Přejít na obsah

Bárt 34

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Bárt 34

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. když je zanesené turbo tak to obvykle padá do nouzáku okolo 3tis. otáček /hlásí to překročena mez plnícího tlaku ventil n75 a n71/ nejdříve bych překontroloval všechny hadičky jak již bylo zmiňováno, a když by bylo vše OK, tak bych nechal vyčistit turbo. Měl jsem stejný problém hned po koupi, dnes bych si ho vyčistil sám. To turbo potřebuje čas od času vzít u huby, a ne to jen lochtat na bůra při 1800ot. za min. zadruhé je to tím že je u nás nekvalitní nafta/nejlepší naftu má u nás benzina/ a třeba vůbec nejlepší Aral.de no posuďte sami, a z vlastní zkušenosti hned jsem zkusil a je to kurva znát na spotřebě, výkonu a kouřivosti. http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-ben...41_automoto_fdv
  2. Mám stejné turbo Garet 038 253 019N a je originál v mé OI 1.9tdi 81 kw ASV rv.2002
  3. Ahoj, měl jsem stejný problém padalo to do nouzáku, tak jsem od kámoše přehodil oba ventily /kamarádovi jede ok/ a a vyměnil jsem pro jistotu váhu vzduchu kterou mám doma náhradní výsledek byl stejný, takže mi bylo hned jasné že je zasrané turbo, zajel jsem k maníkovy on dělal, já koukal a dnes táhne moje O1 1.9tdi 81kw 2002 ASV. jakoby byla po chipu, na který jsem chtěl stejně jít ale než vyčistím turbo. Dnes bych si ho dovolil vyčistit sám, ty lopatky se skoro nehýbaly přece jenom to pohánějí výfukové plyny, a zasírá se to chce to občas vyprášit saze jinak za vyčištění i s demontáží a montáží jsem dal 2000+/200na vrch moje dobrá vůle / že to bylo na počkání asi 4 hod.
  4. Bárt 34

    Jaký olej

    Ahoj, olej jsem měnil za stejný co je dáván do auta od začátku Shell Helix Ultra VX 5W-30 Longlife, je pravda že ve značkovém servise chtěly necelých 600 za litr ale koupil jsem za 220,- l. s dopravou. Můj soused co dělá výbrusy motorů mi řekl že to je nejlepší volba aby motor makal jak má a pravidelná výměna, radši o 1000km dříve než o 1000km později. Olej longlife je určený pro motory s prodlouženým servisním intervalem, já mám na 25000km, nebo rok, záleží co nastane dřív, ale jezdím převážně kratší vzdálenosti a tak měním max. po 15000km. Kamarád mění olej po dokonce až 40000-50000km, ale jezdí dálky třeba 1000km tam a zpět 1000km, má najeto 430000 a OK. olej nejvíce trpí častými změnami teplot. Já mám O1 1.9tdi 2002 81 kw ASV.
×
×
  • Vytvořit nový...