Říkal jsem, že vepředu je vše nové. A dělalo to před i po výměně.
Na motoru je nový axiální stabilizátor, silent na víku převodovky je bez problému. Velký silent taky vypadá ok.
Zdar,
mám 1.6 feldu se servem.
Když začnu zrychlovat tak začne celé auto táhnout doleva. Čím větší zrychlení tím víc.
V normálním tahu táhne taky (dálnice atd...)
Geo mám, vepředu je vyjma levého ložiska, levého kloubu a řízení VŠE nové.
V zadu nové tlumiče, pružiny.
Když na místě protocim motor tak se volant nehne, ani se jeho síla nijak nezmění, takže řízením to asi není.
Ahoj jak je to s těsněním příruby gufera kliky na 1.6 Felicii?
Trochu mi brečelo tak jsem ho s výměnou spojky chtěl vzít taky.
Ve všech dílenských příručkách jsem našel že se tam má klasicky vrazit těsnění.
Když jsem ho ale sundal tak pod ním nic nebylo a samotná příruba na sobě měla gumový rantl, který zjevně moc netěsnil.
Nová ho má také. Mám tam k tomu vrazit i klasické těsnění/silikon nebo věřit tomu gumovému šmejdu?
Zdar,
chtěl bych se zeptat jak moc vylézají a zalézají ty originální šrouby nastavování sklápění světel? Budu měnit na elektriku a potřebuju mít nějaký základ abych si to zkalibroval správně, jelikož moje jsou už několik let na suchu.
A existuje nějaká tabulka jak moc se musí světlomety naklánět? (tu zatížení vůči stupňům znám) Zajímala by mě spíš jestli je 1. stupeň 2,4%, 2. 3.6 atd... nebo je to nějak jinak.