Jump to content

Exteriér

Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.


91 topics in this forum

  1. Čím umývať YETIho

    • 14 replies
    • 18.7k views
    • 12 replies
    • 3.3k views
    • 1 reply
    • 3k views
    • 6 replies
    • 2.2k views
  2. střešní okno

    • 2 replies
    • 1.8k views
  3. barva dle VIN?

    • 1 reply
    • 2.4k views
    • 5 replies
    • 4.3k views
  4. Tažné zařízení Yeti 1 2 3

    • 54 replies
    • 33.5k views
  5. Koroze karoserie 1 2 3 4 5

    • 105 replies
    • 56.4k views
  6. Zrkadlo - divný diel

    • 3 replies
    • 1.6k views
  7. Výměna čelního skla 1 2

    • 49 replies
    • 30.8k views
    • 2 replies
    • 3.1k views
  8. City vs Outdoor

    • 2 replies
    • 2k views
  9. Střešní box na Yetiho

    • 21 replies
    • 12.5k views
  10. příčníky na hagusy 1 2 3 4

    • 78 replies
    • 64.9k views
  11. Víčko nádrže

    • 2 replies
    • 2.8k views
  12. Ochrana chladice krytem 1 2

    • 35 replies
    • 20.5k views
  13. Zadní zástěrky

    • 9 replies
    • 2.7k views
  14. Zpětná zrcátka 1 2

    • 28 replies
    • 21.8k views
    • 3 replies
    • 4.3k views
  15. Chrom maska

    • 5 replies
    • 6.8k views
    • 125 replies
    • 77.5k views
  16. Demontáž hagusů

    • 1 reply
    • 4.3k views
    • 1 reply
    • 3.9k views
    • 0 replies
    • 3.7k views


  • Aktuální příspěvky

    • Špatně hledáš, tady ho mají za 622 Kč. Je sice pro SIII, ale pasuje. Starý kožený se už neprodává.
    • 1.2 TSI 81kw Rapid  Dobrý  den nesetkal se někdo se závadou (možná i vlastnost) auto při sundání nohy z plynu nepatrně škubne  děje se to kolem 2000 ot od stupně 3 až 6.  Nejvíc znatelně  to je na dálnici když pustím plyn a třeba dojizdim auto. Zkoušel jsem variantu sundání nohy z plynu + sešlapla spojka tak tam to neudělá . A pak jsme zkoušel při deaktivaci tempomatu a tam to také neudělá.  Děkuji za rady a postřehy.
    • No já právě žiju v tom, že při opravě z pojistky člověk vždy dostane pouze to, co bylo na autě jako origo díl. Proto mi všechny tyhle přestavby nedávaj moc smysl. Rozumím, že je to subjektivně asi hezčí, ale jeden crash a celá "investice" je vniveč.
    • @Štulpa-  stačí trochu pročíst celé téma a odpověď najdeš....
    • Čaute, další dotaz. Dělá to někomu taky tohle s řadící pákou ? Dělá to na pátým kvaltu docela dost mi přijde. Na třetím mi přijde že taky, ale maličkato.  Pokud to není z videa patrný... při jízdě na pátý stupeň a sundání nohy z plynu se řadící páka zakvrdlá,při následným sešlápnutí se páka znovu zakvrdlá. Co to může být ? Jinak kvalt jako takovej a všechny ostatní jdou hezky zašoupnout, když je auto ledový tak jednička a dvojka jdou hůř vrazit na místo, ale po ohřátí v pohodě. Díky za poznatky 😀 Olej v převodovce nebyl nikdy měněný a nechám ho na doporučení vyměnit až ve 250 000 km. Teď najeto 204k  2017 110kw 20231208_145346.mp4
×
×
  • Create New...