
Wochcápka
Uživatel-
Počet příspěvků
10 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli Wochcápka
- Narozeniny 10/10/1981
Návštěvy profilu
532 zobrazení profilu
Oznámení Wochcápka
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Ahoj, Absolutní nepřehlednost a chatičnost je výsada tohoto fora. JAko nováček, který potřebuje pomoct musíš nejdřív pročíst stovky a stovky nesmyslů aby si ve finále zjistil, že stejně nevíš nic. Řešil jsem to samé zhruba před třemi týdny a stejně jako ty, jsem se prostě nikde nedobral ničeho, takže jsem si nakonec musel pomoct sám. A moje řešení bylo následující. Mám Roomstra, r.v. 2007 a koupil jsem Bolero. Takže klasika verze 1,6 v autě a verze 2,0 v radiu. Jsem z Hradce Králové, takže budu mluvit o místních dílnách. Moje pouť stejně jako tvoje začala na netu, kde jsem stejně jako ty nesehnal nic za dobrou cenu a hlavně nic co by bylo přesně to ono. Takže jsem se obědnal do škodovky. Autocentrum Barth Hradec Králové. Tam šlo jen o diagnostiku, zda by nebylo možné pomoct si bez toho převodníku. Po dvou hodinách bylo jasný, že ne. Stálo mě to 245,- a doporučily mě do Čeperky k jednomu technikovi, který dělá radia, alarmy, a píčoviny do aut přímo pro tu škodovku ve které jsem byl. Mrknul na auto, objednal si ve škodovce přesně to co potřeboval, pak mě pozval a za hodinu bylo všechno v pořádku. Stálo mě to 2000,- . Za Bolero jsem dal 3000,- takže 5245,- a je to z krku. Upozornil bych tě na to, že i když ten převodník koupíš, tak ho asi sám(pokud seš laik) do auta nezaděláš. Není to jen o tom zastrčit konektor, je to o zapojení do té původní kabeláže v autě. Mě to přijde jako nějaký relátko, nebo taková cypovina. Takže stejně budeš asi hledat kdo ti to zapojí. Co se výbavy týče, z reprákama jsem neměl potíže, ale nejde mi zdířka AUX mezi sedačkama. Technik říkal, že v tom autě ze kterého je to radio původně, ta zdířka nebyla. Takže to radio ji jakože neumí používat. Stejný to bude i s těma reprákama. Pokud by ti to nešlo, musel by si zajet do škodovky a domluvit se snima, aby ti to auto nakodovaly budď na diagnostice a nebo ještě lépe v nějakém autě, které to má ale které komunikuje s autem bez toho pořadače. Takže pokud tvůj Swing, pracoval v autě, kde byly jen 4 repráky, a ty máš 8 a nepůjde ti to, řešením je aby ve škodovce sehnaly auto, které má 8 repráků, jede ve verzi 2,0 a v tom autě ti to radio nastavili. Pak bude na 8 repráků chodit i tobě. A stejný to mám i já s tím Auxem. Každopádně, na Maxi DOT zapoměň, já ho mám v autě taky a taky funguje kdy chce. Respektivě mám vypozorováno, že pokud by si nechával auto odemčený a klíče v zapalování, bude ten DOT chodit taky. Ale problém je když vytáhnu klíčky a zamknu. To se pak ani nehne. A zase pak musím třeba dvě hodinky mít auto na dvoře, nezamčený a s klíčema ve spínačce a pak, dokud je nevytáhnu to chodí jako když jsem tam měl to původní rádio, starty tomu nevadí. Vadí tomu to vypnutí s vytažením klíčku a nebo zamčení. Takže prostě, na DOT zapoměň. Leda zase skusit to kodování v autě který jede ve 2,0 a má maxi Dot. Třeba by se srovnalo i to. Snad jsem ti pomohl, pokud budeš chtít, číslo na toho mechanika v Čeperce ti pošlu. Nevím odkud jsi, aby si to sem neměl přes půl republiky. Hoja Stenly
-
Zdravím, Když mi i moje žena řekne že jela uplně jiným autem a přitom seděla v tom našem tak to už zřejmně nebude jen můj vsugerovaný pocit.Takže vřele doporučuju, Stenly
-
Pánové,děkuji Vám za reakce, Nejednalo se mi ani tak o to jestli je normální ten výron oleje či jak k němu dolšo.Jednalo se mi o to jestli když to půjde normálně do sání a do spalováku přes turbo jestli mi to tam náhodou neudělá nějaký brikule v tý progresi toho turba.Ale pokud lze vyčíst z vašich příspěvků něco mezi řádky tam myslím že tvrdíte že si s tím to turbo poradí a že to mám tutíž přepojit zpět tak jak to má být.To m i vcelku stačí,přiznávám že jsme to chtěl slyšet. Jinak včera jsem zaslepil EGR ventil,podle těch všech návodů a fotek to bylo i z vyčištěním klapky a výroby podložky otázka asi hodiny a půl a rozdíl je úplně neskutečnej.To auto najednou jede jako šlak,od doby co to mám to byla taková lemra líná,spíš do tahu a na komfort než jako letadlo.A včera se mi konečně předvedla jako dvoulitrová tdíčková oktávka.A turbo ani nezakuckalo.Bezvadný Klidně pište dál,více hlav více ví.Půjdu na to až o víkendu,takže klidně ještě můžem do tý doby přijít na to že lahev od aguiy je pro motor to nejlepší.
-
Zdravím všechny, Pánové,mám takovej delikátní problémek.Vloni když jsme řešil problémy s turbem a jeho dokolečka ucpávání jsme mimo jiné po poradě s loňským mechanikem zaslepil trubku která spojuje vrch motoru respektivě odvětrávací plastový prvek na víku ventilů a hadici která vede do sání.Jedná se o OCT 1 pro úplnost 81kw.V hadici k sání mám nacpanej korkovej špuntik a to kolinko od toho plastovýko tělesa na víku mám zredukovanou do uzký hadičky a tu mám svedenou do půllitrový lahve od aguily.Všechen olej kterej vrchem vyletí jde do tý lahve.Já čas od času sundám kryt motoru a tu flašku přeleju zpátky do motru.Tenkrát jsme to udělali jen jako pomůcku k tomu aby jsme mohli vyloučit že nám ty lopatky v turbu nezalepuje olej kterej se tam dotává tudy.Mělu jsme ho totiž vyndaný asi třikrát a furt to dělalo bordel. Dneska se chystám zaslepitt EGR protože s autem jezdí manželka a ta prostě saze vyhánit nebude.Bak Bak vokulovačka a v osumdesáti dává 5ku.Takže milé turbo ož opět čas od čásku když do toho skočím a jedu si po svojem hází auto do nouzáku.Takže proto ten EGR.A při té příložitosti bych chtěl odstranit tuhle zvěřinu kterou jsme tam napáchaly.Jedná se mi o to jeslti si myslíte,že může mít ten mastnej kouř a případný olej který se tím oddechem dostane nahoru vliv na funkci turba,jestli ho může poškodit respektivě zalepit natolik aby to dělalao opět psí kusy. Nejsem schopen posoudit kolik oleje to vyhází třeba za sto kilometrů,ale za ten rok jsem to přelejval asi třikrát a nikdy nybyla ta flaška ani do půlky.a to sem najezdil celej volej,to jest 15 000km nevím jestli je to moc či málo ona moje wochcápka je taky babizna má to najeto 243 000km tak na případný úniky má asi nárok. Děkuji za radu a Váš názor Stenly
-
Zdravím Vás chlapy, Uplně stejné problémy mám i já.Mám formana r.v.94.Spotřeba naprosto závratná,výkon uplně šílenej.Do 80 km/h to jede jakž takž,pak když chci přidat tak je uplně slyšet jak ten motor dusím.Buď tam jde málo paliva a nebo hodně paliva,spíš hodně podle ty spotřeby.Měl jsem to v servisu na diagnostice,píše to 4 chyby,porucha potenciometru škrtící klapky,skrat lambda na kostru,vadný haliuv snímač a nevim co to 4 ale to je blbost.Takže sem vyměnil celé vstřikování,chtěl jsem měnit i tu lambdu ale zjistil jsme že mi pan mechanik při výměnně spojky skřípnul kabel od lambdy mezo mortor a převodovku.Tak jsem ho vyprostil,zkontroloval a zjistil jsem sice že je porušená izolace,ale jinak kabelům nic není takže předpokládm že funkce bude v pořádku.A že zmizí i ten skrat kterej psala diagnostika. A teď prosím o radu,sem z toho už uplně nešťastnej.Koupil jsem to na zimu,abych si nehydroval wochcápku a furt to stojí pod kůlnou.Díky Stenly
-
Hm dobrý no,koukal jsem že se tady odkaz na Vag oběvuje vícekrát.Tím že z toho nejsme moudří jsem nemyslel to že jsme debil ale to že nám to nic smysluplného neříká. Každopádně by mi pomohlo i to kdyby jsi mi poslal odkaz toho kde to bylo řešeno.Jsem tu jen chvilku a ještě se moc neorientuju.A prolejzat stovky témat mi tak nějak nepasuje do časového plánu.
-
BYL JSEM UPOZORNĚN ŽE MOŽNÁ OPERUJU VE ŠPATNÉ SEKCI.OMLOUVÁM SE A PROSÍM KDO BY JSTE MĚL COKOLIV K TÉMATU TAK PIŠTE V SEKCI PORUCHY ZÁVADY TÉMA POMOOOOC. Díky moc Stenly Wochcápka
-
To mě nenapadlo,nějak nevidím souvislosti spíš jsem si mylsel a snad bych si i tipnul na to čerpadlo.A ještě mám teda jeden třeba nesouvisejííc poznatek.Zdá se mi že to má strašnou sílu na jeničku a dvojku když třeba chcete přejet retarder nebo čekáte na křižovatce a potřebujete si jen popojet.Musí mít člověk opravdu vyšláplou spojku jinak to je mazec.To táhne do předu a snad si to i přidává.Jasně to dělá každý auto ale jezdím denně s Ivecem 3,0 HPT a tam je to opravdu kemfortnější a není problém držet to jak se říkám na spojce,ale ta moje Octa by se snad strhala. To Huml:Zkus prosím tě popsat nějakou situaci kdy je špatnej EGR.Abych měl představu.Každopádně moc díky.
-
To už jsme zkoušeli několikrát Vagem a moc z toho moudří nejsme.Spíš bych potřeboval nějaký nástřely co to může bejt.
-
Zdar lidi, Prosím Vás poraďte mi nebo začnu věřit že octavia byl strašnej omyl.Takže OCT I.r.v. 2000 motor 1?9TDi 81KW při plynulém a nenásilném rozjezdu mi od dvojky vždycky na cca 1800 otáčkách zaškube.Teda prostě jedu,nehoním ji roztáhnu v klídku jedničku než přeředím na 2ku otáčky spadnou někam k 1000 a pak při další akceleraci to jako škubne.Na vteřinu dvě,pak to přeleze ty 2000 a pak už táhne jak bejk.A dělá to jen na těchto hodnotách.Mám po repasi turbo,filtr jsem měnil 2x teď mi můj stejně něšťastnej mechanik řekl cosi o poškozené vysokotlaké části čerpadla.\nakonec z toho sešlo,dali jsme na reklamaci to turbo,rozdělalai ho že prej bylo zasraný sazema tak ho vyčistily,složily ujelo to asi 100km a dělá to zase.Prosím Vás řekněte někdo že víte co to je nebo mi škrábne.Jo sem zapoměl.Má to najeto 228tis kilometrů.