Přejít na obsah

bananek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli bananek

  • Narozeniny 04/15/1973

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1109 zobrazení profilu

Oznámení bananek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdarec omlouvám se za to heslo, už je smazáno, takže by to mělo normálně jít. kdyby ne tak heslo bylo: ivne1466
  2. Zdarec tak jsem dnes udělal i druhé světlo. Návod najdete zde: http://www.ulozto.cz/xEQJ57z/oprava-skel-xenonu-skoda-octavia-i-l-doc jinak já kupoval skla zde: Pravé : http://www.autodoplnkyautodily-ferda.cz/cz-detail-891895-sklo-svetlometu-p-oct-01-plast.html Levé: http://www.autodoplnkyautodily-ferda.cz/cz-detail-891894-sklo-svetlometu-l-oct-01-plast.html cena 416,-Kč + doprava
  3. Zdarec tak jsem dnes měnil plastové sklo na lampě Laurint&Klement r.v. 2001 XENON. Nic jsem nepekl, žádná horkovzdušná pistole. Měl jsem strach o zbytek světla bo prázdnej korpus stojí přes 2 litry. Zvolil jsem modelářskou rotační pilku a odřízl cca 2 milimetrovej přesah půvpdního plexi abych se s odlamovacím nožem dostal na šedivý silikon. Pak jsem vyřízl celou přední plochu krytu a nařízl v rozích, pak už jenom kombinačky a trochu víc síly za současného "kejvání" to bylo venku. Dělal jsem jen jedno bo jsem nevěděl zda půjde plexi z haolegenek i na xenon. JDE. Při druhém udělám nějaký foto návod. Pozor na otisky na vnitřní parabole, nejdou otřít a když se přitlačí dělá i měkoučký hadřík rýhy, v lepším případě, v horším to jde celé dolů.
  4. Kontrolu Vagem jsem také dělal, vše bylo OK, všechny prvky reagovali, ale v provozu to prostě nešlo. Např. při zapnutém tempomatu a použití levého blinkru se tempomat deaktivoval. Už mám novou páčku s tím druhým ovládáním a je to super, dobře se ovládá a hlavně to funguje. Reklamace byla uznána. Pokud budete někdo měnit páčku, nechte si tu starou ve skříni. Byl jsem 14 dnů bez auta. Očistec.
  5. Tu jsem taky měnil, jako první. Zkusím ji poslat do reklamace. Dík za radu, písnu jak to dopadlo.
  6. Ahoj. Mám Oktávku I, 1,8T/20V motor AUM rv. 2001, dotažená ze SRN. tempomat byl montován v závodě. Teď mi dělá to že občas nejde zapnout, když už se chytne, tak si "pamatuje" rychlost při předchozím stisku a tak se mi stane, že při příjezdu do obce a sešlápnutí spojky se deaktivuje, zařadím trojku a pro udržení 50-tky si máčku páčku a hle tempomat dohání předchozí 90-tku. Na VAGu je vše aktivované, vyměnil jsem i spínače spojkového a brzdového pedálu a teď i klapku, dělá to pořád. Občas se také stane že při konstantní rychlosti a konstantním plynu (nohou i tempomatem) auto prostě ztratí úplně výkon a po chvilce se zase vrátí do normálu, 2x jsem musel úplně zastavit a vypnout a zapnout zapalování pak to šlo zase normálně. Na VAGu je závada "17997 - spínač regulace rychlosti (E45) Nesmyslny signal P1569 - 35 - 10 ---- Sporadicky". Nevím si s tím rady, a v servisu mi poradili vyměnit všechna čidla na motoru, a když to nepomůže tak měnit dál. Poraďte prosím někdo co s tím.
  7. Zdar, mám stejný problém, jenže mě nesvítí vůbec. Napětí tam je a nic. Zjistil jsem číslo dílu: 1U9 945 097 nebo 1U9 945 097A nebo 1U9 945 097B. Záleží na roku. Světlo je originál, mám Okinu z německa 1,8 20V turbo rv. 2001 a jsou tam diody. Výrobní družstvo invalidů Nitra je výrobcem mého světla. Budu měnit za nové, jde mi o bezpečnost.
×
×
  • Vytvořit nový...