Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Jirsin

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Neřekl, ale můj tip je buď kolem ŘJ ABS (motorový prostor a už jsem to někde četl), k ABS čidlům (u každého kola a také jsem to už někde četl) nebo u ŘJ 4x4 (u zadní nápravy) a nebo úplně někde jinde.
  2. Tak jsem si vyzvedl auto od autoelektrikáře. Zjištěno dle jeho slov: načatá ŘJ 4x4 - opraveno, ale prý časem stejně odejde a bude se kupovat fungl nová dva špatné snímače - vyměněno ( já předpokládám že ABS senzory) nakyslé kabely - opraveno komplet nakopaný software celého auta - přehraný komplet celý software auta přes online ve škodovce Toď vše co vím. Nevím jestli to někomu pomůže, ale snad jo.
  3. Tak jsem našel toto: https://www.drive2.ru/l/535937152823853119/ a je to na combi A jak dodělat kontrolku: https://www.drive2.ru/l/524594865749623964/
  4. Tak prohození relátek 645 nezpůsobilo nic, takže relátkem to není. Teď čekám na autoelektrikáře, až bude mít čas a auto proměří.
  5. Jaro87: Tohle je obyčejný ventilek. Máš měření z ABS senzoru. Já vyzkouším prohodit relé 645 za jiné. Druhé mám v pojistkách pod volantem. Akorát já to nepoznám úplně hned, potože se mi kontrolky rozsvěcejí až za jízdy a né vždycky. Vy ostatní vůbec nenastartujete, takže by jste to měli poznat hned.
  6. Jaro87: TPMS funguje na principu nepřímého měření tlaku. Změnu tlaku vyhodnocuje pomocí abs senzoru. Při nižším tlaku má kolo jiný obvod než při správném nahuštění. To platí i při vyšším tlaku. Myslím si, že tlak v pneu nebude mít vliv na startování motoru. Ta kontrolka tlaku se ti ihned rozsvítí nebo ti nejdříve bliká a poté stále svítí?
  7. A nemůže to u vás být toto: Je to relé 645 v pojistkovce u baterie. (4H0 951 253 A)
  8. Tak jsem dneska zkoušel čtyřkolku na heveru a pak i na polní cestě a čtyřkolka funguje a přes VCDS se do ŘJ AWD (22 kanál) nepřipojim. Takže si z toho vyhodnocuju (možná špatně), že ŘJ 4x4 funguje, protože reguluje pohon zadních kol, ale nekomunikuje pres CAN s ostatníma ŘJ a proto jí nemohu přes VCDS načíst. Je to dobrá úvaha? jan10: Podařilo se ti to nějak opravit?
  9. Příští týden půjde auto na hever. Bude mít nové silentbloky na zadní nápravě včetně tlumičů a pružin. Haldex zkusim a uvidim co budou kola dělat. Oprava ŘJ haldexu by mělo stát cca 5500 Kč i s dopravou. Pokud je špatná tak doufám, že repasovaná vydrží déle než originál výroba.
  10. Tak jsem si za jízdy logoval ve VCDS všechny čtyři snímače ABS a všechny ukazují stejné hodnoty. Dnes se mi nechtěla závada projevit za standardní jízdy, tak jsem na hlíně dal "S" na DSG a prudce jsem se rozjel a ihned naskočila chyba ESP a poté tlaku v pneu. Na VCDS mi skočila chyba 131599 – All Wheel Drive Clutch – U0114 00 [009] – No Communication. Na stránkách haldexrepairs píšou 131599 – All Wheel Drive Clutch – U0114 00 [009] – No Communication (typically ECU fault) 131599 – Control Module for All Wheel Drive Clutch – C1113 07 Intermittent error (typically ECU fault) 16670 – All-Wheel Drive – C1113 07 [008] – Mechanical Failure (typically pump type fault OR/AND transfer box) 16671 – Pump for Haldex Clutch – C1112 04 [008] Internal System Fault (faulty pump AND ecu needs repair) 16671 – Haldex clutch pump Faulty – C1112 04 passive/sporadic (faulty pump AND ecu needs repair) 16668 – Pump for Haldex Clutch C1112 07 [008] – Mechanical Failure Intermittent (typically Pump fault) 16666 – Pump for Haldex Clutch C1112 13 [008] – Open Circuit(typically pump type fault) C111307 – Mechanincal Malfunction – Passive / Sporadic (typically blocked pump, clean out and relearn or transfer box) Takže mám pravděpodobně ŘJ čtyřkolky v háji. Vyhodnocuji si to dobře tak, že při prokluzu nebo rychlé akceleraci kol se spojuje ŘJ ESP s ŘJ 4x4 a protože ta jí nedpovídá tak se to projeví kontrolkou ESP a poté kontrolkou tlaku v pneu? Vedou mé myšlenkové pochody správně? Díky za odpověď
  11. Mám stejný problém jako jan10, jen mi to po několika kilometrech nezhasne. Dají se ty snímače zkontrolovat přes VCDS?

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.