Jump to content

Exteriér

Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

80 topics in this forum

  1. Čím umývať YETIho

    • 14 replies
    • 11,948 views
  2. Koroze karoserie 1 2 3 4 5

    • 102 replies
    • 25,598 views
  3. Chrom maska

    • 5 replies
    • 3,694 views
    • 125 replies
    • 50,921 views
    • 1 reply
    • 880 views
    • 1 reply
    • 718 views
    • 0 replies
    • 792 views
  4. Zpětná zrcátka 1 2

    • 26 replies
    • 13,387 views
  5. Tuning 1 2 3 4 5

    • 101 replies
    • 38,957 views
    • 23 replies
    • 10,445 views
    • 2 replies
    • 1,292 views
    • 10 replies
    • 2,066 views
    • 52 replies
    • 12,706 views
  6. Monte Carlo

    • 5 replies
    • 4,073 views
    • 3 replies
    • 3,024 views
    • 12 replies
    • 2,726 views
    • 6 replies
    • 8,030 views
  7. Plastové lemy blatníků 1 2

    • 36 replies
    • 25,953 views
    • 11 replies
    • 5,272 views
    • 5 replies
    • 2,940 views
  8. dovírání dveří

    • 11 replies
    • 5,126 views
  9. Zamek 5.dveri

    • 13 replies
    • 4,736 views
    • 9 replies
    • 6,879 views
    • 15 replies
    • 4,302 views
    • 9 replies
    • 7,521 views


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím,  prosím, máte někdo zapojení konektoru u škrtící klapky? Rád bych proměřil, zda do ní jde to co by mělo. Případně schema elektroniky škrtící klapky není někde uveřejněné? Děkuji
    • S mým španělským repidem 1,2 MPI s lichým počtem válců taky nejsou žádné problémy :-)
    • No to víš, je tu několik lidí, kteří mají svojí metodu, jak ochránit baterku před její EU degradací. Každý hájí tu svojí a rádi se pochlubí. což jiným vadí.   1) Ti, co to neřeší a za 3 roky koupí baterku novou. ještě je tu podsorta, která používá i SSS a zbytečně tím zatěžuje motor/statrét. 2) Další (ti co mají koule a vezmou to vlastních rukou a s ničím se neserou). vytáhnou kablík a hotovo. Je to rychlé a udělají to sami. Autu je to fuk. Jen je třeba si pohlídat, jestli vyřazený systém regulace nepřebíjí. Jinak to může fungovat dobře. 3) Tito si rekuperaci nechají potlačit od odborníka. V motorovém prostoru není nic rozpojeného a v paměti ŘJ není chyba (mě by tedy nevadila, no a co? Tak tam je) 4) Jedinec vytrvalec, co to dobíjí aby mu pak auťák baterku vysál.   Ještě jsou tu z mého pohledu psychopati, kteří se pořád něčeho bojí. Že odpojením něco způsobý a vlastně aní neví co. Hlavně aby si auto nerozbili něčím co se nedělá.  Nebo, že softwarovým zásahem na potlačení rekuperace přijdou o záruku, či co.... Psychopati se yznačují tím, že si na autě nic sami neudělají, protože se to přece nesmí, nemá, nedělá a od toho jsou autorizované servisy, kterým věří. Přitom zrovna tam jsou mnohdy diletanti nejrůznějšího ražení a kolikrát za svůj diletantismus ani nemůžou.  Jiní se bojí o planetu a rači si huntují auto vším možným, včetně podtáčení motoru, ovšem s ekologií to nemá   nic společného. Těmto psychopatům vadí všechno. Ptotože všechno je defakto nestandardní řešení a to se v nich ekluje. AS jim s tím nepomůže, protože to neumí, nebo nesmí. Tak tu vše hejtují a ani neví co chtějí a neumí si vybrat způsob jak problém vyřešit. Jsou ve frustrujícím bludném kruhu.  
    • Ano, v Rapidu úplně ta samá Varta EFB z výroby. Jak se Škoda staví k doporučení Varty, netuším. Resp. tuším, že baterie za dva roky zdechne a řeknou, že je to vlastnost.
    • Jo odečítal jsem z budíků. Na termostat jsem se ještě nedíval, nic jiného to už být nemůže?
×
×
  • Create New...