-
Rozvody 1.4 TDI PD
soráč, tam už je novější typ...
-
Rozvody 1.4 TDI PD
dopínák neměníš? jinak já bych to neprožíval... sadu od conti iny nebo skf, pumu třeba skf hepu airtex graf... nevím teda jestli je v tom od origa takový závratný rozdíl..
-
Fabia 1.4 TDI Uvolněná klika
počkat seriova vada že se klika vymlati v axialnim směru a pak je motor na vyhození? o tom teda slyším prvně... to šolichání dělá řetěz vyvažováků.. pokud myslíme jedno a to samé...jede to snad nějak zle? spojka zabíra dobře? kdyby klika chodila v ose tak to nejspíš poznáš i na spojce
-
Lambda sonda
lambda se měří osciloskopem.. to co tu píšeš tak je výhřev lambdy tak maximálně ale to by ti hodilo přímo chybu výhřevu
-
Tandemové čerpadlo u 1,9 Pd - repas
to je tlak nafty ..on chce podtlak vývěvy..
-
F1-74kW PD - občasné chvilkové poklesy výkonu.
ty jsi to dával do škodovky v místku?
-
TDI PD na tři válce
chce si to víc pohrát s diagnostikou.. cukat to může i proto, že je blbě regulován tlak turba... pokud ti to padá pravidelně tak se to na diag může někde projevit.. ten vstřikovač se da proměřit.. občas tam odejde solenoid.. a nebo to muže byt i tou kabeláži... může být i prasácký chip.. ale to jde i poznat přibližně z logu..
-
vynechávání motoru 1,4tdi / 51kW
jaká je synchronizace? jaké jsou korekce vstřiků? chce to pořadně projet vagem
-
Tandemové čerpadlo u 1,9 Pd - repas
ne stačí když seženeš starší + těsnění.. já jsem bral od člena z dieselpower fora s nickem Ladas... k tomu podtlaku, musíš mít akorát budík na podtlak a pak to jenom připojíš na vývěvu... ale správné hodnoty z hlavy nevím..... být tebou tak si to nechám přeměřit... nemusí to být vývěvou a pak bys to měnil zbytečně
-
Tandemové čerpadlo u 1,9 Pd - repas
má to vůbec cenu řešit? ten Luk je na prd.. pokud ti z něho nezačne chcát nafta, tak se ti vyviklá nátrubek... radši sežen bosch a máš klid.. ten je konstrukčně řešen o dost líp.. ten podtlak se dá změřit
-
Fabia 1,4 MPI , 50 - KW , netáhne , sotva jede
já už tu fabii mám v cajku.. jede krásně akorát volnoběh je takový nejistý, ale s tím už se mi drbat nechce.. dělal jsem: výměnu paliváku, svíček, rozvodu, nastavení ventilů, vyčištění a nastavení klapky... předtim to nechtělo vůbec jet v nízkych.. škubalo to chcipalo.. ted je to o 100% lepší.. jo a chyba s tou netěsností sacího potrubí se týká škrtící klapky !! musí se dobře utěsnit a taky nastavit... pak to přestane jebat...
- Fabia 1.4 TDI nestartuje
-
výměna hydroštelů
a zkoušel jsi to nejprve poladit nastavovacím šroubem?
-
Fabia 1.4 TDI nestartuje
kdyby byl problem s kabeláží tak to vyhodí chybu.. pochybuju že by to umřelo cele najednou a ani to nehodilo chybu.. ale pro jistotu můžeš rozpojit zásuvku na hlavě a zkontrolovat kontakty.. jinak zkontroluj ještě přívod vzduchu do motoru.. jestli je otevřena chcípací klapka.. možná bych pro jistotu zkontroloval, kolik tlačí podavačka...jestli není před smrtí
-
Fabia 1.4 TDi - předělání z 51KW na 59KW
spíš by mě zajímalo jak by to jelo s variabilnim turbem.. maji ho myslim 59kw s dpf nebo A2
-honza_
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva