Přejít na obsah

Luboun

Uživatel
  • Počet příspěvků

    77
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Luboun

  1. Tak máme Scalu v servisu na aktualizaci SW kvůli výše popsaným problémům (hlasitost radio, e-call, kamera, zamrzání, obtíže s Android Auto.. ). Při update softwaru došlo k nějakému poškození hw jednotky a čeká se na novou. Nevíte, jak je vůbec možné softwarem zničit HW? To naše auto je opravdu zázrak. Takhle slabou citovou vazbu jsem si ještě k žádnému autu nevybudoval.
  2. Spíš jsem to myslel tak, že mnozí si ani nespárují telefon přes BT. Tak to máš opravdu minichybku, s tím se žít dá.
  3. Mě osobně rozsah schopností Bolera bohatě stačí. U druhého auta mám menší obrazovku, AA funguje jen přes kabel, je o dost pomalejší, ale naopak zase stabilní a v logice ovládání tak nějak na koncentraci méně náročný. Třeba ta horní roletka u Scaly mi nevyhovuje, zobrazení klimatizace je hezké, ale přeplácané a pokud se chci dostat z menu klimy, musím zmáčknout jinou volbu (rádio, car atd.) a nestačí znovu "menu" na panelu klimy, případně, že se to po nějakém čase přepne zpět automaticky. Mě osobně přijde, že někdy méně je více. Ale já jsem hodně konzervativní uživatel. Kafe mi auto vařit nemusí... :-)
  4. Taky si myslím, nicméně VW to zjevně neumí. Vždyť rok prodávali ID bez hotového SW. Tady na fóru je jen zlomek nespokojenců a dovoluji si tvrdit, že většina uživatelů ani potenciál infotaimentu nevyužívá. I řidiči mnohem dražších aut mnohdy nemají telefon spárovaný a drží ho za jízdy v ruce....
  5. U nás se to projevuje tak nějak nahodile. Když už si člověk myslí, že je to ok, tak to zase zablbne... To co popisuješ s tím opakovaným připojením po krátké odstávce, to manželka často popisuje taky, že to celé zatuhne, (nejde zvuk z rádia...) a musí se restartovat ručně, nic neproblikává. Ale to je jen část problému, teď se to na cestě to celé zčernalo a zčervenal e-call. To se stává jen sporadicky.
  6. Já s Tebou vůbec nepolemizuju. Nicméně s Bolerem bojujeme 3 roky, vše údajně měněné, software prý aktuální a jiný není.... Systém zamrzá, seká se, "černá" a SOS občas nefunkční. Dle tvrzení servisu i textu na stránkách Škoda vše souvisí se vším a prý i nekompatibilní telefon může totálně zaseknout celý systém. Vím, že je to NESMYSL, ale jak s tím bojovat, když oficiálně přiznají, že produkují takový šmejd a všichni se na to odvolávají? Máš štěstí, že Ti funguje vše i s "nekompatibilním" telefonem.
  7. Ano, základem je oběhnout bazary, koupit staré použité telefony, dát je do továrního nastavení, vypnout automatické aktualizace a neinstalovat žádný další software. Pak je určitá naděje.... Před otevřením těch stránek kompatibility na webu Škody je obšírné upozornění, že musíš mít zcela identický (vč. roku výroby a stejné verze UI) telefon, jinak negarantují nic.
  8. A máte někdo telefon prokazatelně kompatibilní dle těch jejich úžasných stránek? Prostě si musíme koupit telefon dle Škodovky.... https://compatibilitylist.skoda-auto.com/ Ale stejně, pokud si koupíte telefon vyrobený půl roku poté, co ho otestovali nebo v něm proběhne byť jen jediná aktualizace čehokoliv nebo instalace další aplikace, tak od toho dává Škoda ruce pryč.... viz jejich upozornění při otevírání ověřování kompatibility...
  9. Jsou Tvoje info o novém FW nějak ověřené, máme Scalu 3 roky, vše měněné a aktualizované, problémy pořád se 3 telefony a už přes rok čekáme na "nový" FW. Dle dnešní info ze servisu máme FW aktuální a máme si koupit další a možná kompatibilní telefon. 2x Samsung a 1x Xiaomi. Myslím, že je to od nich prachsprostá výmluva, že za vše může spárování s telefonem.
  10. Naše 3 letá Scala se trvale potýká taky s infotainmentem, vše prý vyměněno, naposledy v září 2022 FW žádný aktuálnější nebyl. Včera jsme absolvovali převážnou část cesty do Itálie s černou obrazovku a červenou LED na stropě. Nic nepomohlo (restart nešel, vypnutí motoru ani zamčení auta bez efektu). Po hodině stání v cíli se to umoudřilo... Už nikdy nechci nic od VW, manželka je z toho nešťastná. I když to funguje, tak Android Auto se někdy spustí bezdrátově, někdy jen přes drát a jindy vůbec. Nebýt téhle hrůzy, tak je to fajn auto...
  11. Hlavně infotainment (zamrzání) a občas i červeně svítící dioda u SOS. Aktuálně má manželka Samsung S20FE, předtím jiný telefon, ale obtíže podobné.
  12. Tak jsem měl od září 2021 "slíbenou" aktualizaci FW pro zamrzání infotainmentu a e-callu, která měla být ve 2Q/2022. Samozřejmě se nikdo dosud neozval, problémy trvají, teď jsme dali auto do servisu kvůli klima a z jednání jsem měl pocit, že samozřejmě žádná účinná aktualizace neexistuje. Jediné co Škoda zvládla zaktualizovat, je upozornění na jejich stránkách, ze kterého se dá v podstatě vydedukovat, že neexistuje kompatibilní mobil, který by byl schopný dlouhodobě fungovat s jejich "robustním" infotainmentem. Prostě alibistický blábol, díky kterému můžou neuznat jakoukoliv reklamaci. Technik nám řekl, že pokud vše funguje dobře bez mobilu, tak Škoda problém neuzná...
  13. Obdobné problémy, tj. zamrzlé Bolero a červeně svítící e-call máme občas taky, naposledy včera. Scala/Kamiq mají obdobné problémy. Dle sdělení servisu k tomu ŠA přistupuje, cituji: "...nejedná se o závady závažné, ale podružné..." Od září máme slíbenou aktualizaci SW, prý bude ve 2Q/2022.🤮😁
  14. Aku jsme neodpojovali, ale uvědomil jsem si, že si manželka nechala měnit baterku v DO. To okno moc nepoužívala, tak je možný, ze si nefunkčnosti všimla až teď a že to souvisí....
  15. Tak jsem se byl poradit v servisu a kupodivu poradili správně. Ve dveřích řidiče jsem 2-3s podržel přepínač pro sklo spolujezdce postupně v obou krajních polohách, zopakoval jsem to celé 2x a ejhle ono to funguje i na DO. Teď jenom proč se to vlastně pokazilo... Vím, že mi to radil @csabac, ale proceduru jsem dělal špatně, tj. u nefunkčního okna spolujezdce místo u řidiče.
×
×
  • Vytvořit nový...