8s než motor naskočí,při otevření dveří u řidiče totiž je slyšet zbytečně dlouho čerpadlo, které moc nadávkuje palivo.Když odemknu auto a vlezu dveřmi spolujezdce,tak je vše v pořádku,brnknu a jedu...pravděpodobně je tam nějaký systém obohacování při mrazivém počasí, který je v mém případě stále v provozu...měl jsem to ve Škoda bohemia v Kutné Hoře a nic...měli to tam asi týden a při odjezdu mi mávali,pač byli rádi že se mě zbavili...Nic nevyřešily,zkoušeli novou vstřikovací lištu,kabely jsou prý ready a problém v dveřním spínači pry není...vše prý poukazuje na řídící jednotku motoru (sakra)...Děkuji předem za vaše příspěvky.Je to opravdu nepříjemný problém,to mi věřte...Jo a diagnostika nic.
  13. Nemůžu otevřít kufr, pouze pomocí manuálního ovládání u řidiče.Mám combi fabii a ještě nedávno bylo vše v pořádku...dalo se to otevřít jak centrálním zamykáním, nebo přidržením tlačítka kufru na dálkovém ovládáním(origo škoda)...Měřil jsem napětí do motorku otvírání a v době signálu je tam max.0,020V!!!Nemáte s tímto problémem někdo zkušenost?Předem moc děkuji za radu...
×
×
  • Vytvořit nový...