Přejít na obsah

Petr Svetr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    306
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Petr Svetr

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Very Popular Vzácný
  • One Year In
  • Conversation Starter Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • One Month Later

Nedávné oznámení

80

Popularita

  1. takže dnes telefonicky mlživě sděleno něco, z čehož by se dalo nepřímo usuzovat, že je v ČR legislativní problém... ale je okolo toho obrovské tajemno... otázka proč Kodiaq II RS lze s 2,5+, tedy s parkováním na dálku objednat, opět nepřímá mlživá odpověď ... s ohledem na dobu začátku výroby a dodání ... třeba ani nebude aktivní ...
  2. asi rok jsem to řešil tím, že jsem po rozjezdu a ujetí cca 300 m zastavil, vypnul zapalování, znovu nastartoval a vše asistent zase fungoval (znal jsem z O III FL, kde mi to také dělalo), do té doby jsem ale vůbec netušil, že mi nejde klakson, až když jsem ho jednou potřeboval pro odvrácení kolize a o no nic, proto jsem řešil se servisem... servis na záruku při těchto problémech vyměnil právě podvolantový kroužek a to na doporučení výrobce, současně doporučili výměnu aku, bohužel ne na záruku, chybělo však velmi málo, aby po proměření disgnostikou na záruku byl... jelikož bylo před zimou a škodovka měla na aku slevovou akci, vyměnil jsem sám za své
  3. vadný podvolantový kroužek v kombinaci se slanou baterkou
  4. u mě včera večer stálo auto na nesmyslné adrese 45 km daleko, ale po zapnutí houkání bylo slyšet, že stoji nedaleko, tam kde mělo stát. Dnes hodně pomalé, jednu chvíli nešlo ve Správě vozidel přepnout na jiné auto, nešla zobrazit Zdravotní karta vozu, ale pak se to probralo, a nyní vše (snad) OK. edit.: u jednoho auta se místo Dojedu zobrazuje ---, zahoukat šlo, byť je auto 7,5 km daleko (manželka mi hned volala, co zase zkouším...), což by asi nemělo na takovou vzdálenost fungovat...
  5. no čekat tak dlouho, co to který z nás snese, pro mě je konečný termín kdy musím objednat jasný, a to je nejpozději konec dubna, i když bych raději dřív
  6. nemám, tak nějak hrají mrtvého brouka... v pátek jsem se znovu dotazoval, jen mi bylo potvrzeno, že jsou velké problémy s infotainmentem v novém modelovém roku (větší než že začátku u O IV) a že je možné, že právě proto není systém v ČR v současné době nabízen a že importéři to mají opravdu úplně jinak, že se to moc nedá srovnávat
  7. to je pěkné, nicméně až na to, že to tak nějak nepatří k tomuto tématu
  8. však se tu o tom již psalo, Slováci mají nový ceník od 1.11.2025 (zvedli si DPH z 20 na 23 %) a tam je to také ... nicméně auta mají dražší než u nás... to ze to tam mají je sice hezké, ale pro nás houby platné ... naše požadavky to neřeší
  9. škoda že mě tlačí čas a také obava ze zdražení, počkal bych na další modelový rok, který by měl (snad) mít 3.0, tedy i asistent jízdy v jizdnich pruzich, tedy Asistovanou změnu jízdního pruhu, která bude na nyní zaslepeném tlacitku na pravé straně volantu, pravé horní tlačítko
  10. popravdě tomu moc nevěřím, co jednou do auta Škodovka pro výrobě nedá / neaktivuje, v podstatě nikdy nebylo možné záležitost oficiálně dodělat / aktivovat... Martin Jahn sice několikrát mluvil o možnosti dokupovat a "pronajímat" si výbavu ala BMW, ale nikdo jiný o tom více nemluvil a i značky, co tuto cestu zvolili, od toho ustoupili... Každopádně když to jinde v nabídce je, není důvod, proč by to u nás nemělo jít, mimo záměru někoho, jako příklad uvedu nemožnost objednat el. sedadlo do KAMIQa Monte Carlo, přitom i na Slovensku a všude jinde, objednat lze, tedy to není technický problém, ale daná restrikce pro ČS trh... podobně problémové zadní brzdy Kamiqa jsou ve standardu v Německu i jinde na misto kotoučových bubnové, obecně importéři mají větší moc a sílu, domácí trh za sebou žádného importéři nemá, je to zcela minoritní trh a proto má mnohem více věcí v paketech a balíčcích, bez dílčího výběru položek jak si to vymůžou importéři, pro nás je jen pro klid na duši plusem cena, která je u nás mnohem nižší, než v okolních zemích takže k tématu, vyžádal jsem ofic. vyjádření ve škodovce, která měla ještě minulý týden dovolenou, takže čekám, protože únor je s ohledem na tříměsíční dodací lhůtu dobou, kdy potřebuji auto objednat a Asistovanou jizdu 2.5 bych chtěl mít a na druhou stranu, nechci objednávat po zdražení, které se očekává...
  11. nebudeš tomu a si věřit, ale díval jsem se snad na všechny evropské trhy, a je to trochu složitější než píšeš , jednak tomu v každé zemí říkají jinak, každá země má jinak postavený ceník a jinak položky v konfiguratoru, než u nás, ale obecně vzato, je to jak jsem psal u nás se tomu říká Asistovaná jízda a zaleži na tom, co je jejím obsahem standard je u S IV 1.5, navic lze a u L&K je standard 2.0, pak existuje 2.5 (viz níže) a třeba KODIAQ II RS má 3.0 ENYAQ RS 3.5 ... ta položka s s Asistovanou jízdou 2.5 u nás byla v ceníku z dubna 2024 a obsahovala tuto záležitost jako poslení položku : Asistovaná jízda 2.5+ • Prediktivní tempomat • Adaptivní vedení v jízdním pruhu (Lane Assist) • Asistent jízdy v koloně • Nouzový asistent • Automatické parkování • Uložený parkovací manévr • Panoramatický kamerový systém • Parkování na dálku
  12. ty ale neřešíš parkování přes aplikaci, ale uložený parkovací manevr, to je jiná funkce
  13. žádná samostatná položka to není , je to součást Asistované jízdy, jak se tomu u nás říká ...
  14. u mě to byl podvolantový kroužek, po jeho výměně je vše ok
  15. na tom volantu je záslepka, kde by časem měl být asistent změny jízdních pruhů
×
×
  • Vytvořit nový...