-
Regulace tlaku v klimatizaci
Dobrý den, bylo mi řečeno, že na O1 facelift 1.6 MPI je normální, že si klimatizace reguluje tlak tak, že vypíná a zapíná kompresor. Je to pravda? Protože se mi to moc nezdá. Při jízdě nebo na volnoběh je docela nepříjemný cuknutí, když se zase zapne kompresor. Díky za odpovědi.
- Kontrolka přívěsu a budíky
-
Kontrolka přívěsu a budíky
Zdravím, Koupil jsem si elektriku od SVC originální na tažné, takže se to napojilo mezi světlo a originální elektriku, ale pouze se 7mi vodiči, takže bez odpojení mlhovky. Poté jsem vyměnil relé na směrovky za E a dotáhl jsem od budíku z pinu 4 (modrá svorkovnice) kabel k relátku směrovek také na pin 4 (původní pin co tam byl jsem vypinoval) kvůli kontrolce přívěsu, ale kontrolka nebliká. Proto jsem otevřel budíky a zkontroloval že kontrolka tam je a i ledky a ledky fungují, když jsem to zkoušel přes multimetr rozsvítit. Netušíte prosímvás někdo kde může být chyba? Relátko je originál a dělal jsem to podle tohoto schématu. //Vyřešeno. Nejspíše vadné relé, nechtělo posílat 12V na kontrolku. Vyměněno za jiné relé a již kontrolka funguje. (Ale jen na směrovky, na varovný ne) Mám obyč budíky a 2,5G komfortky. Je možné vyměnit budíky za polodot a aby vše fungovalo, nebo je třeba přestavba na 3G? Octavia 1 1.6 AVU liftback facelift 2001 Přístrojovka 1U0 920 810 B Komfortka 1J0 959 799 AH
-
2. rychlostní stupeň na sahaře (1.6 AVU)
A tobě přes VCDS v akčních členech motoru, jde druhý stupeň ventilátorů? V knížce je, že se maj na první stupeň spustit 5x a 5x vypnout a pak by měla bejt druhá rychlost a tam mě to už nic nedělá.
-
2. rychlostní stupeň na sahaře (1.6 AVU)
Rád bych to vyřešil, protože kdybych to takhle odpojil, tak stejně nebude fungovat druhá rychlost ventilátorů a ještě by neotevíral termostat, když by byl odpojenej.
-
2. rychlostní stupeň na sahaře (1.6 AVU)
Na těch škoda-dílech mi to hází právě, že ta s K není vhodná a ta s L je, tak nevím jestli ta s L není třeba jen novější. Jestli se to liší podle toho jestli je manuální klíma nebo climatornic.
-
2. rychlostní stupeň na sahaře (1.6 AVU)
Možná trochu dýl to trvá, než se pořádně ohřeje, podle teploty na diagnostice na 80-81 stupňů sepne první stupeň a vychladí to na cca 70 stupňů. Tu jednotku myslíš tohle? (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0919506k-ridici-jednotka-elektrickeho-vetraku-skoda-39405.html) Měnil jsem ji z vrakáče za jinou a že by obě házeli stejnou chybu? Koukal jsem i do ETKY a asi bych tam správně měl mít s písmenem na konci L, ale mám tam tuhle s K, tak nevím jestli se to nechá zaměnit.
-
2. rychlostní stupeň na sahaře (1.6 AVU)
Čidlo myslíš to 4pin? (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/059919501a-dvojite-cidlo-teploty-chladici-kapaliny-skoda-4984.html) Nebo přímo otevírání termostatu? (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a121114-hrdlo-termostatu-s-vlozkou-1-6mpi-nemecka-prvovyroba-8551.html) Samotnou ŘJ myslíš jako hlavní motoru?
-
2. rychlostní stupeň na sahaře (1.6 AVU)
Zdravím, do paměti závad mi to hází chybu: 18070 - rizeni vetraku chlazeni 2 P1662 - 35-00 - zkrat na kostru Vyzkoušel jsem připojit ventilátory na přímo i přes 4pin konektor u jednotky dochlazování a vždy šli. Jak první tak i druhý stupeň. Konektory jsou čisté, multimetrem jdou propípnout v pohodě. Vyměnilo se čidlo na chladiči (2pin), jednotka dochlazování a kostry pod baterkou se očistili a přetřeli vazelínou. Přes akční členy se spustí jen první stupeň (5x zapnuto a pak 5x vypnuto a poté by mělo následovat spuštění druhého rychlostního stupně a tam se už nic neděje). Proto jsem rozbalil svazek od konektorů až k průchodce do auta a nikde není nic vidět, že by bylo poškozený. Předem díky za užitečné komenty.
TheZIGI
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva