Ahoj.
Mám Oktávku I, 1,8T/20V motor AUM rv. 2001, dotažená ze SRN. tempomat byl montován v závodě. Teď mi dělá to že občas nejde zapnout, když už se chytne, tak si "pamatuje" rychlost při předchozím stisku a tak se mi stane, že při příjezdu do obce a sešlápnutí spojky se deaktivuje, zařadím trojku a pro udržení 50-tky si máčku páčku a hle tempomat dohání předchozí 90-tku. Na VAGu je vše aktivované, vyměnil jsem i spínače spojkového a brzdového pedálu a teď i klapku, dělá to pořád. Občas se také stane že při konstantní rychlosti a konstantním plynu (nohou i tempomatem) auto prostě ztratí úplně výkon a po chvilce se zase vrátí do normálu, 2x jsem musel úplně zastavit a vypnout a zapnout zapalování pak to šlo zase normálně. Na VAGu je závada "17997 - spínač regulace rychlosti (E45) Nesmyslny signal P1569 - 35 - 10 ---- Sporadicky". Nevím si s tím rady, a v servisu mi poradili vyměnit všechna čidla na motoru, a když to nepomůže tak měnit dál. Poraďte prosím někdo co s tím.