V dnešních vedrech mi odešla klimatizace na iV, podle diagnostiky kompresor kaput. Nejhorší je, že žádný není skladem a pokusí se ho stáhnout z výrobní linky nových aut. 😞
Osobně jsem u toho nebyl, technik mi řekl, že mi pošle foto. Co dělali nevím, ale od známého bych měl dostat podle vinka co dělali. Jinak včera po 500km dolití cca deci chladící kapaliny a vypadá, že už si to sedlo.
Dnes auto vráceno, bylo mi řečeno že chladící systém byl zavzdušněný. Celkem průser, že si to nepohlídají. Jinak dolili chladící kapalinu a odzkoušeno na cca 60km. Zítra Ostrava tak uvidíme jestli bude opět odtah :-/
Na webu jsem zadal vin, kde auto spadalo do svolávací akce a objednal se do servisu. Jinak pozor po ujetí 160km závada na chladicím systému, pánové asi neodvzdušnili nebo nedoplnili chladící kapalinu pro baterii. Auto v servisu a čekám na telefon co bude.
Tak to jsme na tom podobně Michale, auto máme od půlky března a teď najeto lehce přes 12000km. Jinak do mobilu jsem si hodil aplikaci Plugshare a třeba v Brně nabíjím v Olympii nebo Decathlonu zadarmo.
Connect se mi také nechtěl připojovat, ale po aktualizaci a smazaní dat aplikace opět vše funguje. Pokud odjíždíš ráno ve stejný čas nastav to přímo v autě ať se ti to nabíjí a vyhřívá.
Přesně jak píše Michal B. Jenom doplním svoji zkušenost, že při vybité baterii a nemožnosti nabíjet na dovolené byla spotřeba 6,7l.
Omezený nabíjecí proud mi prodloužil nabíjení na 9 hodin
V aplikaci to nic nepsalo ani žádná závada jen v oznámení jak je na fotce. Cvaknutí nepozoruji krom teda zamčení zásuvky a ventilátor chladí nabíjení. Plánovač nepoužívám mám 22 hodin NT a přes den to nabíjí FVE.