Přejít na obsah

romanm

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení romanm

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, tak to opravdu vypadá na kontrolu kabeláže a čtecí cívky. Není nějaký fígl na tu pojistku která zajišťuje čtecí cívku na spínačce? Děkuji za předchozí rady Roman
  2. Zdravím, občas se stane, že při zapnutí zapalování zůstane blikat kontrolka immobilizéru a auto samozřejmě nejde nastartovat. Po několika pokusech to najednou přestane blikat a už vše funguje jak má. Vag hlásí zablokovanou řídící jednotku a v přístrojích to hlásí příliš slabý signál klíčku. Bohužel to dělá i s druhým klíčem, tak to asi v čipu nebude. Asi bude problém v čtecí cívce nebo ve vedení. Nemáte s tím někdo zkušenost? Roman
  3. Zdravím, problém s kontrolkou už tu byl, zkus hledat. Problém je ve svorkovnici mezi chladičem a motorem, je tam uhnilý modrý drátek ( jsou tam dva slaboučký drátky ). Mě to taky nešlo a chyba byla tam, jinak na dobíjení to má vliv a to v tom, že se nebudí alternátor a tím pádem začne dobíjet až tak ve 2800 - 3000 otáčkách jakousi samoindukcí. Roman
  4. Tak jsem drátek v patici našel a " neměčtí soudruzi" tam asi opravdu udělali chybu, neboť dva tak slabounký drátky a úplně holý nemají asi šanci na dlouhý život. Ten modrý byl upadený a ten druhý upadl když jsem odpojoval svorkovnici. Takže ještě jednou děkuji za perfektní radu Jinak ty stěrače šli až dvojrameným stahovákem, kde jsem šroub stahováku musel dotáhnou tak, že už to vypadalo že něco uletí, pak na něj ještě praštit kladivem a teprve potom to odskočilo. Kulák na řízení jde lehčeji. Roman
  5. Zdravím, pořád mi nedá spát maxidot, chtěl bych ho pořídit do VW Polo 9N1, svorkovnice včetně zapojení, kontrolky a celý vnitřek je stejný jako Fabia, jen ty plasty kolem vnitřku jsou jiné ( jsou podobné Octavii ale tam jsou jiné svorkovnice). Neporadil ba mi někdo jestli by to šlo rozebrat a složit vnitřek z Fabie a vnějšek z VW Polo? Na Fabku je přístrojovka za rozumný peníz. Za případné rady díky. Roman
  6. Dík za radu vyzkouším, i když ty stěrače jsem sikovkama zkoušel, na tu patici mrknu jestli ji najdu Roman
  7. Zdravím, mám někde přerušený kabel od altíku(modrý) do centrální ř.j. (xs4/9), nesvítí kontrolka dobíjení a dobíjí až při 2200 ot. Natáhl jsem kabel venkem a vše šlo ok. V cestě je ještě svorkovnice na příčné stěně a tak jsem se dal do demontáže stěračů a tím jsem i skončil. ANI ZA BOHA JSEM TY RAMÍNKA NESUNDAL. Nenáte na to někdo nějaký fígl? Dále bych chtěl poprosit o radu kde hledat to přerušení kabelu když to nebude v té svorkovnici na dělící stěně. Nemá s tím někdo nějakou zkušenost. Roman
  8. Tak jste to nikdo nezkoušel, jestli někdo máte nepřihlášený klíče, tak to zkuste. Na Felici to opravdu funguje, přihlašoval jsem to na dvou autech. Případně poradte, kde to hledat tady na foru, jestli se to už tady řešilo. Roman
  9. Zdravím, zkoušel jsem hledat ale nějak se mi nic nepodařilo najít ať dám co dám nic Roman
  10. Zdravím, u Felicie funguje možnost přihlásit nový klíč bez pomoci Vagu. Možná je ten postup známí - nový klíč dát do spínací skříňky a zapnout zapalování, starý klíč dát do zavřených dveří řidiče, centrálem zamknout a držež v poloze zamčeno 20-30 vteřin. Nový klíč se tím přihlásí a lze ho používat. Měl bych dotaz jestli to má někdo odzkoušeno i u Octavie a Fabie. Popřípadě tento postup vyzkoušejte a dejte vědět u čeho to funguje a u čeho ne. Roman
  11. Zdravím, stejný problém s klapkou, jak to udělat je popsáno zde:http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=8690 ten potenciometr sice nejde rozdělat ale prostříkt jde a zatím mi to funguje dobře, snad to vydrží. Blbě se tam dostává, je potřeba vyndat i větrák topení, jde to pak lépe nahoře zacvaknout. Hlavně před zamontováním nejdřív napojit jen konektor motorku a odzkoušet, stačí trochu pohnout z klapkama a už se to šprajcuje a motorek to nepřemůže. Když je odmontovaný ventilátor tak ja na ty klapky hezky vidět. Samozřejmě taky se musí udělat základní nastavení Vagem. Ještě přidám obrázek úplně rozmontovaného motorku. Musí se nejdřív vypáčit vlastní motorek, pak se vyndá svorkovnice s potenciometrem a ten se pak vytáhne ze svorkovnice. Foto mi poslal kolega co to dával na forum co je psáno výše a patří mu za to dík.
  12. Zdravím, tak mě taky zlobí motorek vnitřní recilkulace vzduchu, vymontoval jsem ho, oddělal deklík a vůbec mi nění jasný kde je nějaký potenciometr. Poraďte někdo jak to dál rozebrat. Já bych to rozebral to mi problém nečiní ale vetšinou mi potom činí obrovký problém to pak dát dohromady Tak jestli by někdo poradil byl bych rád ať to nedopadne jako vždy, že to budu muset koupit nový Roman
×
×
  • Vytvořit nový...