Přejít na obsah

Jirsin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jirsin

  1. Neřekl, ale můj tip je buď kolem ŘJ ABS (motorový prostor a už jsem to někde četl), k ABS čidlům (u každého kola a také jsem to už někde četl) nebo u ŘJ 4x4 (u zadní nápravy) a nebo úplně někde jinde.
  2. Tak jsem si vyzvedl auto od autoelektrikáře. Zjištěno dle jeho slov: načatá ŘJ 4x4 - opraveno, ale prý časem stejně odejde a bude se kupovat fungl nová dva špatné snímače - vyměněno ( já předpokládám že ABS senzory) nakyslé kabely - opraveno komplet nakopaný software celého auta - přehraný komplet celý software auta přes online ve škodovce Toď vše co vím. Nevím jestli to někomu pomůže, ale snad jo.
  3. Tak jsem našel toto: https://www.drive2.ru/l/535937152823853119/ a je to na combi A jak dodělat kontrolku: https://www.drive2.ru/l/524594865749623964/
  4. Tak prohození relátek 645 nezpůsobilo nic, takže relátkem to není. Teď čekám na autoelektrikáře, až bude mít čas a auto proměří.
  5. Jaro87: Tohle je obyčejný ventilek. Máš měření z ABS senzoru. Já vyzkouším prohodit relé 645 za jiné. Druhé mám v pojistkách pod volantem. Akorát já to nepoznám úplně hned, potože se mi kontrolky rozsvěcejí až za jízdy a né vždycky. Vy ostatní vůbec nenastartujete, takže by jste to měli poznat hned.
  6. Jaro87: TPMS funguje na principu nepřímého měření tlaku. Změnu tlaku vyhodnocuje pomocí abs senzoru. Při nižším tlaku má kolo jiný obvod než při správném nahuštění. To platí i při vyšším tlaku. Myslím si, že tlak v pneu nebude mít vliv na startování motoru. Ta kontrolka tlaku se ti ihned rozsvítí nebo ti nejdříve bliká a poté stále svítí?
  7. A nemůže to u vás být toto: Je to relé 645 v pojistkovce u baterie. (4H0 951 253 A)
  8. Tak jsem dneska zkoušel čtyřkolku na heveru a pak i na polní cestě a čtyřkolka funguje a přes VCDS se do ŘJ AWD (22 kanál) nepřipojim. Takže si z toho vyhodnocuju (možná špatně), že ŘJ 4x4 funguje, protože reguluje pohon zadních kol, ale nekomunikuje pres CAN s ostatníma ŘJ a proto jí nemohu přes VCDS načíst. Je to dobrá úvaha? jan10: Podařilo se ti to nějak opravit?
  9. Příští týden půjde auto na hever. Bude mít nové silentbloky na zadní nápravě včetně tlumičů a pružin. Haldex zkusim a uvidim co budou kola dělat. Oprava ŘJ haldexu by mělo stát cca 5500 Kč i s dopravou. Pokud je špatná tak doufám, že repasovaná vydrží déle než originál výroba.
  10. Tak jsem si za jízdy logoval ve VCDS všechny čtyři snímače ABS a všechny ukazují stejné hodnoty. Dnes se mi nechtěla závada projevit za standardní jízdy, tak jsem na hlíně dal "S" na DSG a prudce jsem se rozjel a ihned naskočila chyba ESP a poté tlaku v pneu. Na VCDS mi skočila chyba 131599 – All Wheel Drive Clutch – U0114 00 [009] – No Communication. Na stránkách haldexrepairs píšou 131599 – All Wheel Drive Clutch – U0114 00 [009] – No Communication (typically ECU fault) 131599 – Control Module for All Wheel Drive Clutch – C1113 07 Intermittent error (typically ECU fault) 16670 – All-Wheel Drive – C1113 07 [008] – Mechanical Failure (typically pump type fault OR/AND transfer box) 16671 – Pump for Haldex Clutch – C1112 04 [008] Internal System Fault (faulty pump AND ecu needs repair) 16671 – Haldex clutch pump Faulty – C1112 04 passive/sporadic (faulty pump AND ecu needs repair) 16668 – Pump for Haldex Clutch C1112 07 [008] – Mechanical Failure Intermittent (typically Pump fault) 16666 – Pump for Haldex Clutch C1112 13 [008] – Open Circuit(typically pump type fault) C111307 – Mechanincal Malfunction – Passive / Sporadic (typically blocked pump, clean out and relearn or transfer box) Takže mám pravděpodobně ŘJ čtyřkolky v háji. Vyhodnocuji si to dobře tak, že při prokluzu nebo rychlé akceleraci kol se spojuje ŘJ ESP s ŘJ 4x4 a protože ta jí nedpovídá tak se to projeví kontrolkou ESP a poté kontrolkou tlaku v pneu? Vedou mé myšlenkové pochody správně? Díky za odpověď
  11. Mám stejný problém jako jan10, jen mi to po několika kilometrech nezhasne. Dají se ty snímače zkontrolovat přes VCDS?
×
×
  • Vytvořit nový...