Přejít na obsah

Gimli007

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

806 zobrazení profilu

Oznámení Gimli007

  1. Díky pokud nepřijde nikdo s něčím dalším zkusím to tak taky udělat a polohu dát zhruba a na "přesno" těch 45° od podélné osy auta.
  2. Díky, bohužel na tom ruském serveru to má taky liftback i podle držáků, které jsem nejdřív pořídil také tyto a až posléze jsem zjistil, že jsou pro Combi jiné. Ten server jsem taky prohledal ale v rusku jsou asi nejoblíbenější Liftback verze 😞 a když už tam byl Combi tak tam bastlili držáky z Golfu nebo jiného koncernového auta ale ne originální.
  3. Chystal jsem se dodělat současně s tažným na Octavii III combi 2016 senzory mrtvého úhlu, ale zasekl jsem se na "přesné" poloze držáků pod nárazníkem. U liftback verze jsou zde rovné prolisy do kterých nýtují matice a přidělávají držáky. U Combi verze bohužel nic takového není a když budu vrtat díry pro nýtovací matice nerad bych to předělával, že držák bude málo/moc natočení a nebude snímat co má. Našel jsem jen jednu fotku (níže) s originál držákem senzoru, který by měl být na Ocvatii III combi ale bližší specifikace polohy od konkrétních bodů zde již bohužel nebyly. Hledal jsem zde na foru i na zahraničních, ale nikde se mi nic nepodařilo najít. Máte prosím nějakou radu jak určit správnou polohu bez vozu se senzory, se kterým bych to mohl porovat? Případně nemáte odměřené vzdálenosti nebo jeho natočení? Níže přikládám zmíněnou fotku a fotku mé octavia pod nárazníkem a druhé kastle na které jsem držáky zkušebně přikládal. Děkuji za případné rady.
  4. Vyřešili jste tuto chybu nějak? Taky mi teď vyskakuje. Pomohl ten nový software? Díky
  5. Ano, máte pravdu, má chyba. V kódování jsem sice odškrtl byte 4 bit1 Recuperation installed. A nabíjení se tvářilo, že dobíjí naplno (jako staré regulátory) jak by mělo. Ale chyba byla v tom, že bylo hluboko pod nulou a tím pádem "chytré dobíjení /vybíjení" by nemělo vypínat nabíjení. Později jsem to zkoušel u novějšího Superbu, kde jsme kvůli měření potřebovali stále dobíjet a tam to nefungovalo... Myslel jsem si, že to je tím, že je novější... Takže teď už vím proč. Tenkrát jsme to obešli zapnutím jednedné z podmínek, při kterých by mělo nabíjení fungovat (jako staré regulátory) a to zapnutím výhřevu řidičové sedačky na I.stupeň s nastavenou teplotu na cca 18°C aby netopil do zadku.
  6. Nám to jejich "inteligentní" dobíjení po dvou letech zhuntovalo baterku, že v zimně hlásila nízké napětí a bylo potřeba ji dobíjet... ale tím, že jí klesla kapacita je potřeba ji častěji dobíjet externě, takže jsem vypl (teď nevím přesné názvy ve VCDS) rekuperaci a možná ještě něco aby dobíjela normálně a budu měnit baterii včetně jejího kódování.
  7. Já byl přehrát soft včera a zatím jsem pozoroval pouze vyšší otáčky při kterých řadí DSG jak už tady někdo psal. Uvidíme dál.
  8. Taky se mi to stávalo. V Servisu mi aktualizovali FW.
  9. Ještě nemám nový software a post injection při jízdě po dálnici je i zde aby udržel teplotu katalizátoru a filtru. Takže to asi asi nezměnilo.
  10. Já leden 2016, motor CRMB + automat taky svolávačka, napoprvé asi překlep mezi O a 0.
  11. U CRMB mám regenerace mezi 160 a 300km dle stylu jízdy, počtu startů a předchozího vypálení filtru (3-20%). Myslím si, že to je daň za EURO 6 bez močoviny.
  12. Tak u Octávie to šlo normálně aktivovat přes VCDS. Myslím, že je to tam řešené změnou napětí a ne dalším vláknem žárovky (ale ruku do ohně za to nedám ;-) )?
  13. Mohl by mi prosím někdo poradit jak aktivovat i druhou zadní mlhovku. Nikde se mi to nepodařilo najít. Předem díky :-)
×
×
  • Vytvořit nový...