Přejít na obsah

tomis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení tomis

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Sluší se dát vědět, jak skončil můj problém s poškozeným plastovým dílem blinkru. Po několika pokusech (s plánkem, i s popisem jak postupovat) jsem akci vzdal. Koncem února se řídicí jednotka motoru mého Yeti náhle "přepnula" do nouzového režimu (motor netáhnul, po rovině jel jen cca 50 km/hod). Diagnóza v servisu byla nekompromisní - přeskočený rozvodový řetěz, naštěstí jen o jeden zub, ventily se s písty bohudík nepotkaly. Objednali rozvodovou sadu, za tři dny jsem si jel pro opravené auto. Zaplatil jsem 7500 Kč (v ceně byla i výměna oleje s filtrem). S motorem je od té doby zatím spokojenost. Při přebírání auta jsem se osmělil požádat technika o vymáčknutí zrcátka a on mi ochotně vyhověl, netrvalo mu to ani 5 vteřin !!! Doma jsem zjistil, že oprava dílu lepením není možná, několik střepů mi chybělo. Objednal jsem si nový díl blinkru, stál hrozivých 1140 Kč, výměna svépomocí nebyla příliš náročná. Zpětné zrcátko je tedy kompletní, jen při výjezdu z garáže si v duchu nadávám do "blbců".
  2. Takže moje myšlenka není zcestná, když v uvedeném případě stěrače fungovaly jako s cyklovačem. To právě chci. Zkusím se do nastavení podívat. Kdysi na začátku používání auta jsem si nastavil zablokování všech vnějších dveří po rozjezdu vozu. Teď ani nevím, jak se do nastavování parametrů dostat.
  3. Mám Yeti už čtvrtým rokem, ale po celou dobu jsem "čidlu deště" nepřišel na chuť. I za sucha se někdy stalo, že při zapomenuté 1. pozici páčky ovládání stěračů odněkud na přední sklo spadlo několik kapek, stěrače vykonaly svůj cykl přes zaprášené sklo a nadělaly zbytečné šmouhy přes celou šířku skla. A navíc mne náhlé zdánlivě bezdůvodné spuštění stěračů nepříjemně vylekalo. Dá se senzor deště vypnout ??? (přepínač citlivosti by pak mohl fungovat jako obyčejný cyklovač). Děkuji za pozitivní odpovědi.
  4. Díky za odpověď. Příspěvek si vytisknu, obrázky zvětším a v některém z příštích dnů se pokusím v postupech a v nákresech zorientovat přímo "na místě" u poškozeného zrcátka. Doufám, že sklo zrcátka nepraskne, nic neulomím a plast blinkru se mi nerozpadne. (teď se jeví do štěrbiny pěkně napasovaný, možná by postačilo nějakým akrylátovým lepidlem stav zafixovat)
  5. Při couvání z garáže jsem "trochu" zavadil o plast blinkru ve zpětném zrcátku. Funkčnost blinkru je zachovaná, jen došlo k zamáčknutí do tělesa zrcátka a kousek plastu se odlomil. Potřeboval bych modul blinkru vyjmout, podívat se na rozsah poškození, dolepit odpadlý "střep" a uložit zpět. V prodejně Škoda mi modul nabízeli za hrozivých 880 Kč. V této sekci WalkerT popisuje postup pro vyjmutí skla zpětného zrcátka. Dostanu se tímto postupem k uvedenému blinkru ??? Děkuji za brzké příspěvky.
  6. Odpovídá autor tématu: - S tou neuvedenou motorizací jsem to podělal, že se jednalo o benzín 1,6i měl být první údaj !!! - Potěšil mne zájem a snaha nasměrovat mne do blízkosti vyhledání závady - Pár lidí ze servisu Škoda mne vystrašilo cenou za pravděpodobnou nutnost výměny klapky za 15-17T - Svěřil jsem auto do rukou doporučeného soukromníka s popisem všech projevů tajemné závady - Hned po prvním svezení mi volal na mobil, jestli má koupit nové čidlo teploty a že auto by bylo do druhého dne opravené. Samozřejmě jsem souhlasil. - Takže čest autorovi příspěvku, který se trefil do černého. - Výměna teplotního čidla i s vyčištěním demontované vzduchové klapky mne stálo neskutečně málo. Takže pro příště už vím, kam pojedu s autem s případnou další závadou. - Děkuji za všechny příspěvky k tématu.
  7. Dnes při návratu z víkendu (Chlum u Třeboně) mi na křižovatce "Dlouhá louka" v ČB při zastavení na červené během volnoběhu "chcípl" motor. Jeho opětovné nastartování byl nekonečný problém. Zelené a červené světlo se vystřídalo snad 5x, nervózní byli řidiči jak za mnou, tak hlavně já. Startér točil jak zjednaný (nejméně 20 startů), palivové čerpaflo bylo slyšet po každém zapnutí klíčku, nenanašlápnutý nebo z poloviny našlápnutý plynový pedál - nic platno. Až najednou, s koktáním motor naskočil a protože byla opět červená, držel jsem jej raději na otáčkách, jen aby opět nezhasl. Příčinu neznám, to mi zkuste někdo vysvětlit, ale ode dneška budu při horkých letních dnech nervózní při každém zastavení v křižovatce, jestli se situace nebude opakovat. Prosím naznačte možné příčiny a zda je nutná okamžitá cesta do servisu.
×
×
  • Vytvořit nový...