Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Haji66

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Ahoj, takže ta krabička s káblíkama ma v sobě nějakou "inteligenci" pro měření a vyhodnocení napětí baterie i odebíraného proudu? Co se stane, když ten konektor odpojím?je to nějak dál závislé na řízení dobíjení palubní baterie z alternátoru?Díky za odpověď.
  2. Zdravím pánové, děkuji za podnětné informace o bateriích v nových autech.Zrovna řeším podobný problém na Škoda F3 z roku 2015. Baterie nová z výroby EFB 59 Ah, 320A odešla bez varování (pouze 1x hláška "baterie je třeba nabít jízdou") s napětím cca 9,8 - 10,1 V=. Tak jsem ji zkoušel nabíjet nabíječkou CTEK MXS 5.0 "vzpamatovala" se na cca 2x start auta a pak zase konec (napětí 9,9-11,2 V=) Máte pravdu v tvrzení, že AKU "ničí" jejich inteligentní nabíjení a systém SS ve vozidle.V mém starém Ford-Focus byl tyristorový regulátor napětí s klasickým Pb akumulátorem, který tam vydržel za všech podmínek (teplo/zima) cca 12 roků. Samozřejmostí bylo jeho pravidelné dobíjení před zimou.Napětí (U) tohoto regulátoru bylo nastaveno na hodnotu 14,5 -14,7 V=, s tím, že dobíjecí proud (I) je řešen vnitřním odporem akumulátoru (jeho konstrukce) a tím procházejícím dobíjecím proudem (A) ohmův zákon I = U / R [A; V, Ω]..Většinou jsem kontroval, aby dobíjený akumulátor příliš nevařil = neplynoval.Nové zapouzdřené akumulátory jsou již jiné konstrukce a také jiných nabíjecích vlastností (jedna z nich je, že mají napětí (V), ale nedávají žádný proud (A)! z toho plyne, že nové akumulátory a jejich konstrukce nejsou tak kvalitní jako původní staré Pb aku. Celé bych to shrnul tím, že čím je novější výrobek, tím je víc ECO a tím víc to stojí za ho..no.Nás to ale stojí víc a víc peněz v konečném důsledku! Viz FVE (fotovoltaika) a jejich ECO. U mé fabie III je u minus pólu baterie konktetor kde jsou dva tenké káblíky, k čemu tam slouží víte prosím někdo? a proč jsou dva na mínus pólu vozidla?nebo je v přípojné krabičce ještě nějaký "odpojovač" baterie?Děkuji za odpověď.H
  3. Děkuji, a jaký je pak další postup pro trvalé uložení mapových podkladů do MIB3? nestratím tím záruku výrobce na vozidlo? HW (GPS anténa) je od výroby trvale ve vozidle osazená a kde se asi nachází? Děkuji za odpověď.
  4. Dobrý den, mám cca týden novou Octavii combi IV a nějak mi tam nejde spustit original Škoda navigace MIB3.Octavia je z 8/2021 a výbava Style Plus. Máte pro mě prosím nějakou radu co s tím mám dělat?Nebo jakým způsobem aktivovat (nahrát) aktuální mapové podklady Škoda do Bolero panelu MIB3 10"? Děkuji za odpověď.
  5. Dobrý den, mám cca týden novou Octavii combi IV a nějak mi tam nejde spustit original Škoda navigace MIB3.Octavia je z 8/2021 a výbava Style Plus. Máte pro mě prosím nějakou radu co s tím mám dělat?Nebo jakým způsobem aktivovat (nahrát) aktuální mapové podklady Škoda do uvedeného panelu MIB3 10"? Děkuji za odpověď.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.