Jump to content

martikk

Uživatel
  • Content Count

    576
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

martikk last won the day on November 10 2010

martikk had the most liked content!

Community Reputation

69 Excellent

4 Followers

About martikk

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,993 profile views
  1. Týden stará záležitost u známého. Octavia 1,6 tdi 2014, najeto 160tis. Přestala topit při cestě do Německa. Na zpáteční cestě odešla ještě vodní pumpa. Nádržka stejně rezavá. Původní náplň. Když jsem byl na dvouletým servise, tak jsem chtěl vyměnit chladící směs. Bylo mi řečeno, že to nemají jako servisní úkon. VID-20191213-WA0008.mp4
  2. martikk

    DSG vs manuál

    Nikdy jsem dsg převodovky nestudoval jen jsem vstřebával běžně zažité názory lidí a diskutéru na fórech. Dsg nikdy, je to moc složité drahé atd. Od doby co jsme začali dostávat pracovní auta jen s dsg, začal jsem vnímat, že to taková katastrofa není a je to daleko příjemnější ježdění než s manuálem (můj názor). Na což se dsg (všeobecně automaty) začínají na různých školeních a kurzech brát jako bezpečností prvek. Neustále ruce na volantu a kontrola nad vozidlem v krizových situacích. A ono to tak i je. Takže při změně auta nebylo nad čím přemýšlet a automat je doma. A když je automat doma, tak nastal čas se podívat na to jak to vše vlastně funguje. Našel jsem pěkný video do jednoho Poláka co pěkně popsal jak to celé funguje a vypadá. Za mě nic katastrofického v tom nevidím. Mechanická převodovka u které nevidím problém k nějaké nadměrné poruchovosti. Vždy je vše na uživatelích. https://www.youtube.com/watch?v=RvHUnoNEBZ4
  3. Čau, nějaká rada nebo postup jak nastavit pravé zrcátko při couvání aby se víc naklápělo. U Leona mi šlo pěkně dolů, tady tak 4mm a dost.
  4. A už jsi to teda zkoušel utřít?
  5. Jen né žádný fén! Já měněný sklo nemám a měl jsem to tam taky. Jestli tak si to jen utři a počkej na vyjádření servisu. Nic persklého ani promackleho tam nemáš.
  6. Já to utřel vlhčenýma ubrouskama co jsem měl v autě.
  7. Asi máš pravdu s tím čištěním, ale otázkou zůstává proč docháchází k tomu maštění v místě airbagu.
  8. Asi bych to neumýval, když už to řeší ze servisem. Jak tam nic nebude, tak řeknou, že problém není. Kdyby mě napadlo, že to bude od airbagu, tak bych to taky řešil. Jsem se teda ještě nedíval do jiných octávii jestli je ten airbag vidět, ale já ho vidím.
  9. To samé mám i já. Když jsem auto kupoval bylo to tak viditelný, že jsem auto málem nevzal. Vypadalo to jako by tam měl někdo položenou nějakou tu silikonovou podložku protože to bylo mastný. Ale když to šlo umýt, tak jsem to pak neřešil. Pak jsem zjistil, že to je obrys airbagu. Zatím jsem to tedy neřešil, tak jsem zvědavý co ti ve škodovce řeknou.
  10. Je vidět, že jsi rozhodnutý. Ono stejně na výběr moc není. Za mě jediné mínus ten 5ti kvalt. Nechápu proč tam nedali šestku jak u greenline nebo nenechali možnost DSG. Jezdil jsem se všemi variantami, ale ta 5ka nee.
  11. https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-mapy/skoda-superb-tiskova-mapa/motory-premiera-prvniho-naftoveho-motoru-generace-evo/
  12. 1.4 klasický motor. Ještě je tady otázka karbonizace přímo vstřiku. Já lil od novoty do 1.4 vif a to samé dělám i 1.5 v leonu. S leonem se jezdí taky denně 50 km. Jelikož snim jezdí žena, tak má spotřebu 6,3, ale máme 96kW. Uvidíme časem jak to bude vypadat. Vše má svoje pro a proti. Nejlepší je jít někde do salonu pujčit toho benzína na par hodin a vyzkoušet jak jede! Od počítače je těžko radit co by ti vyhovovalo.
  13. Když si to bude hlídat a občas to projede, tak za mě nafta. 25 Km je cca 30 min jízdy a to není málo. 1.5 už má taky DPF a navíc má to úžasné pokovení válců místo ocelových vložek, tak snad to nebude takový průser jak u VW 2,5 TDI transportér. To brzo zjistíme. Benzín si veme 6-7l .
  14. Ještě jsem se nedíval, ale stáhlo se mi dnes při cestě 350MB ke skoro otevřenému obchvatu Opavy. Takže nějaké věci se budou aktualizovat průběžně.
×
×
  • Create New...