-
Padá nafta - 2.0 TDI PD BKD
Zdarec předminulý týden jsem na autě nechal měnit kompletně vstřikovače a od té doby mi jakoby padá nafta a auto nechce chytnout, což je u těchto motorů normální jednou za rok a ne třikrát za 2 týdny! Na internetu jsem se dočetl, že by to mohlo být buď tandemové čerpadlo a nebo špatně těsnící gumičky vstřikovačů, vzhledem k tomu že jsou tam nový vstřiky tak možnost číslo dva rovnou vyřazuju. Hodnoty BIP se sice pohybujou na hraně, ale i tak si myslím že to nezpůsobuje zavzdušnění paliv. systému. 🤨 Díky za případné rady.
-
motor občas nestartuje - vadné čerpadlo?
Toto napsal jeden týpek tak snad to někomu pomůže objasnit situaci: Mě udělala Octa BKD dvakrát to samý. Pátral jsem kde se dalo, diagnostika čistá. Přesně jak jste psali - točit, točit až se chytne. Celý problém mi vysvětlil jeden mechanik následovně: Příčinou jsou 2 poruchy, které nastaly zároveň. První je chyba v utěsnění jednoho vstřiku v hlavě válců a druhá je nefunkční zpětný ventil v tělese palivového filtru. Celá porucha pak nastane právě tehdy, když se motor zastaví s válcem se špatně těsnícím vstřikem v kompresi (pravděpodobnost tak 25%) a zároveň má zpětný ventil zrovna chuť netěsnit. Pak se stlačený vzduch z válce - 0.5l natlakováno na 16BARů dostane do palivového okruhu mezi vstřiky a tandemovým čerpadlem (to je to hliníkové z boku bloku motoru), vytlačí všechnu naftu z tohoto čerpadla a ve finále zavzdušní částečně i palivový filtr. Tzv. odvzdušněni pomocí otočení klíčem do polohy I (pustí malé podávací čerpadlo v nádrži na 3 sekundy) s tím nemá šanci nic dělat. Odvzdušní se to pak až při dlouhém startování, kdy tohle čerpadlo jede trvale.
-
ŠKODA octavia II 103kw BKD - při studeném startu nenaskočí (přisun paliva?)
tohle citoval jeden týpek na foru když jsem hledal stejný problém jako máte vy: Mě udělala Octa BKD dvakrát to samý. Pátral jsem kde se dalo, diagnostika čistá. Přesně jak jste psali - točit, točit až se chytne. Celý problém mi vysvětlil jeden mechanik následovně: Příčinou jsou 2 poruchy, které nastaly zároveň. První je chyba v utěsnění jednoho vstřiku v hlavě válců a druhá je nefunkční zpětný ventil v tělese palivového filtru. Celá porucha pak nastane právě tehdy, když se motor zastaví s válcem se špatně těsnícím vstřikem v kompresi (pravděpodobnost tak 25%) a zároveň má zpětný ventil zrovna chuť netěsnit. Pak se stlačený vzduch z válce - 0.5l natlakováno na 16BARů dostane do palivového okruhu mezi vstřiky a tandemovým čerpadlem (to je to hliníkové z boku bloku motoru), vytlačí všechnu naftu z tohoto čerpadla a ve finále zavzdušní částečně i palivový filtr. Tzv. odvzdušněni pomocí otočení klíčem do polohy I (pustí malé podávací čerpadlo v nádrži na 3 sekundy) s tím nemá šanci nic dělat. Odvzdušní se to pak až při dlouhém startování, kdy tohle čerpadlo jede trvale. Tak ti to snad pomůže. Podle se to nedá nijak vyřešit. Já sám mám úplně nový palivový fitr a měněné vstřiky a jednou za půl/rok se mi tohle stane.
-
Stop - chladící kapalina kontrola!
Mám to samé a tak nějak jsem se s tim naučil žít
-
Dejv200 začal sledovat Chybející anténní konektor na radiu
-
Chybející anténní konektor na radiu
Dobrý den koupil jsem borelo a zdá se že mi chybí tento konektor na radiu. Jak je vidět na obrázku dole, tak mi přijde, že ho někdo sundal. Neví někdo jak se jmenuje, nebo kde ho můžu sehnat?
-
Lemy prahů
Zdarec Nevíte náhodou někdo čím jsou nastříkané "lemy" prahů. Vypadá to jako nějaký kaučuk či co, ale zajímal by mě konkrétní druh toho nástřiku. Hledal jsem různě po internetu a nepodařilo se mi to najít.
-
Bílý dým při prvním startu - 2.0 TDI PD
Jo občas jedu krátké trasy, takže je klidně možné že se tohle může stát. Děkuju
-
Bílý dým při prvním startu - 2.0 TDI PD
Ahoj potřebuju poradit, vlastním Octaviu 2 2.0 TDI PD a při každém prvním startu bez ohledu na teplotu auto začne neskutečně kouřit bílý dým po dobu cca 2 - 3 sekund... Auto potom jede normálně žádný pokles výkonu ani zvýšení spotřeby. Když je auto při optimální teplotě, startuje bez problému a žádný dým se už neobjeví. Na internetu jsem se dočetl, že by to mohl být vstřik, přičemž vstřiky jsem nechal ještě před tímhle problémem přetěsnit půl roku zpátky. Budu vděčný za každou radu. 🙏