-
Výfuk 1.8T 4x4 Combi
taky si myslím že tohle bude spíš na obyč 1.8T...ale tenhle komplet za 3000 no nekup to...ted je auto bohuzel u doktora a nemam moznost se kouknout na spodek a behem par dni se musim rozhodnout, dokud ho jeste má...
-
Výfuk 1.8T 4x4 Combi
Ahojte, omlouvám se jestli je to špatná sekce ale nevím kam to zařadit...mám možnost sehnat úplně nový výfuk, origo, nikdy nejetý za skvělý prachy a nevím jestli je z combika (majitel ho dostal a taky netuší), můžete mi prosím pomoc? tady je fotka a díky všem za rychlou pomoc, jinak mám r.v. 2001
-
1.8 TSI (118 kW)
na autorevue delali test a z hodnot: 1.8 TSI * 0-100 km/h: 8,15 s * 0-160 km/h: 20,9 s * 0-200 km/h: 44,6 s 2.0 TFSI * 0-100 km/h: 7,5 s * 0-160 km/h: 18,7 s * 0-200 km/h: 35,6 s se divím, že ten rozdíl zas tak velkej na těch 40 koníků navíc a že má jedna osma delší převody...a nad 160 se člověk fakt dostane tak jen při předjíždění na dálnici...asi půjdu do tý 1.8, zdá se mi to jako solidní motor v poměru spotřeba/výkon a nenapadá mě žádná jiná alternativa třeba u VW
-
1.8 TSI (118 kW)
reagovat nemusíš, ale jen mě zajímal rozdíl mezi spotřebou 2.0 TFSI vs 1.8TSI a jestli je dvoulitr vetsi zrout, volim jedna vosmu...nic vic nic min
-
1.8 TSI (118 kW)
urcite by to nebylo kazdodenni jezdeni...proste si chvilku "zasportovat" a uzit si toho zatahu motoru, obcas nejakej vylet, delsi cesta, proste takovej fajn spolecnik na cesty, ktery neztraci dech, je v nem pocit bezpeci a neni to otesánek, který spolkne celou vejplatu na PHM ... urcity bych tam nechal origo kola, radsi ty penize vlozim do kvalitniho oleje a jinych veci nez do kol...jinak asi to TFSI bude lepsi na rozjezd kdyz ma kratsi prevody....kolik toci treba ta 1.8 ve 140 na sestku?
-
1.8 TSI (118 kW)
ten světlý interiér obsahuje i kůži, nebo to je jen čalounění? no auto by nebylo nikam na služební cesty ani cestování...takovej ten garážovej mazel na kterýho se člověk těší celý týden, že ho o víkendu pořádně protáhne zase další požadavek je, aby když budu chtít, umělo jet i úsporněji (cca 8 l/100 kombinace dálnice, okresky, vesnice)...v tom je zase super 1.8...takže když chce člověk opravdu silný zažitek, je ten dvoulitr opravdu o poznání lepší? jo a ještě je možný subjektivně zhodnotit místa na kolena u středovýho panelu? u naší O1 Facelift je to bída (jsem vyšší postavy) a ve felicii jsem se mohl víc rozvalit...
-
1.8 TSI (118 kW)
no já si právě taky říkám...ta 1.8 se fakt povedla, slusnej kroutak a hlavne ta spotreba si myslim bude o dost lepsi...a navic na natural 95, ten bych do RS asi nelil...jo jeste otazecka, jakej se vam zda ten svetlej interier? myslite ze se bude spinit? me vzhledove uplne nadchnul a interier je o 200 procent hezci, ale jestli to neni na ukor prakticnosti (spineni)
-
1.8 TSI (118 kW)
je tu někdo kdo řídil jak OII RS tak 1.8 T(F)SI, aby zhodnotil, jestli je opravdu takovej rozdíl mezi RSem v jízdních vlastnostech, sešlápnutí plynu atd? pořád se nemůžu rozhodnout...obyč oktává se mi s tím světlým interierem líbí o dost víc nez RSa a i ten motor je úspornější jak RS a do 160ti jsou rozdíly ve zrychlení docela malý...díky za postřehy
-
Má cenu kupovat svíčky DENSO IRIDIUM
jsou docela mastný DENSO...každopádně sebelepší svíčky by neměly být na autě poznat co se týče výkonu....pouze spotřeby a menšího cukání při popojíždění...jinak jestli bych ti mohl doporučit alternativu, zkus tenhle konfigurátor http://www.svickyngk.cz/
-
1.8 TSI (118 kW)
vorlajz: neboj, nechce navic u nas neni jedina firma, kterych bych tohle auto nekomu sveril (jako ze ho jeste nemam ale uvazuju)..jen jsem nekde cetl ze je stejne dimenzovaná jako u prvního RSa, tak jestli to je pravda
-
1.8 TSI (118 kW)
nevíte někdo na kolik NM je dimenzována převodovka 1.8T(F)SI?
-
Rozdíl mezi 1.8 T 110 kw a 1.8 T RS 132 kw
je pravda, že RS má proměnné časování ventilů?
-
Problém s RS
točení do 3000-3500 ot, jizda po okreskach a cca 30 procent dalnic (do 140km/hod) a spotreba 10 je normalni? ja myslel ze si vezme tak o litr vic jak bezna 1.8T...ale i tak to jeste jde...mozna problem je v tom ze uz nevim jak to jelo bez ty kontrolky, ale nepocituju fakt zasnou zmenu vykonu...prudky kopce na pětku 180 jede ve 3 lidech, s pustenou klimou...to by asi jinak nevyjela
-
Problém s RS
nám se tohle bohužel stalo asi měsíc po koupení v bazaru (předtím bylo na důkladný prohlídce u mechanika známýho), jezdíme s tím normálně dál a jediný co je blbý je ta spotřeba...ještě jsme dostali tip že by to mohlo být něco v elektrice a kontakt na nějakýho maníka...ono to zezačátku chvilku svítilo, pak zhaslo na pár km a teď permanentně svítí. je to taková ta oranžová kontrolka "potrubí s uzávěrem"
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
chtě bych se zeptat ohledně chipovaní...když si to nechám udělat u Cimbu tak se mi zvedne krouťák na 330nm, ale převodovka je dimenzovaná na 250nm, co s tím? asi bude hodně trpět, co? kdybych chtěl i další úpravy, to bych musel dát jinou převodovku? aby se mi to za pár km nesesypalo...díky za odpoved
bassaqq
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva