Přejít na obsah

Haji66

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Haji66

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahoj, takže ta krabička s káblíkama ma v sobě nějakou "inteligenci" pro měření a vyhodnocení napětí baterie i odebíraného proudu? Co se stane, když ten konektor odpojím?je to nějak dál závislé na řízení dobíjení palubní baterie z alternátoru?Díky za odpověď.
  2. Zdravím pánové, děkuji za podnětné informace o bateriích v nových autech.Zrovna řeším podobný problém na Škoda F3 z roku 2015. Baterie nová z výroby EFB 59 Ah, 320A odešla bez varování (pouze 1x hláška "baterie je třeba nabít jízdou") s napětím cca 9,8 - 10,1 V=. Tak jsem ji zkoušel nabíjet nabíječkou CTEK MXS 5.0 "vzpamatovala" se na cca 2x start auta a pak zase konec (napětí 9,9-11,2 V=) Máte pravdu v tvrzení, že AKU "ničí" jejich inteligentní nabíjení a systém SS ve vozidle.V mém starém Ford-Focus byl tyristorový regulátor napětí s klasickým Pb akumulátorem, který tam vydržel za všech podmínek (teplo/zima) cca 12 roků. Samozřejmostí bylo jeho pravidelné dobíjení před zimou.Napětí (U) tohoto regulátoru bylo nastaveno na hodnotu 14,5 -14,7 V=, s tím, že dobíjecí proud (I) je řešen vnitřním odporem akumulátoru (jeho konstrukce) a tím procházejícím dobíjecím proudem (A) ohmův zákon I = U / R [A; V, Ω]..Většinou jsem kontroval, aby dobíjený akumulátor příliš nevařil = neplynoval.Nové zapouzdřené akumulátory jsou již jiné konstrukce a také jiných nabíjecích vlastností (jedna z nich je, že mají napětí (V), ale nedávají žádný proud (A)! z toho plyne, že nové akumulátory a jejich konstrukce nejsou tak kvalitní jako původní staré Pb aku. Celé bych to shrnul tím, že čím je novější výrobek, tím je víc ECO a tím víc to stojí za ho..no.Nás to ale stojí víc a víc peněz v konečném důsledku! Viz FVE (fotovoltaika) a jejich ECO. U mé fabie III je u minus pólu baterie konktetor kde jsou dva tenké káblíky, k čemu tam slouží víte prosím někdo? a proč jsou dva na mínus pólu vozidla?nebo je v přípojné krabičce ještě nějaký "odpojovač" baterie?Děkuji za odpověď.H
  3. Děkuji, a jaký je pak další postup pro trvalé uložení mapových podkladů do MIB3? nestratím tím záruku výrobce na vozidlo? HW (GPS anténa) je od výroby trvale ve vozidle osazená a kde se asi nachází? Děkuji za odpověď.
  4. Dobrý den, mám cca týden novou Octavii combi IV a nějak mi tam nejde spustit original Škoda navigace MIB3.Octavia je z 8/2021 a výbava Style Plus. Máte pro mě prosím nějakou radu co s tím mám dělat?Nebo jakým způsobem aktivovat (nahrát) aktuální mapové podklady Škoda do Bolero panelu MIB3 10"? Děkuji za odpověď.
  5. Dobrý den, mám cca týden novou Octavii combi IV a nějak mi tam nejde spustit original Škoda navigace MIB3.Octavia je z 8/2021 a výbava Style Plus. Máte pro mě prosím nějakou radu co s tím mám dělat?Nebo jakým způsobem aktivovat (nahrát) aktuální mapové podklady Škoda do uvedeného panelu MIB3 10"? Děkuji za odpověď.
×
×
  • Vytvořit nový...