
sMartin
Uživatel-
Počet příspěvků
20 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
1076 zobrazení profilu
Oznámení sMartin
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
rkonf, Maluch - Mnohokrat vam dekuji Mel jsem to na zvedaku a tak nejak jsem tusil, ze to bude blizko krytu vyfuku, ale potreboval jsem jistotu Proc se vubec ptam na odtok... Dvakrat uz jsem to totiz cistil penou a bylo to spis horsi nebo stejne. Smrdelo i topeni bez zaple klimy... Ted jsem to cistil potreti, padnul na to cely sprej. Zkontroloval jsem i nasavaci prostor v motoru, ted to mam cerstve vycistene a snad i potvrzene ze odtok je ok. Jestli to smrdi zjistim az zitra nebo behem tydne, posledni moznost je netesnici kryt a smrad od motoru, coz by bylo zajimave, protoze ted mi to spis pripadalo jako plisen nez vyfuk...
-
Zkus si to poradne precist - odkaz NEFUNGUJE! Je uveden i v prehledu vice temat o klimatizaci... Asi tak. Tyhle rady "miluju"
-
Ahoj. Tohle tema se tu resilo jen jednou, ale odkaz uz nefunguje :-( Muze mi prosim nekdo popsat kde se odtok nachazi, popr. dat foto? Nebo je snad normalni, ze kdyz vycistim klimu a nastrikam tam cely sprej, ze pod autem neni louzicka? Copak se vse odpari (v navodu je nastrikat, nechat 10min a pak pustit topeni na max)? Ani ve vytopene garazi a pustene klimatizaci na max. se nic neobjevilo. Venku je ted zima, takze tam uz to nevyzkousim. Diky.
-
Ahoj. Mám stejný problém - po vyčištění klimy sprejem (čistil jsem to 2x pěnovým sprejem) je cítit zatuchlina, ale je to něco jiného než když smrděla klima... Ten smrad jde cítit i bez zaplé klimy a nezáleží na teplotě...
-
Ja jsem dodelaval predni el. okna tim stylem, ze jsem koupil starsi origo stahovacky i s origo ovladaci do dveri. Byly to komplet plechy, motorky, kabelaz do dveri. Plechy se daji namontovat jednoduse, dotahnout kabelaz do sloupku dveri taky neni nic sloziteho. Auto mam bez faceliftu, ale stahovacky jsem koupil faceliftove (maji jinou komunikaci - LIN). Ovsem s tim nebyl problem. Vsechno chodi tak jak ma, okna jdou stahnout i klickem v zamku. Ke kazde stahovacce bylo nutne dotahnout napajeni (+ a -), mezi nima jeden drat pro komunikaci LIN, a jeste ke kazde jeden drat aby svitily tlacitka. Auto ma origo central a zapojeni je stejne na stare i nove verzi centralu. Pokud si sezenes ty novejsi stahovacky (vyroba od 11/2004), tak nepotrebujes menit komforku. Zadne neorigo stahovacky bych nebral. Moje reseni vyjde na cca. 3-4tis, zalezi kde sezenes stahovacky a ovladace ;-)
-
Tak diky uzivateli s nickem "Strojvůdce" jsem se dostal ke schematku pro facelift. V rychlosti: CERNA svorka do A sloupku: modry - repro "+"; modrohnedy - repro "-"; pin 2 cervenobily - silovy privod pro motorek "+" stale napajeni (30) a pojistka 25A; pin 1 hnedy - kostra pro motorek Dale MODRA svorka do A sloupku: pin 2 modrocerny - zapojit na proud po zapnuti klice, dat pojistku 5A. Bez tohoto dratu prestane stahovacka po par minutach fungovat - prestane odebirat klidovy proud 30mA (mereno v napajeni pro motorek). Aby svitilo madlo: HNEDA svorka do A sloupku: pin1 sedomodry - propojit s 58 (parkovacka - sedomodry, stejny prumer na spinaci svetel) ALE! Nejde mi spinac centralu na madle... Zustal nezapojen z HNEDE svorky pin6 - LIN, pin2 - na centralni jednotku do pinu 6... Jinak stahovani okna u ridice (mam jen tohle ) funguje dobre, po zapnuti klice jde i "rychloposuv" dolu/nahoru. Zamkem vsak okno nestahnu...
-
Mozna ho znicil pri montazi - pro neznaleho cloveka to neni problem... Existuji dva typy spinacu - jednodussi a slozitejsi. Po spravne montazi se nemusi pripojovat ani VAG, akorat se musi mackat a poustet bzdovy pedal a zapinat klic - tak jsem to udelal ja, mozna se to nekomu chytne samo.
-
Jo, o stahovackach je tu uz par temat, ale neresilo se presne tohle Central mam origo.
-
Ahoj. Mate prosim informace o zmenach v zapojeni el. oken? Resim, jestli mi pujde dohromady el. stahovacka z konce roku 2005 s elektrikou v sedanu, RV2002. Cislo komfortky je 6Q0 959 433H a centralni elektronika je 6Q1 937 049C. Samotnou stahovacku rozjedu - staci pripojit napajeni a pomoci ovladace v madle uz muzu dat motorek do pohybu pro oba smery. Takze samotne stahovani jednoho okna pujde. Ale co pripojeni na centralni elektroniku? Kdyz jsem to tu procital, tak jste zapojovali CAN-L/H, ale to byly stahovacky s 3 konektory, tahle novejsi ma jen dva, takze je to typ LIN a ne CAN. Schema mam jen pro stare typy bez faceliftu Diky za pomoc
-
Cervenou sipkou jsem ti naznacil diru, za kterou se ta klapka nachazi. Za foto diky jednomu mistnimu uzivateli, ten tusim montoval klimatizaci
-
Obe klapky jsem si sam menil. Pokud blbne vnitrni cirkulace, je to v pohode - tam je dobry pristup. Staci vyhodit schranku u spolujezdce. Druha klapka je umistena za stredovym panelem, tam uz je to horsi... Kdyz sundas plast pod volantem a pak i ten kus plastu, ktery slouzi k vedeni vzduchu k noham ridice, zjistis, ze k pristupu brani velka zelezna vzpera. Ta ma bohuzel uchyty az nahore pod palubovkou, proto se to cele sundava. Jedina moznost jak to vymenit a nesundavat palubovku je protahnout klapku pomerne malou dirou v te zelezne vzpere. Melo by to jit, ale nezkousel jsem to. Klapka drzi jen na plastech, staci odhaknout jednu stranu a pak to vysunout. Novy motorek nekupuj v autorizaku, chteli 4tisKc, coz absolutne neodpovida slozitosti klapky... Ja jsem to sehnal za 1500Kc - nova klapka, stejny vyrobce. Pokud by meli klapku jen pro spolujezdce nevadi, jediny rozdil je v kolecku. Plastove kolecko si pak muzes prehodit sam ze stare klapky. Az to tam dostanes, nutno nastavit pocatecni hodnoty VAGem. Hodne stesti, je to pekna drbacka
-
Tyhle radoby odborniky, kteri ti zapoji jen predni svetla je lepsi k autu nepoustet... Lidi co blaznite, tady nejde o nejake podelane vyhlasky, ale o vasi i cizi bezpecnost!!! Pokud si nechate zapojit jen normalni predni svetla, tak v noci/vecer, proste kdyz uz je blba viditelnost, musite otocit origo spinacem, aby svitil i zadek. Pruser bude, az na to zapomenete, nebo nekdo, komu to auto pujcite o tom nebude vubec vedet. Clovek si rekne, ze sak predek sviti, ja vidim. Bohuzel ti co pojedou za vama a uvidi vas az v posledni chvili vam muzou hezky pocuchat zadni cast auta... Takze nesnazte se napodobovat specialni denni svetla, ktere nikdo v noci nebude pouzivat, protoze s nima nic neuvidi!
-
Vyreseno - bylo vadne cerpadlo...
-
Vyndali jsme vstrik, uplne suchy - cerpadlo dava maly tlak a neprotlaci vstrik. Zapojeni nafty z flasky primo na cerpadlo nepomaha. Cerpadlo poslano na prezkouseni. V pameti prej neco bylo, ale nekdo predemnou to vymazal. Asi ty zavady nebyly "dulezite". Ted uz to do pameti nic nezapise. Az se otestuje cerpadlo, napisu ;-)
-
Napeti na cerpadle bylo. Rele 109 nepomohlo. Ten tlak nafty se zda byt maly, z vyfuku pri startovani nic nejde. Rozvodak je ok, preskoceni nikdo nepredpoklada. Zatim to vypada zahadne... Mozna majitel auta zatajil podstatne skutecnosti, ale popsane zavady u auta jsou faktem. Jestli se to vyresi, dam vedet ;-)