Jump to content

Krosta

Uživatel
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Krosta

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

403 profile views
  1. Jako velkou výhodu vidím to, že SW 1433 lze přepnout vzhledově do režimu Octavia/Superb 3 FL - přes developer mode a tam zvolit Skin (už si to nepamatuji přesně)
  2. To že nefunguje to tlačítko asistentů, je divné. Ty dvě spodní nefungují, protože Octavia IV to má řešené jinak. Na vozidel, co mají virtuální cockpit, tak to funguje alespoň jako dřívější "ESC/CANCEL" tlačítko (v podstatě), dá se díky tomu přepínat mezi navigací, asistenty, atd.. Pokud nejde to tlačítko pro asistenty, tak bych se podíval do přizpůsobení/adaptací v Gateway, je tam na to přímo položka, nevzpomenu si teď na název, ale je to nějak "Multifunction_Steeringwheel_Coding" a tam se nastavuje, co ten volant má za tlačítka.
  3. Podmínky pro Traffic Jam Assist jsou pouze: mít ACC (jakoukoliv formu high/low, basis, follow-to-stop, stop&go), Lane Assist. Jinými slovy, když má auto ACC a čelní kameru 3Q0, je to Traffic Jam Assist. Jelikož to není závislé na tom, jestli auto má nebo nemá automatickou převodovku, pak z toho vyvozuji, že za předpokladu, že Lane Assist se zapnutým ACC funguje i pod 60 km/h, jedná se o Traffic Jam Assist. Když bych měl v autě Follow-to-stop, tak mi bude fungovat až do 0 km/h, při zastavení max. 5 sekund podrží a pak se s oznámením rozjede. Když auto bude mít i EPB, tak zůstane čekat
  4. Nikde jsem nenapsal, že mi auto zastaví až do nuly. Traffic Jam Assist má i přesto své výhody, protože když je zapnuté ACC, tak mi Lane Assist funguje až do 0 km/h (tedy, fungoval by, kdybych měl správné ABS, ale jelikož mé ABS neumí ani Follow-to-stop, tak když rychlost spadne pod 20km/h, tak ACC vypne, tedy i Lane Assist) Aktivace byla vcelku jednoduchá. Nahrání parametrizace do čelní kamery. Nic víc jsem pro to nemusel udělat.
  5. Pro fungování Traffic Jam Assist je nutné mít kameru 3Q0, což před FL model neměl. Jinak co vím z vlastních zkušeností, tak pro Traffic Jam Assist je pouze podmínkou mít ACC a čelní kameru, která podporuje Traffic Jam Assist (respektive je možné na ní nahrát daný SW). Já osobně to mám na autě funkční a mám radar 5Q0, čelní kameru 3Q0 (protože jsem měnil čelní okno, tak jsem tam dal rovnou faceliftové) a ačkoliv mám automatickou převodovku, tak moje ABS nebylo původně na ACC stavěno, zvládne jen "obyčejné" základní ACC. Píšu to proto, že i za takových to podmínek je možné Traffic Jam Assis
  6. Jak píšu, bylo to hodně o tom "nejspíš, možná", ale tak já jsem si aktivoval rovnou i ty "blbosti" okolo, takže mi to nevadilo a hlavně jak to auto rychleji usíná, tak jsem raději. :D
  7. Ano, protože nastavení jsem měl 1 ku 1 stejné s FL Octavii, co se zadních lamp týče a nepomohlo to. Byl jsem s tím i za známým, co na světlech dělá a říkal, že to BCM není těžké takovýmito úprava nějak poškodit. Byla to ale jen domněnka. Taky říkal, že to BCM mohlo být poškozené celou dobu a ta LED světla to jen poukázala. Zjistil jsem totiž, že když tam byla ta původní světla, tak tam šlo stejné napětí, jen to nedokázalo rozsvítit žárovku, tak to bylo "skryté". Jelikož LED stačí maličko, tak to svítilo. Ve zkratce, nejspíš to BCM bylo vadné. Po výměně jsem taky pozoroval změn
  8. Ahoj, Ano, vyměnil jsem BCM za FL BCM a problém zmizel. Dokonce mi auto teď i rychleji usíná - myslím tím to, že budíky se vypnou znatelně rychleji.
  9. Ohledně toho rezonátoru, stačí jít do jednotky A9 a v adaptacích/přizpůsobení mu nastavit hlasitost na 0%
  10. Musíš mít FL jednotky ve dveřích (píšu pro případ, že máš před-FL verzi) a PLA3.0 jednotku parkovacího asistenta. Nejsem si ještě jistý, zda k tomu není potřeba mít couvací kameru. Já mám couvací kameru s podporu "ARA", respektive podpora trailer asistenta. Pokud tohle všechno máš, tak teoreticky by to mělo jít aktivovat. Já třeba jsem to ve všech potřebných jednotkách aktivoval a dokud jsem nevyměnil jednotky ve dveřích, tak mi to v jednotce parkáčů psalo chybu "Spiegel_01 missing communication" - nevidělo to komunikaci od ovládání zrcátek, což před-FL jednotka pravděpodobně neumí. Po vý
  11. Největším problémem hned na začátek nebude sehnat komponenty, ale někoho, kdo by na tom tu příslušnou funkci odemkl. Jedna se to SWaP/FeC klíč, který se dává do vozu ve výrobě. Nevím o nikom, kdo tohle dělá, možná kobra tady na fóru (nevzpomenu si teď na konkrétní přezdívku). Bez této skutečnosti nema ani cenu se pídit po dalších informacích o komponentech. Jediná možnost je sehnat radar, který je "kulatý", ten nepotrebuje SWaP/FeC, ale zase je dražší a dost těžké ho najít ke koupi.
  12. Zda tvé ABS to nejnižší ACC zvládne, je jednoduché zjistit pokusem o jeho nakódování. Pokud to to kódování vezme, tak to půjde (co se ABS týče). Dokážeš takhle i zjistit, jakou verzi toho ACC to pojme. Jedná se v kódování o byte 24, kde je nutné bit 2 a 4 dát na "1" (bit se počítá od nuly z leva, takže první bit je 7, poslední je 0)
  13. Pokud je mi dobře známo, tak infotainment v tom nehraje roli, takže i s MIB1 by to neměl mít problém (ACC měly Octavie i z roku 2013) Spíš bych se obával toho, co umí ABS v dané Octavii. Pokud vím, tak jen tak do nich to "nejvyšší" ABS nedávali, takže je dost možné, že to bude umět třeba jenom Front Assist a "nejnižší verzi ACC", jako jsem to rozchodil u sebe. Tím nejnižším myslím to, že bude max. do 160 km/h, nebude fungovat Follow-to-Stop (pod 20 km/h to napíše, ať brzdím sám). Těžko říct, jestli tam je nějaké další úskalí. Určitě do toho bude kecat Gateway a nevím jestli náhodou i BC
  14. To spíš vypadá, jestli ten radar není teda poškozený, když nefunguje zápis. Co je v něm za chyby?
  15. Musí se provést kódování v jednotkách 01, 03, 19, 17, 5F a případně i A5 pokud má vozidlo kameru v čelním okně.
×
×
  • Create New...