Přejít na obsah

rapi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení rapi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, neví někdo kde se dá levně sehnat příručka k VAG-COM, třeba VIS 3.0. Dík
  2. Kluci podívejte se pls do velkýho techničáku, jestli nemáte změněnou výšku vozidla, já tam mám výšku 1448 mm. Dík
  3. Hurá, Problém vyřešen, byl to vadný halluv snímač, děkuji všem za pomoc.
  4. Tak v servisu přišli na to, že je opravdu vadný halluv snímač otáček, dneska si jdu pro auto, tak doufám, že pojedu jak vítr
  5. No s těma tlumičema už asi nic neudělám, a ten plech nevim nevim, jak říkáš chrastítko bych do auta nechtěl a orat pole taky nebudu
  6. Zajímalo by mě jaký typ tlumičů používají ty paketovaný, jestli se dají sehnat a co ten plechový kryt motoru?
  7. Tak moje okta vypadá stejně, už od pohledu se mi zdá vyšší, mám tam sice 15ky kola, ale to zas takový rozdíl nehodí, Jinak na ty naše cesty by to měli dávat jako standart výbavu
  8. Díky moc, taky jsem myslel, že tam mají být nějaký kryty navíc, ale nic jsem nenašel, asi budu muset věřit prodávajícímu, protože mě nenapadá jiný způsob jak si to ověřit, snad jen přeměřit světlou výšku auta, ale ten rozdíl je prý zanedbatelný
  9. Koupil jsem starší octavku 1.6 74 kw r.v. 99 Jak poznám, že mám auto za příplatek na horší cesty, měl by být zvýšený podvozek, ale víc nevím. Dík
  10. Jsem objednaný do servisu na celkovou diagnostiku, tak uvidím co to hodí
  11. Tak nebylo to ani váhou vzduchu Už jsem bezradný, myslel jsem si, že je to už v poho a po 2 km a zahřátí motoru opět ztráta výkonu a škubání motoru a startování opět tak po 5 sekundách, fakt už nevím co by to mohlo být, napadá mě už jen halluv snímač neví někdo zda by to mohlo být ono a jak by se projevoval vadný snímač. Budu vděčný za všechny nápady, dík
  12. Tak dneska mi přišla váha vzduchu, zítra to vyměním a pisnu jak to dopadlo. Jinak jsem včera rozebral startér a nestačil jsem se divit, uvnitř ještě v pohodě, ale na startéru je jeden dost hrubý drát nijak nekrytý a vede k uhlíkům, má asi 0,7 cm v průměru a rozpadnul se mi pod rukama, takže jsem ho musel nahrazovat jiným žádná sranda Ještě vyřešit to cukání, snad to bude tou váhou vzduchu. Jinak mám najeto 135000 motor AKL a doteď šlapal jak hodinky, ale teď se mi začínájí projevovat příznaky stárnutí
  13. VAG nemám, neví někdo kolik stojí a kde se dá sehnat? Jsem v zahraničí a servis je tu šíleně drahý
  14. Na fóru jsem se dočet, že by otáčky lítaly nahoru , ale já můžu ovládat plyn úplně jemně, za pokus to ale stojí, zkusím vyměnit i to čidlo. Dík
  15. nejvíc znatelné je to při sešlápnutí pedálu na dvojku, ale jen když se auto dostane do provozní teploty, jako by vynechal motor, už se mi stalo, že při zastavení na semaforu mi motor zhasnul a pak nešlo tak 10 vteřin nastartovat. Těsnění a hadičky jsou v pořádku, už jsem přetěsnil i sání, mám objednanou váhu vzduchu, tak uvidím
×
×
  • Vytvořit nový...