Přejít na obsah

jirkasta3

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení jirkasta3

  1. Tohle bylo opravdu velký ultra trvanlivý ho..o a jak jsem psal, chytil jsem totální zatmění mozku. Já mám auto jako pracovní stroj nebo chcete-li spotřební zboží a kosmetika mi žíly tolik netrhá jako některým jiným. Jsem hlavně naštvanej na sebe, že mi to nedošlo. Ale vím, že se stávají i horší věci
  2. Dnes se mi povedlo při čištění trvanlivého ptačího trusu opravdu "mistrovské" dílo. Ačkoliv na mytí mám samozřejmě všechno z mikrovlákna, chytl jsem totální zatmění mozku a jal se čistit trus hrubou stranou klasické houbičky. Výsledek je na obrázku. Ačkoliv nejsem přehnaný estet a u laku si všímám hlavně toho, aby nebyl děravý do plechu kvůli korozi, tohle mě mrzí. Má někdo zkušenost s tímto? Případně komu se povedlo něco podobného, tuší, jak to nějak napravit?
  3. Pochopitelně u toho řízení musí člověk trochu myslet. Já na takto nízké otáčky jezdím nanejvýš v případě, kdy na tempomat udržuju rychlost po rovince či opravdu mírného stoupání a klesání, v opačném případě logicky vždy podřazuju. Je mi jasné, že nemůžu nakrmit TSI plným plynem z 1100 otáček na čtyrce, zároveň jezdit s ním stále nad 2000 mi přijde zbytečné.
  4. U 81 kW mi to na tachometrových 55 na rovině už píše, ať řadím 5. To pak točí nanejvýš 1300. Tady se dost lidí bojí jezdit pod 2000 jak čert kříže - je ten strach vůbec opodstatněný, kór jezdí-li se na aditivovaný benzin a každých 10 tisíc na olej? Snad nejsou inženýři v koncernu takoví hlupáci...
  5. Tento problém psal i Vaculík do svého článku o Fabii. Dovolím si ocitovat: Mě osobně se to stalo taky. Shodou okolností poté, co jsem se objednal na pobazarovou kontrolu do AS. Mám stejný motor a šedý metalický lak, r.v. 2020. Nastartoval jsem za velké teploty za studena, když sluníčko žhnulo na kapotu a asi po minutě se zobrazilo EPC. To tam několik dnů viselo, aby později po cestě do dílny samo zmizelo. Na výkonu jsem problém nepocítil a na kontrole nic s motorem neodhalili.
  6. Jen bych poznamenal, že stejný zvukový projev mám občas taky na motoru s nájezdem 60k. Rovněž jen, když je ohřátý.
  7. Dobrá no, tak uvidíme, v bazaru se na to poptám a kdyžtak to nechám zkontrolovat až během prohlídky v servisu. Je fakt, že se aut s tímto motorem prodá spousta a pochybuju, že by to byla běžná kontrolní činnost. Automechanik nejsem a při své šikovnosti bych to tam určitě nedal zpátky 😄
  8. Chci si koupit bazarovku FIII a z tohodle mám trochu mrákoty. Myslel jsem si, že se na tuhle kontrolu vyprdnu, ale vypadá to, že se nejedná o zas tak vzácnou závadu tohoto motoru. Nemusí se tedy vyndavat ani sání, stačí odmontovat jeden šroub, uvolnit dvě sponky a z boku kryt vytáhnout? Neví někdo, zda to při výkupu v áčkách či bazarech ze Škody Plus automaticky kontrolují? Velmi mě zaráží, že to není v servisním plánu prohlídek i přesto, že tato závada dokáže zničit motor.
×
×
  • Vytvořit nový...