-
Počet příspěvků
21 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení athlon
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Západku zatím nechám tak jak je. Našel jsem na fóru o Octaviích a VW radu, že se při leštění auta nemá nanášet leštěnka na tu část kde se opíra to těsnění, že prý to pak šíleně vrže. A to já jsem udělal (i když už je to delší dobu). A taky někteří používají suché mýdlo. A tak jsem udělal mýdlovou vodu a rám kde se těsnění opírá jsem umyl tou mýdlovou vodou a taky jsem suchým mýdlem potřel ten semiš. Nevěřil jsem tomu, ale funguje to jako malý zázrak. Při zavření dveří na ně můžu tlačit jak chci a je absolutní ticho. Nevím jak dlouho to vydrží a ještě jsem nikde nejel, ale zatím to vypadá dobře.
-
No já na dveřích (Roomster) žádné gumové dorazy nemám. Otec na fabii má jeden dole, ale já tam mám akorát maly placatý špuntík a ten šroubovat nejde.
-
Mě přístrojovka nevrže, spíš tam něco občas zadrnčí nebo zarezonuje hlavně u spolujezdce okolo horního kastlíku, ale když to není trvalé tak to už neřeším. Co mě ale začíná otravovat je VRZÁNÍ hlavně předních dveří. A to obvzlášť když stojím někde déle na sluníčku. To potom když se rozjedu a než se karosérie trochu ochladí je hotový vrzací koncert. Zjistil jsem že to dělá to semišové těsnění předních dveří. Stačí v těch místech na zavřené dveře potlačit zevnitř nebo zvenku a už to vrže. Jak se karoserie hýbe na nerovnostech nebo i v zatáčkách je to jako se vrtět na kožené sedačce. Nevím jaký má to semišové těsnění důvod, ale zadní dveře mají normální gumové, to namažu silikonovým sprejem a je pokoj. Jenže čím mám namazat ten semiš na předních ? Sprej se do toho vsákne a je to k ničemu. Nemáte nějaké tipy, dělá vám to taky ? Možná by pomohlo dotažení dveří aby se tak nehýbaly, nevím.
-
Tak s tou palubní deskou to dopadlo dobře, nikde nezůstala žádná stopa po neodborné montáži a momentálně ani nic nevrže. Dokonce mi teď i lícuje odkládací schránka u spolujezdce s tou části kde je umístěno rádio. Předtím jsem tam měl malý schodek, který jsem u jiných aut taky neviděl.
-
Tak už uběhl rok a byl jsem na první garanční prohlídce, která ale zůstala otevřená a budou mě volat. Začala mi totiž tak před měsícem vrzat palubní deska nad budíky a to hlavně když se rozehřeje jak pouštím teplý vzduch. Pak to povrzává pořád a když ji chytnu a začnu s ní hýbat tak příšerně skřípe. Taky jsem si všimnul, že ten tvrdý kousek plastu nad budíkama je v jednom místě odlepený. Vše jsem v servisu ukázal, palubku si nafotili a poslali na vyjádření do Škodovky. Vzhledem k tomu, že prý celá palubka je jeden díl (ta horní část) tak mi ji budou celou měnit. Takové je i vyjádření Škodovky a posílají novou. Mám obavu jak to dopadne, aby mi pak nevrzalo všechno a neměl jsem tam záseky po šroubováku apod. Máte někdo nějaké zkušenosti s takovou operací ? Taky mi pak ještě přitom udělají nějakou svolávačku na podložku pod turbo (něco jsem tady už o tom četl). Jinak zatím všechno spolehlivě funguje, najeto mám necelých 7000 km.
-
V sedačkách se sedí dobře, lépe drží tělo. Horší je to při nastupování a vystupování kdy to vysoké boční vedení trochu překáží. Tvrdost je podle mě stejná jako u těch obyčejných a bederní opěrka taky nejde nastavovat.
-
no aspoň nějakou výhodu ta 1.2 TSI měla ne
-
Jo do práce tam jezdí hodně lidí a když chytnu střídání směn tak mám problém vůbec vyjet ven
-
Taky jste si všimli toho, že volant a budíky nejsou přesně uprostřed sedačky, ale jsou posunuté malý kousek doleva ? Schválně jsem se byl dívat v naši firemní služební Fabii kombi a je to stejné. Prostě když sedíte a podíváte se na oblouk volantu a budíky, musíte se pohnout nebo naklonit kousíček doleva aby byly v jedné rovině. Kámoš co jezdí v té služební Fabii mi říkal, že si toho taky všimnul.
-
Jsou to 15" kola Avior, z 16" jsem měl trochu obavu že budou na těch našich cestách už moc drncat i když vzhledově by byly ještě o kus lepší. Po přezutí na ty zimní mi po pár kilometrech začla svítit kontrolka tlaku v pneumatikách (celkový průměr kola je asi trochu jiný) tak aspoň vím že to funguje.
-
Zatím asi ne, teď jsem to spíš vzhledově degradoval když jsem přezul na zimní 14" plecháče.
-
-
-
Po 10 letech s Favoritem jsem využil akce Věrnost a "odměnil se novou" Bylo mi sice těžko u srdce když jsem Favoritka odvážel na vrakoviště, ale jednou to přijít muselo, zub času se na něm už začínal hodně podepisovat. Výbava navíc: panoramatické střešní okno výškově stavitelné sedadlo spolujezdce podlahový nosič kol sportovní paket Dynamic tempomat prodloužená záruka 4 roky (ta je v akci zdarma)
-
Zdravím všechny. V poslední době vidím čím dál tím více Roomsterů, kterým nesvítí ty koncové "céčka" celé. Někomu třeba jenom spodní část, jinému spodní i prostřední atd. Kolik tam vlastně je žárovek v jednom světle ? Tři ? Šest žárovek na dvě koncové světla se mi zdá trochu moc. Jaký mají odběr ?