Přejít na obsah

RudoD

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2386 zobrazení profilu

Oznámení RudoD

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mam tiez Roomster 1.4 16V 63kW, najazdenych cca 17tis. km a uz sa mi to stalo 3 krat. Pri jazde do kopca a 2 krat na dialnici. Z nicoho nic asi menej ako sekundovy vypadok motoru. Nikde nic nezasvieti, ziadna kontrolka, motor iba sekne a ide normalne dalej. Bol som s tym v servise, dali to na VAG, ale ziadnu zavadu to nevykazovalo. Napad s dotiahnutim kabelu na akumulatore sa mi zda logicky, pojdem to skontrolovat. Vzhladom k frekvencii vyskytu poruchy to ale neriesim. Auto je v zaruke, zavadu som v servise oznamil, takze ak sa nieco vymelie, tak to tam znovu odnesiem. Teraz by to bolo iba hladanie ihly v kope sena...
  2. RudoD

    1.4 MPI (59 kW)

    Zdravim chalani, tak sa musim s pokorou priznat, ze som si nakoniec tu Octavku II s 1.4 16V 55kW kupil. A to dokonca vo verzii kombi skoro v absolutnom zaklade. Dovod bol velmi prozaicky - potreboval som nahradu za fabku combi 1,2HTP, ktora uz mala nabehane cez 200tis. km a mal som este moznost ju vyhodne predat. Inak skutocne bola este vo velmi dobrom stave (poznamka pre tych, co tvrdia, ze HTP nevydrzi...) Ale to je ina tema. A tak som sa dostal k moznosti od velmi dobreho kamarata kupit Octavku II v kombiku. Rozdiel v cene bol necelych 100tis.SK voci tomu, co som inkasoval za fabku, takze som do toho isiel. Dovody za? Auto bolo o 3 roky mladsie, nabehanych ledva cez 60.tis.km, prvy majitel, longlife servis a oproti fabii o 2 ABG viac, k tomu ASR, 4 diskove brzdy, origo CD radio atd.. A velkost auta a komfort neporovnatelne vacsie. Takze som to riskol... (farba sa mi velmi nepacila, ale to som neriesil, pretoze to malo byt iba druhe auto v rodine). Teraz ju mam viac ako pol roka, nabehal som na nej cez 6000km a mozem vyslovit skor pozitivne prekvapenie, ako vela kritiky. Cakal som, ze to auto nepojde a ze bude zrat aj travu popri ceste. Prave naopak. Dynamika sice nic moc, ale ziadna brzda premavky nie som. Motor pohodlne udrziava auto v rychlosti okolo 100-110km kopcek, nekopcek. Vtedy ani nevietem ze motor tam vobec je. Uplne ticho. To skonstatovali viaceri spolupasazieri. Na dialnici som skusal rozbehnut a dosiahol som tachometrovych 180, ale to uz ten motor trpel. Podvozok nie, pretoze je perfektny, ale motor uz bol na hranici povolenych otacok a bolo ho poriadne pocut. Avsak 130 po dialnici pojdete bez problemov. Spotreba? Skoro som padol na zadok. Ak jazdite normalne a nepotrebujete stale motor pretacat a chciet z toho 100kW TDi, tak sa uspokoji so spotrebou pod 6,5l vzdy. Raz som mal vsak potrebu vyskusat, co dokaze a behal som dost v Tatrach a okoli Popradu, dost kopcov. Auto vladalo v ramci schopnosti aj hore kopcom, ale boli momenty ked bolo treba radit do dvojky, aby ste uplne nestratili otacky. A vtedy si uz octavka popytala skoro 8 litrov. Priemer pocitam vzdy tak, ze natankujem plnu nadrz, vyjazdim do signalky a dotankujem znova doplna. Ine merania sa mi zdaju menej objektivne. Takze suma sumarum - pohodova jazda a nizka spotreba. Nedoporucujem vsak pre mladych nevyburencov, ale ludi, ktori proste potrebuju byt stale prvy. Suhlasim s komentarmi vyssie, ze s autom sa treba zzit a to najma pri predbiehani. Ak totiz idete 100km/hod., mate zaradeny 5RS, pomaly dobehnete kamion, mierne pribrzdite a chcete obehnut, darmo budete stlacat plyn... Velmi pomala reakcia, pomoze len podradenie. Ak si vsak na toto zvyknete, budete v pohode obiehat nie len kamiony. Hore kopcom podradite aj 2 krat... A chceli ste porovnanie? Ako prve auto v rodine sme v tom istom case mali aj VW TOuran 2.0TDI so 100kW motorom. Porovnavat sa neda, pretoze Touran bol raketa ALE... Ale ani s Touranom som stale nepretekal a jazdil som normalne 100-110. A to dokaze aj Octavka. S touranom som trochu viac predbiehal, pretoze tam bol sily aj prebytok, ale vo finale si nie som isty, ze som dorazil skor ;-) A zostalo tu este jedno ALE - Touran bol sice perfektne auto, priestorovo i motoricky, ale spolahlivost 2.0 TDI je uz verejne znama. Najprv sa zacalo ozyvat turbo, potom zotrvacnik, neskor vaha vzduchu... Typicke boliestky. Ale uz som nemal chut ich riesit, tak som tourana predal. A teraz jazdim octavkou a mozem povedat, ze som si celkom zvykol. Hoci som padol nie o triedu, ale o 2 nizsie. A pritom jazdim prevazne dlhsie trasy, kazdy tyzden Slovensko - ČR. Mal som pred casom aj Octavku I s 1,6 SR motorom 75kW. Auto bolo urcite zivsie ako 1,4 a tiez sa da dosiahnut vyssej maximalky, na druhej strane rozdiel nie je obrovsky (ale poznatelny dostatocne). Za toto som vsak platil spotrebou minimalne o litrik vyssou. A to som nemal kombik... Manzelka si kupila noveho Roomstera aked prislo na motor, brali sme automaticky 1,4 16V 63kW, lebo uz v octavke sme s nim boli spokojni... Co viac dodat? Akurat tolko, ze sa uz tesim na Yetiho a v pohode pojdem aj do 1,2 TSI. Zistil som totiz, ze nepotrebujem byt vsade prvy...a kym budu po nasich cestach jazdit kamiony, skodovky, zigulaky, chevrolety a ine rakety, nikdy nebudem ani posledny. Ak mate konkretnejsie otazky, kludne zodpoviem.
  3. Priatelia, s Vasou pomocou mam (dufam) problem vyrieseny. RJ ABS som kupil na inzerat za 4000SK. Po nahodeni funguje a zatial to vyzera bez problemov. Co sa tyka lambda sond, tak elektrikar objavil este vadnu poistku (nie prepalenu), ktora mala riesit nejaky ovladaci panel. Po jej vymene sa prestala prejavovat aj sporadicka chyba skratu na kostru lambdy. Auto mam pocit aj trochu ozilo. Vymenil som este sviecky a zatial vsetko o.k.. Este raz dakujem vsetkym za rady a pomoc.
  4. No prave, ze nemam pocit, ze ide uplne normalne. Dost ho cuka, najma studeny (ale to bude asi skrtiaca klapka) a na volnobeh ide dost divne. Okrem toho mam pocit, akoby v nom nieco hucalo. Moze to byt aj rozvodovka? Ma nabehanych 155000km.
  5. To OLO... (som Ti trochu skratil meno, sorry): Mne tie lambdy nesvietia. Myslim, nesvieti zlta kontrolka. Len sa to na VAGu prejavuje ako sporadicka chyba. Ale pravidelne.
  6. To OloZX6R: Vdaka za preverenie kompatibility. Ja ju teda skusim zobrat a nahodit na auto. Ak to pojde, bude to super. Len dufam, ze ma chlapik neoplachne a ked ju donesiem, ze bude naozaj funkcna. Nevies poradit, na co sa zamerat pri jej obhliadke, aby som vylucil pripadne problemy? Vies kupa na inzerat je vzdy macka vo vreci :-) To Jarod: Kedze som sa poslednych par tyzdnov venoval hlavne ABS, tak myslim, ze ako tvrdi OLOZX6R, nebudes mat zatial ziadny vazny problem. Staci ak mas v aute trochu pokles napatia a RJ si overuje komunikaciu s ABS. Ak Ti ABS zhasne a trvalo nesvieti pocas jazdy, tak bud v pohode. To ze obcas zasvieti je znak komunikacie. Ak by vypadla komunikacia uplne, bude Ti svietit zlta ABS a cervena brzd sucasne a este to 3x pipne. Kym nemas tento problem si v poho. A ak budes potrebovat iba cerpadlo, tak ked ja vymenim moju celu RJ ABS aj s cerpadlom, tak Ti mozem moje poskytnut. Cerpadlo je na 100% funkcne. A este k OLOZX6R (take komplikovane meno si si dal :-( ) Vies mi poradit aj s inymi komplikaciami na tej mojej "vydarenej"Fabke? Neviem nikde na tomto fore najst riesenie. VAG mi stale vypisuje chyby 17523 a 17525 sporadicka. Pride mi divne, aby odisli obe lambdy. Je nejaky sposob, ako ich jednoducho premerat, ci su ok? A nevies, kde by mohla byt chyba?
  7. ...a este VIN mojho auta (pre istotu): TMBJB46Y133635380
  8. ...ten chlap, ktory predava tu RJ na inzerat, to predava ako komplet aj s cerpadlom. A bolo to s fabie 1,2HTP 47kW. Ja mam 1,4Mpi. Ale cisla vyzeraju rovnake az na tie koncovky C verzus G. Takze myslis, ze do toho mozem ist bez obav?
  9. Velmi pekne Ti dakujem za pomoc. Idem teda skusat dalej... Este raz dik.
  10. Nevedel som rychlo najst technicak, a oskenovanu som mal len hornu polovicu :-) Sorry. Takze cely komplet ma 2 casti. Ta lava (na obrazku z umelej hmoty) je RJ ABS a ma cislo 6Q0907375C, hoci VAG vypisuje na konci 9. A cislo, ktore je vyrazene na bloku cerpadla je 6Q0614117(417,517). Mne staci vymenit elektronicku cast, takze demontovat a vymneit iba to z umelej hmoty. Chapem to dobre?
  11. Skoda Fabia Combi 6Y SEAQWX01FM5
  12. Tak a teraz som z toho uplne mimo. My sa pokusame cely cas opravit ABS (prave tu s cerpadlom, prilozim aj fotku) a o tej druhej som vobec nevedel, ze tam je??? Ktora teraz vlastne moze byt vadna? VAG vypisoval chybu komunikacie s RJ ABS. Ked sa podarilo spojit (po traseni konektorom na ABS s cerpadlom) tak RJ naslo a vypisalo jej cislo: 6Q0 907 379 C. Nevies poradit? A nie si niekde na skype?
  13. Ja som bol teraz fyzicky pozriet na mojej sluzobnej fabii, ake cislo je vyrazene. A zasa ine. Na bloku je napisane 6Q0 614 117E, ale VAG mi vypisoval 6Q0 907 379 G. Tak teraz zacinam byt z toho divny? Ktore mam sledovat?
  14. To OloZX6R: Vdaka za prompt odpoved. Na RJ na aute teraz je cislo: 6Q0 907 379 C. Aspon tak to vypisal VAG. Za chvilu sa pojde este kamos pozriet na cislo, kotre je tam vyrazene. A nahodou som pozrel do sluzobnej fabie (combi 1,2HTP r.2003) a ta ma prave to cislo 6Q0 907 379 G. 5 na konci tam nie su. Je to ok? R.
×
×
  • Vytvořit nový...