Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

jirkasta3

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Tohle bylo opravdu velký ultra trvanlivý ho..o a jak jsem psal, chytil jsem totální zatmění mozku. Já mám auto jako pracovní stroj nebo chcete-li spotřební zboží a kosmetika mi žíly tolik netrhá jako některým jiným. Jsem hlavně naštvanej na sebe, že mi to nedošlo. Ale vím, že se stávají i horší věci
  2. Dnes se mi povedlo při čištění trvanlivého ptačího trusu opravdu "mistrovské" dílo. Ačkoliv na mytí mám samozřejmě všechno z mikrovlákna, chytl jsem totální zatmění mozku a jal se čistit trus hrubou stranou klasické houbičky. Výsledek je na obrázku. Ačkoliv nejsem přehnaný estet a u laku si všímám hlavně toho, aby nebyl děravý do plechu kvůli korozi, tohle mě mrzí. Má někdo zkušenost s tímto? Případně komu se povedlo něco podobného, tuší, jak to nějak napravit?
  3. Pochopitelně u toho řízení musí člověk trochu myslet. Já na takto nízké otáčky jezdím nanejvýš v případě, kdy na tempomat udržuju rychlost po rovince či opravdu mírného stoupání a klesání, v opačném případě logicky vždy podřazuju. Je mi jasné, že nemůžu nakrmit TSI plným plynem z 1100 otáček na čtyrce, zároveň jezdit s ním stále nad 2000 mi přijde zbytečné.
  4. U 81 kW mi to na tachometrových 55 na rovině už píše, ať řadím 5. To pak točí nanejvýš 1300. Tady se dost lidí bojí jezdit pod 2000 jak čert kříže - je ten strach vůbec opodstatněný, kór jezdí-li se na aditivovaný benzin a každých 10 tisíc na olej? Snad nejsou inženýři v koncernu takoví hlupáci...
  5. jirkasta3 změnil svou profilovou fotografii
  6. jirkasta3 odpověděl na Salda03's téma v Motor 1.0 TSI
    Tento problém psal i Vaculík do svého článku o Fabii. Dovolím si ocitovat: Mě osobně se to stalo taky. Shodou okolností poté, co jsem se objednal na pobazarovou kontrolu do AS. Mám stejný motor a šedý metalický lak, r.v. 2020. Nastartoval jsem za velké teploty za studena, když sluníčko žhnulo na kapotu a asi po minutě se zobrazilo EPC. To tam několik dnů viselo, aby později po cestě do dílny samo zmizelo. Na výkonu jsem problém nepocítil a na kontrole nic s motorem neodhalili.
  7. Jen bych poznamenal, že stejný zvukový projev mám občas taky na motoru s nájezdem 60k. Rovněž jen, když je ohřátý.
  8. Kolik by jinak stála oprava víš?
  9. Dobrá no, tak uvidíme, v bazaru se na to poptám a kdyžtak to nechám zkontrolovat až během prohlídky v servisu. Je fakt, že se aut s tímto motorem prodá spousta a pochybuju, že by to byla běžná kontrolní činnost. Automechanik nejsem a při své šikovnosti bych to tam určitě nedal zpátky 😄
  10. Chci si koupit bazarovku FIII a z tohodle mám trochu mrákoty. Myslel jsem si, že se na tuhle kontrolu vyprdnu, ale vypadá to, že se nejedná o zas tak vzácnou závadu tohoto motoru. Nemusí se tedy vyndavat ani sání, stačí odmontovat jeden šroub, uvolnit dvě sponky a z boku kryt vytáhnout? Neví někdo, zda to při výkupu v áčkách či bazarech ze Škody Plus automaticky kontrolují? Velmi mě zaráží, že to není v servisním plánu prohlídek i přesto, že tato závada dokáže zničit motor.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.