-
Šedá ikona internetu
právě že smazání hlavního uživatele a reset vše vymaže, ale odpojení baterky nikoli...
-
Šedá ikona internetu
to je výsměch, už vidím jak bude servis vědět co s tím... ani náhodou...
-
Šedá ikona internetu
OCU jednotka, jak jsem psal... mě to dělalo dost často při změně operátora, při přechodu hranic, ale ne z domovského na roamingového operátora, ale mezi např. operátorem v Rakousku a ve Slovinsku (nejčastěji - oba operátoři A1). Dá se na netu dohledat, že toto bývá jeden z největších problémů totálního umrtvení infotainmentu v nových autech, např. jede někdo na hory do Itálie, ví, že se bude někde před hranicemi A / I stavovat na kávičku v Rakousku, např. v Arnoldsteinu, zadá v Praze do navigace jako cíl Arnoldstein... Po zastávce Arnoldsteinu dá do navigace např. Livigno a jede, v tom auto začne aktualizovat mapy, které jsou po cestě do cílového místa (tzv. puzzle stahování), vypadne rakouský signál, přeruší se aktualizace a z infotainmentu je černá placička, asistenty nejedou nic nejede...
-
Šedá ikona internetu
to vždy radil servis a nikdy to nepomohlo (smazaní hlavního uživatele a reset), u S 4 jsem to zatím nezkoušel (nepotřeboval jsem) ale u předchozích aut vždy pomohla rada ze Strakonic, tedy desítka klíč, odpojit na 30 min baterku, aby se vybil záložní aku OCU jednotky a pak to vše fungovalo...
-
Autokamera
Tak dnes došel černý kryt kamery pro S 4, tedy komplet vše, včetně vnitřních plastů co drží elektroniku a objektiv s čipem, a včetně všech šroubků. Překrytování i bez poslaného odkazu na videonávod vcelku pohoda. Vypadá to úplně jinak, kamera nebije do očí, na první pohled do auta přes čelní sklo. Takže pokud mohu doporučit, když někdo budete objednávat, objednejte vždy černou kameru, i když nemáte Sportline. Hlavně ti, kdo budete jezdit po Rakousku a Německu. V černé to opravdu vypadá, jako by to tam bylo přímo z výroby.
-
Ambientní osvětlení
a co v PC v prohlížeči? já jsem dokupoval v PC, tam by to mělo být funkční, co mi poradila infolinka ...
-
Jízda s dieslem po městě v kolonách
motoru je to úplně šumák, stávám v kolonách roky, vždy s naftou, vždy s vypnutý startstopem (donedávna u S3 a předtím u O3 trvale), u S4 je asistent jízdy v koloně téměř ideální, neboť drží auto v pohotovosti na jakkoliv dlouhou dobu, ... neřeš, nebo snad uvažuješ s tím, že si auto necháš 10 let a že za tu dobu najezdíš 400 tis. km?
-
Problém s elektrickým víkem kufru
to už jsi zase moc daleko, nejspíš
-
Autokamera
Tak dnes kamery a polarizační filtry došly. Super zabaleno podle sledování Číňan odeslal letecky 7.9., šlo to do Budapešti, kam to dorazilo 12.9., pak po silnici 16.9. Dobrovice, pak Praha a Česká Pošta ke mě domů. Nejprve jsem nainstaloval kameru do KAMIQa. No pěkná dračka, pokud člověk nechce něco ulomit, Číňan na návodovém videu to má hotové za tři minuty, nejspíš to nedělal poprvé. Já raději nebudu psát, jak dlouho jsem s tím jebal, holt to chce cvik a SUPERB, druhý v pořadí, to už byl malina. Ale abych jen nechválil, spasování v přední části není U KAMIQa úplně ideální, u SUPERBA je to bezchybné, ale tvar té kamery mohl být trochu víc zaoblený, je to dost hamatné. U KAMIQa je to v pohodě, neb ten má černý strop, je to skoro za čelním sklem neviditelné, ale u SUPERBa je to díky šedé barvě viditelné dost. Původně jsem zvažoval černou kameru a udělal jsem asi hloupost, že jsem vzal podle stropu tu šedou. Zkusím napsat Číňanovi, co by stálo poslat jenom černé kryty. Odzkoušeno na 4K potmě i ve dne, trochu jsem laboroval s nastavením polarizačního filtru. Na druhou stranu netřeba nastavovat pohled kamery, stejně to ani nejde a úhel záběru je úplně perfektní. Kamera jede ještě cca 5 minut po vypnutí zapalování (nemám napojení pro parkovací režim), je to napojeno pod dešťový senzor. Aplikace v pohodě, spárování přes wi-fi úplná malina, stejně tak nastavení funkci kamery a rovněž stahování videí. Ta jsou nastavit na 1, 3, a 5 minut, ve 4KJ je asi optimální 3 minuty, neboť se pak nestahuje v případě potřeba tak dlouhé vide. A poslední, někomu možná může vadit absence češtiny.
-
Ambientní osvětlení
-
odpojení dvou válců
opravdu i u KAMIQa FL 1,5 TSI Evo2 ?
-
odpojení dvou válců
naprostý souhlas, máme KAMIQ FL 1.5 TSI, tedy motor evo2 a není poznat vůbec nic a to jsem vyhledával optimální jizdni dobu, kdy lze podle všeho očekávat , za auto jede na 2 válce a nic....
-
My skoda
také se mi to u S III FL stávalo, na to pomáhalo dle rady ze Strakonic: desítka klíč, a odpojení baterky na cca 30 min, aby se vybila záložní baterka OCU jednotky a pak znovu připojit baterku, sice se všechno na palubce rozsvítí, ale po uketí pár metru se vše vrátí do normálu
-
My skoda
mnohdy aplikace na záložce Vůz v kolonce Stav vozu ukazuje, že je auto odemknuto, je potřeba Stav vozu rozkliknout a tam je vidět poslední aktualizace z vozu a skutečný stav, zda je vozidlo uzamčeno, případně zde kliknout na zámeček
-
My skoda
sotva jsem to napsal, až dnes nám celé odpoledne pro KAMIQ FL nešla aplikace, SUPERB 4 stále OK, snad to tak zůstane... no, já jsem měl kdysi mega problémy u O III FL, v podestě to bylo jedno z prvních aut s MIB 2.5 (ještě aplikace neuměla ovládat nezávislé topení - až dalšího MR to šlo) , bojoval jsem se Škodovkou hodně dlouho, skoro tři měsíce to nejelo a nic mi nerefundovali, nakonec jsem auto po 2,5 roku raději prodal... byl to dě a zrovna, když člověk potřeboval navigaci a info o dopravě, tak nic....
Petr Svetr
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva