Mam 2.0 kombika se sekvencnim vstrikovanim Lovtec/Magic2 (HL Propan), benzinu spotrebuju pri slusne kolem 8,5l/100km, plynu v lete kolem 9,5l/100km a v zime kolem 10,5l/100km. Pokud mas "naftovou" nohu pak bude samozrejme spotreba vyssi. Plne na plyn jedu tak do rychlosti kolem 190km/h, pak mi jednotka zapipa a motor se bez vyraznejsiho projevu (laik si toho spise ani nevsimne) prepne na benzin a tahne dal, pokud uberu pod cca 180km/hod prepne se to zase v klidu zpet na plyn. Samozrejmosti je moznost rucniho prepnuti tam a zpet, kdyz potrebujes zaakcelerovat - jasne ze benzin je vyrazne zivejsi. Na kilometru usetris na palivu kolem 1,-Kc za km, takze navrtnost je odvisla od projetych km. Za tech 6 let, co to mam jsem si nevsiml nejakych vyssich nakladu, s vyjimkou mirne zvysene spotreby oleje (jezdim na plnou syntetiku) a pred technickou to vzdycky necham seridit, vymenit filtry a zrevidovat, dohromady za par stovek. Nevidim nejmensi duvod, proc jakejkoliv benzin, treba i prechipovanej RS, nedoplnit o LPG. Je bezva, kdyz si muzes zajet po 400 km pro plyna za 550,-Kc...
Zacinam posilhavat po jinem aute (zase asi oktavka) a CNG, ale zatim nemam vsechny (ekonomicke) vstupy.