Jump to content

tom01

Uživatel
  • Content Count

    252
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Excellent

About tom01

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

1,247 profile views
  1. Dokud nebudeš reklamovat něco, co by s vytlumením dveří souviselo, tak je to servisu jedno. Máš info už ohledně těch bočních airbagů? Taky mám nakoupený materiál na odhlučnění 🙂
  2. tom01

    Ostřikovače

    @brrrrm Dík, to jsem přesně potřeboval se ujistit. Tušil jsem, že řeším zbytečnosti 😉
  3. tom01

    Ostřikovače

    Jde mi o to, že ostřik tedy půjde s tím ventilkem dřív bez toho delšího držení páčky. Ale časový odstup od impulzu páčkou pro první setření stěrači zůstává? Tj. nedochází ve výsledku k tomu, že na brzký ostřik stěrače zbytečně delší dobu čekají a člověk jede chvíli naslepo s nesetřeným ostříkaným oknem? Asi řeším kravinu, kdyby nastával tento problém, tak by se to tu jistě řešilo :-)
  4. tom01

    Ostřikovače

    Objednal jsem také ten zpětný ventilek pro přední ostřikovače na Rapida. Jen pro ujištění se zeptám - ostřik s ventilkem tedy půjde páčkou hned bez čekání, ale původní prodleva stěračů zůstane? Jde mi o to, zda je pak časově správně sesynchronizované. Ale vzhledem k tomu, že všichni píšete, že po osazení toho ventilku je vše OK, tak se asi ptám zbytečně :-D
  5. Dnes při předávání na letní sadu kol jsem koukal, že oba zadní tlumiče začínají téct (Rapid SB 08/2018, 50 000 km). To je teda nic moc ☹️...
  6. Já koupil pro sadu zimních pneu 215/45 R16 tyto disky: https://www.sbazar.cz/pneuliberec1/detail/135587933-nove-orig-alu-disky-skoda-fabia-iii-rapid-7x16 Jsou nové a za pěkný peníz s možností odečtu DPH 👍. Plus ještě tyto řetězy, které nezabírají místo na vnitřku kola kde má Rapid minimální mezeru u tlumiče: https://www.amazon.de/Maggi-TrakAuto-209-Schneekette-Trak/dp/B002EIQOO2 Tehdy na ně byla pěkná sleva, stály něco přes 90 EUR. A montáž je jednodušší než u klasických řetězů 🙂.
  7. Je tam prostě díra skrz kterou je vidět plastový podběh a vnitřek blatníku. Uznávám, že esteticky nic moc, ale jde vše kontrolovat, vymývat atd. Už jsem si zvykl při otevření dveří na to nekoukat :-) Možná někdy s tím zkusím něco vymyslet. Nějak to zakrýt - možná použiju tmavě šedou mPVC střešní folii, mám čalounický koberec, objednal jsem antivibrační folie na ahifi, tlumicí molitan - nemám ještě přesně rozmyšleno, ale ten molitan se mi tam zpět dávat nechce...
  8. Já to na podzim 2018 na tehdy skoro novém Rapidu prostě vyndal a dodnes auto jezdí bez toho nacucanýho nesmyslu. Nějak citelně zvýšenou hlučnost ani větší špinění vnitřku prahů nesleduji. Tou dírou po molitanu jde celý vnitřek blatníku aspoň pěkně vymývat.
  9. Já ještě nakonec na ahifi přiobjednal na vnitřní plech tento antivibrační materiál - je tam teď sleva 50% (vzal jsem 10ks i s dopravou je to ani ne 500Kč). https://www.ahifi.cz/comfortmat-s2.html Na vnitřek plast. tapece dám tu Čínu, co už mi dorazila z Aliexpressu (i s dopravou za 550Kč), jak jsem psal výše. Vytlumení vnějšího plechu řešit nebudu - nechce si mi rozebírat vnitřek dveří, mám obavu o ty čidla airbagů a nebudu z toho zas dělat Mercedesa :-D Ono já bych vlastně to vytlumení vůbec neřešil, kdybych nepředělával to kokotský ovládání oken na systém FIII FL
  10. Někde tady na fóru tuším u FIII upozornil myslím Maverick, že pokud se vytlumí i vnější plech, tak je otázka jestli to nějak nezblbne čidla bočních airbagů, nevím... Možná někdo ozřejmí více.
  11. Tak dnes jsem si vyzvedl tu Čína tlumicí pěnu z Aliexpress: https://www.aliexpress.com/item/1005001374170153.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.31784c4d9gmGUC Když jsem propočítal hmotnost pěny kg/m2, tak je stejná jako ta od ahifi. Tloušťka je 18mm vs. 15mm ahifi - zanedbatelné. Zkoušel jsem na to kápnout trošku vody a nevpíjí se do pěny. Lepidlo lepí dobře, teplotní rozmezí pro použití v autě těžko vyzkouším. Suma sumárum spokojenost. Tolik asi zhodnocení laciné alternativy z Číny...
  12. tom01

    FABIA RS

    Ten prototyp co si vybavuji měl také tuto modrou metalízou, ale rozšířené blatníky. Mělo to tuším zkrácený podvozek z O II a pohon 4x4, motor z O II RS. Přemýšlím pořád, kde jsem to mohl kdysi vidět. Možná zkusím někdy prohrabat časopisy. Tuším, že to bylo období závěru produkce F I, když se dělala ta limitka F I RS v té modré metalíze 🙂. To byl rok tak 2008?
  13. Jasně, zmínil jsem to jen jako alternativu (já budu auto odkupovat ve velmi zachovalém stavu z firmy - taký jako nový stálo přes 350.000Kč, vyrobeno 08/2018). Schválně až mi ta Čína dorazí, tak dám vědět, jestli to nejsou vyhozený prachy. S Miklisek jsem domluvený, že až bude instalovat ty odhlučněné tapece, tak by mi ve dveřích ještě odměřil nějaké cca délky vodičů pro úpravu zapojení nových dveřních jednotek co plánuji. Takže pokud na mě nezapomene, tak budu vědít kdy ty odhlučněné tapece namontil a také mě pak bude moc zajímat výsledný efekt odhlučnění :-) Možná by se Ti mohl Mi
  14. V druhé půli roku plánuji přestavbu dveřních jednotek na systém Fabia 3 FL s cílem ovládání všech 4 oken s dojezdy, ovládání i po vypnutí zapalování a pro ovládání oken přes dálkový ovladač (jak to umí F3 face - viz téma v sekci elektrika zde u Rapidů). Auto už má po záruce. Při této přestavbě půjdou všechny 4 tapecy dolů. A když už budou dole, tak už tam tu hlukovou izolací lípnu :-) Zkusil jsem hledat trochu ekonomičtější řešení odhlučnění a potřebného nářadí (ono 4 dveřní jednotky + spínače do všech 4 dveří + konektory a piny - to není finančně úplně sranda). Objednal jsem na Al
  15. Zde foto, žádná věda to není 😉
×
×
  • Create New...