Interiér

Dotazy a zkušenosti s interiérem

Podkategorie

  1. Zadní část Roomster

    Vše k Roomsteru od B sloupku dozadu

    731
    příspěvků
  2. Zadní část Fabia II

    Vše týkající se Fabie II od B sloupku dozadu

    266
    příspěvků

    177 topics v tomto fóru

    1. Středový tunel

      • 1 odpověď
      • 107 zobrazení
    2. Loketní opěrky

      • 243 odpovědí
      • 52 709 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 563 zobrazení
      • 141 odpovědí
      • 47 283 zobrazení
    3. Zarosené čelné sklo

      • 12 odpovědí
      • 5 495 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 328 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 312 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 509 zobrazení
      • 54 odpovědí
      • 17 362 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 4 434 zobrazení
    4. Volanty

      • 177 odpovědí
      • 43 024 zobrazení
      • 77 odpovědí
      • 12 129 zobrazení
    5. ovladanie topenia

      • 0 odpovědí
      • 658 zobrazení
      • 15 odpovědí
      • 1 103 zobrazení
    6. Kabinový filtr FABIA II

      • 80 odpovědí
      • 18 378 zobrazení
      • 115 odpovědí
      • 39 159 zobrazení
    7. Sedadla

      • 42 odpovědí
      • 9 226 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 1 124 zobrazení
      • 134 odpovědí
      • 47 141 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 925 zobrazení
    8. Climatronic - dotazy

      • 196 odpovědí
      • 45 524 zobrazení
    9. Haciky v zadnom kufri

      • 14 odpovědí
      • 5 010 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 1 036 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 1 448 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 402 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • kto porovnáva origo dážnik z SII s tým z SIII ich asi nikdy nevidel ani v ruke nemal   v SII je krásny dáždnik kvalitný , kožená rukoväť , chromový krúžok a logo   ten v SIII je hrdzavejúci rozpadajúci sa šmejd za doslova tri koruny z číny , jediné čo je na ňom iné oproti dáždniku z tržnice je znak škoda
      • ked som menil soft z noxu na 9970 tak prvu regeneraciu spravilo po cca 1000km druhu okolo 850km a odvtedy vzdy na chlp po 750km 
      • Taktiež som sa s týmto nestretol, a to sa občas poriadne kúrilo v lete a v pohode.   Skús to reklamovať kľudne môže byť aj nejaká hardwarová chyba, že to prehriatie už nezvláda.
      • Proč? Vždyť podvozky na Octaviích jsou bezchybné a vydrží 3 miliony kilometrů jak nic.
      • Ahojte. Superb 2, 09, CR, 250tis. DSG. 125kW (chip), CBBB. Pri zohriatom motore kolísanie otáčok cca 1dielik na otáčkomeri. Na motore to nepočuť. Pri studenom motore ručička ako prilepená. Žiadny inýproblém som neregistroval. Možno iba slabé syčanie pri pridaní plynu. Otáčky kolíšu pri studenom motore keď sa má spustiť regenerácia DPF. Ale tu to kolísanie počujem aj na motore. Ale ako náhle sa motor zohreje a spustí sa regenerácia všetko je ok. DPF regeneruje pravidelne po 650 až 700 km. Ďakujem za rady. Ivan. 20180527_114635.mp4