
sirhenrik
Uživatel-
Počet příspěvků
34 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení sirhenrik
-
Zdravím takže posílám zde údaje z měřených hodnot : 18:18:11 Skupina 068: Částicový filtr (vyfuk. Plyny II) 90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient 0.0 Částicový filtr hmotnost uhlíku 18:18:11 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III) 819 /min Otáčky motoru (G28) 162.0*C Teplota pred. Turbo 3.98 Lambda/hodnota lambdasondy 0.0 mg/str Množství vstřikování Offset 18:18:11 Skupina 065 0.0 % Výkon/klapka 62.1*C Teplota 54.9*C Teplota 10000000 Provozní stav 18:19:31 Skupina 075: Částicový filtr (vyfuk. Plyny IV) 162.0*C Teplota pred. Turbo 102.0*C Teplota pred. Částicový filtr 90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient 00000000 Stav 4 regenerace 18:19:31 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III) 819 /min Otáčky motoru (G28) 162.0*C Teplota pred. Turbo 3.98 Lambda/hodnota lambdasondy 0.0 mg/str Množství vstřikování Offset 18:19:31 Skupina 065 0.0 % Výkon/klapka 63.0*C Teplota 57.6*C Teplota 10000000 Provozní stav 18:19:00 Skupina 072: Částicový filtr (aditiv) 0.00 proud aditiv Úroveň 0.0 Počet Strokes aditiv cerpadlo 9.82 aditiv spotreba 0.00 aditiv koncentrace 18:19:00 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III) 819 /min Otáčky motoru (G28) 162.0*C Teplota pred. Turbo 3.98 Lambda/hodnota lambdasondy 0.0 mg/str Množství vstřikování Offset 18:19:00 Skupina 065 0.0 % Výkon/klapka 62.1*C Teplota 56.7*C Teplota 10000000 Provozní stav A chyba zde : 1 nalezena chyba: 18434 - filtr pevnych castic rada valcu 1 P2002 - 000 - efektivita na spodni mezi info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 38.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h bez jednotek: 0.0 Pracovní cyklus: 89.6 % bez jednotek: 10.20 Teplota: 27.0*C Čas: 4459.5 s Ještě mi servisák kolega řekl, že pokud bude ucpané dpf tak je to prý problém v motoru, kde uniká olej a nafta a zanáší DPF, každopádně koukne na to prej.... Hadice od DPF jsem prokouknul, žádný únik nebo ucpané nejsou, tak já už nevím čím to je.... Teď dotaz myslíte si, že by mohlo být DPF opravdu vyřazené kvůli tohoto problému s únikem oleje od turba ???
-
Hoši hoši, tak omlouvám se log jsem neměl chuť ani dělat, prostě myslím si že má ten vlnovec na to vliv a dělá bordel právě on, ale nejde mi do hlavy proč to prostě nejde smazat ty chyba, ještě jsem se s tím nesetkal. Ve středu jdu do servisu tak uvidím.... Jezdit ale asi bez turba nemůžu v nouzaku viďte??
-
Zdravím lidičky, byl by někdo z okolí Orlové, Havířov, Karviná ochotný mi udělat nový vlnovec na supu 2.0 TDI bss. Než půjdu do servisu.... Někdo kdo už to dělal??? Edit : (Po výměně nového DPF) dnes po 2 týdnech jízdy, když jsem vyjížděl z práce tak mi vyskočila chyba dpf na maxidotu, a poté chyba spirály a motor do dílny, a při výčtu chyba 18434. Ale podotknu, nechápu že cca po týdnu mi začalo auto regenerovat moc často, tzn třeba i 5x denně, samozřejmě jsem regeneraci nechal dokončit.... Divné.... Teď auto nejede, chybu v diag nejde vymazat, jakmile smažu objeví se hned znova. Takže informace k dílum , výměna hadic do dpf, výměna čidel, lambda, senzory tlaku dpf, od turba taky vše nové, banka, regulátor tlaku atd.... Egr nový, prostě na supovi jsem vše vyměnil teda krom, chladiče spalin a turbo, Klapku sání a sací ústrojí. Nějakou radu prosím?? Jo a satacen nechybí... Může to dělat tedy ten vlnovec, protože krom chybějícího tlaku spalin (díky vlnovci) tomu nerozumím... Díky moc a LOG dohodím až pojedu na garáž...
-
Takže přikládám soubory fotek, každopádně některé kabely jsem přestřihl, to co nepotřebuje radio Až to uvidíte, tak se neděste, moje práce to není, až na ten isofix kde byly can bus kabely, nemohl jsem za boha vytáhnout ty drátky, tak jsem to rozmr.... Ještě doplním, netuším proč tam jsou přestřihnuté ty modročervené drátky přímo u kořene svazku, ale může třeba i tohle dělat neplechu? Vůbec se v tom nevyznám, a to v předchozím autě Astra G jsem neměl...
-
Dobře já to nafotím a pošlu tady, každopádně jsem z Orlové (Ostrava)
-
Čau Honzo, je to 2.0 TDI Bss motor, rv 2008.
-
Hoši tempomat zase jede, asi nějaký výkyvy, jinak nikdo nic s těmi chybami??
-
Zdravím hoši, poprosím o rady, dneska jsem napíchl na diag auto, a tohle mi vyjelo z can gateway položky, a z motoru jedna chyba. Zatím jsem kody nevyhledával co znamenají, ale jinak pro info obrázek v jpeg je k tomu fw gateway, jestli bude potřeba aktualizovat ten gateway. Každopádně ohledně rádia, prolezl jsem veškerou kabeláž, přepinoval jsem znovu kabely, protože původní majitel v tom udělal paseku, tak to mám vše aktuálně přesné, ale stejně can bus nezapl rádio, tudíž rádio mi jde jen na červ.oranž. kabel (svorka) jak má pospec202, dále ohledně toho can bus dekodéru netuším jestli třeba není vadný, takže si nevím rady. A při tom když jsem jel auto projet, nejde mi tempomat, hm pojistka je v pořádku, nevíte nějaké info čím by to mohlo být ? Na volantu mi tlačítko tempomatu nefunguje....Že by to bylo rádiem ??? Jinak předtím bez problému jel temp. Ještě jedna věc, před rokem jsem měl vytopenou řidičovou stranu, tudíž komfortka zatopená, ale všechny svazky s kabely jsem přepájel, protože byli uhnuté a zaoxidované kabely...Od té doby by neměl být problém. Díky za info Log-CANchyby.txt Log-motor.txt
-
Ouky já na to kouknu a zkusím to nafotit a prilozim zde foto, jinak jestli budu mít čas o víkendu napojim to na diag a zkusím zjistit něco jestli vůbec mám can nebo taky ne...
-
Dobře, dneska ráno jen na rychlo jsem odpojil svorku a oranž červ. Napojil jsem to mini ISO a Dveře i zamykání fungovalo, ale zas stejně se mi nezaplo rádio po otočení klíčků, tudíž je možné že tam nějak nejde šťáva, prosím tě jak mám změřit ty dva drátky od kostky mini ISO? Jinak děkuji za odpověď.
-
Nazdar hoši, řeším takový pitomý problém koupil jsem rádio 2din z této stránky včetně can bus dekodéru jenže já za boha dělám asi něco špatně. Předtím jsem měl rádio Symphony mp3, maxidot funkční ok, jenže teď když to nové rádio mám zapojené, tak mě nejde zapnout rádio když mám odpojenou svorku ˇoranž, červená) která slouží k 12+ a osvětlení rádia) a to mám napojené do isa, dále mám v autě ve žlutém malém isu dva drátky pin 8 CAN HIGH (oranž/fial) a 9 CAN LOW (oranž/hnědá), který když připojím do té ISO redukce od can busu, tak mi přestane fungovat maxidot a blbně zamykání atd... Prostě nejde mi can bus, jenže rádio jede, ale když odpojím ty dva vodiče oranž, červený, tak zas nezapnu rádio. Mám tedy pravděpodobně špatně napojené kontakty, nebo superb nemá can bus ? Díky za odpovědi, jsem už z toho jelen. Chápu, že bych pravděpodobně měl jít k nějakému autoelektrikáři, ale to pojedu až už nebudu opravdu vědět co s tím. Rozumím podle videí z YT, že ta svorka je odpojená a can bus to zapne signálem přes klíček....Jenže někdo se štoural v autě předemnou a mám tam v tom svazku zmatek , Díky za odpovědi
-
Čau, Tyhle chyby jsem měl taktéž a bylo to zhavicimi svíčkami. Koupil jsem 3x po sobě bosh a stali za hovno už od výroby, poradím kup NGK a zkus je vyměnit za tyhle (jsou sice dražší o hodně) ale zatím u mě v pohodě.
-
Čau, to může dělat spoustu věcí, čerpadlo nepodava naftu, ucpaný vedení apod. Zkus to napíchnout na diag...
-
Ahoj, je to vcelku jednoduché, odpojit všechny hadice,, když sundas nárazník, dole naproti v právo je takový uzávěr, pomalu odsroubovat a vytece voda, pak sundej konzoli (výztuž pro nárazník) co drží na leve 4 a pravou 4 šrouby, pak nahoře za světlomety je takový větší šroub co drží plast, z boku vlevo je torx u blatniku i vpravo plus nádržka s vodou. Odpoj hadici z cooleru. Pak vyklopis tu přední vyztuhu celou, pak už jen odpojis čidla k chladici a následně jen konzoli s chladičem. Možná to zní těžce ale je to cajk. Zrovna včera jsem dělal rozvody a škoda že jsem si to nefotil.
-
Čau heleď, včera jsem měnil rozvody a všiml jsem si napínací kladky že taktéž nebyla nastavena na úrovni středu, ale vyměnil jsem nastavil jsem a ta kladka stejně cuka, takže na to bych moc nehledel, samozřejmě musí ti lítat v té středové normě, při zastavení by měla být možná posunuta za středem. Aspoň u mně to tak je. Jinak spotřeba když jezdím lehce tak průměr 4,5 až 5 jak tomu dupu tak max do 6ti l. Nevím kde můžeš mít chybu. Při stání mám aktuální 0.6-0.7. Zkus se podívat přes vcds jestli máš dobře synchronizovane ventily. Jestli nevíš jak poradím.