-
Loketní opěrky
Možná se pletu, ale ta opěrka je uplne stejná do R i do OI.
-
Motor 1.9 TDI 77 kW
Jestli ma motor DPF se da zjistit podle VIN, ale nepamatuju si konkretni kod.
-
Test žárovek H7
Mam projektorova nataceci svetla, predtim jsem mel osram night breaker a ted mam tu novou revizi s pridomkem "plus" - prej vetsi zivotnost. Po te, co jsem je nasadil, tak jsem prozil WOW efekt . Byl jsem opravdu prekvapen intenzitou a barvou svetla. Doporucuju
-
Motor 1.9 TDI 77 kW
Co se tyce hlucnosti tak to musim potvrdit. Je hlucnejsi - je to takovej klacickej TDI PD xroxtak, kterej 'lame vaz'. Ve volkswagenech je mnohem lip utlumen. Pri presednuti na VW TDI CR ma clovek pocit ze po seslapnuti akceleratoru to nejede, ale je to jenom pocit. CR maji totiz mensi turboefekt . Uplne idealni by bylo, pokud by puvodni majitel menil olej po 15 000 km
-
Motor 1.9 TDI 77 kW
Co se tyce hlucnosti tak to musim potvrdit. Je hlucnejsi - je to takovej klacickej TDI PD xroxtak, kterej 'lame vaz'. Ve volkswagenech je mnohem lip utlumen. Pri presednuti na VW TDI CR ma clovek pocit ze po seslapnuti akceleratoru to nejede, ale je to jenom pocit. CR maji totiz mensi turboefekt . Uplne idealni by bylo, pokud by puvodni majitel menil olej po 15 000 km
-
Motor 1.9 TDI 77 kW
Nevim presne jak to s tou normou je, ale tento motor splnuje EURO 4. Vsechny common raily uz pak maji ucpavku, aby splnily EURO 5, ale tam uz je to poreseno, takze by nemel byt problem s regeneraci. Mimochodem ani tento motor "jenom s EU4" neni pri studenem startu citit po nafte.
-
Motor 1.9 TDI 77 kW
Ja bych si hlavne overil, jestli tato verze nema nahodou "ucpavku" --> DPF (filtr pevnych castic - -> spojeni DPF+PD je nejhorsi volba), pokud ano sel bych od toho pryc a vzal auto bez ucpavky. V Nemecku je velmi pravdepodobne, ze bude mit DPF pac tam byli pak danove ulevy. Pokud je ten motor bez DPF tak je co se motoru tyce od VW nejlepsi volba ze vsech cerpadlo tryska xroxtaku, pokud nebereme v potaz nejnovejsi verze s common railem - to uz je uplne jinde.
-
Prestal fungovat cd changer
Tak jsem mel cas a podival jsem se na ten changer. Bohuzel do neho zateklo a dost kontaktu je spalenych na obou deskach. Myslim, ze to je neopravitelne .... nektery ty maly kondenzatory vypadaji taky ze jsou spaleny. Jedine snad nekde sehnat ty desky BTW: changer je panasonic
-
Prestal fungovat cd changer
Dekuju vsem za tipy a postrehy. Jedna se o roomstera, v zaruce to uz neni. Ted jsem jezdil sluzebakem, takze jsem to neresil. R stal v garazi. Na ty pojistky se mrknu. Jenom zde uvedu jeden zajimavel postreh. Dostala se ke me informace od cloveka kterej pracoval na vyvoji R - s tou listou (plast na kterem jsou trysky ostrikovacu) byly problemy uz pri uvadeni na trh, ale nikdy se to na 100% nevyresilo, pac to drzi jenom na 2 plastovech sroubcich (pri zavreni kapoty se to pritlaci) --> proste konstrukcni chyba, no a ten led tomu hodne pomohl - proste se ta lista posunula. Jinak pokud jsem mel R venku za jakyhokoli deste at uz staticky nebo jsem jel, vzdy jsem byl suchu a teple
-
Prestal fungovat cd changer
Zdravim, potreboval bych radu. Po odmrazeni auta na kterem byla 2mm vrstva ledu (snih jsem odmetl) me nekudy zateklo do auta (vlhkej koberecek u spolujezdce; asi setim ledem posunula ta plastova lista na ktere jsou trysky ostrikovacu), od te doby me nefunguje cd changer. Nesviti na nem zadne tlacitko, pokud se prepnu v radiu na changer tak na prvni pozici dostanu hlasku CD ERROR, na ostatnich pozicich je info EMPTY SLOT. Changer je plny: 6 CD. Auto jsem dal do vytopene garaze - mozna je to blbost, ale pokud to vyschne mozna to zacne fungovat??? Co myslite? Setkal se s tim uz nekdo?
fredcrg
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva