Přejít na obsah

tom01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 099
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

tom01 naposledy zvítězil 12. Březen

tom01 nejvíce like obsah!

Návštěvy profilu

5 003 zobrazení profilu

Oznámení tom01

  1. Viděl bych to podobně. Získáš tím navíc jen vpodst. nepoužitelnou navigaci. Zkusil bych hledat nějakou co nejkvalitnější náhradu s příjmem DAB signálu a možností zrcadlit mobil. Budeš mít velký displej s kvalitním rozlišením, existují i verze s bezdrátovým zrcadlením mobilu atd. Pozor bych si dal na kompatibilitu s MF volantem, příp. couvací kamerou a senzory, kvalitu příjmu signálu, aby se zobrazovaly názvy stanic rádia, kvalitu zvuku, rychlost a stabilitu operačního systému. Jistě krom Číny existují i nějaké značkové náhrady. Nebude to snadný výběr a možná se budeš muset smířit s nějakým kompromisem.
  2. Ve starší PQ elektrice se moc nevyznám. Ale bude to minimálně o GPS anténě, kterou ti prodejce taky nabízí. Dle textu inzerátu to vypadá, že by se v instalacích těchto infotaimentů měl vyznat, takže probrat to s ním. Případně hledat v moři informací na internetu. Určitě někde najdeš nějaký návod, co vše to obnáší. S tímto rádiem získáš navigaci (s obstarožními daty tuším z roku 2020, novější nejsou), ale na zrcadlení mobilu budeš muset zapomenout. Pro zrcadlení použít jedině RCD 360, jak píše @Martab. Zde jen nevím, jak je to s kvalitou příjmu signálu rádia a kvalitou zvuku.
  3. To bohužel nejde. Rapid z roku 2014 má infotaiment řady PQ (spolu s F2, O2, S2 atd.). Teprve od května 2015 přišly infotaimenty řady MIB (spolu s F3, O3 atd.). Novější MIB rádio nelze jednoduše dát a zprovoznit do starší PQ elektriky.
  4. tom01

    Bolero

    Zkus napsat SZ členovi @wlado93. Dělal to samé pro Amundsen, tak by mohl vědět co a jak 😉
  5. Jj, taky mám vysledováno, že nižší tlak huštění to dostane do přijatelných mezí. Foukám to na tlaky dle víčka nádrže na tu min. zatež, takže tuším něco kolem těch 2,1-2,3... Pár sezon to musím takto vydržet 🫣
  6. Také už druhou letní sezónu sleduji velmi kysele po přezutí z relativně tichých zimních pneu na letní Dunlop SP Sport Maxx (už mají přes 5 let) výrazný valivý hluk. Ložiska to nejsou, můžou za to gumy. Vzorek je rovnoměrně sjetý, hloubka cca 5mm. Tyto gumy jsou asi z velmi tvrdé směsi a hučí kdekomu. Také na naší O2 FL letní Dunlopy takto hučí. Beru to jako vlastnost, nechce se mi jevměnit nesjeté...
  7. Vševěd Vaculík se spletl. Sám v nějakém dalším videu s Rapidem to uváděl na pravou míru. Navulkanizované provedení bylo jen pro vybrané trhy. Rapidy pro ČR a EU státy měly stále původní vrzavé provedení až do konce výroby 🤨
  8. Spolu se záměrem přední Catvision lampy koketuji s myšlenkou osadit něco lepšího i dozadu. Zde se mi po vizuální stránce celkem zamlouvají tyto lampy. Buď se dvěma tlačítky nebo ta samá ještě se spínačem uprostřed. @miklisek ty bys to mohl mít nastudované. Byl by nějaký rozdíl v zapojení těchto dvou variant zadních lampiček? Nsel jsem k tomu tyto články: https://www.drive2.ru/l/522875504441688300/ https://www.drive2.ru/l/637478975794337945/ https://www.drive2.ru/l/589913003265151384/
  9. Však já nic nevím, jen mám takové tušení. Proto jsem u tebe psal "možná může" 😁.
  10. Ok, jen zdůrazňuji, že přes výměnu BCM za 2Q0 kvůli spoustě jiných překážek opravdu cesta vpodst. nevede... Držím ti palce 🙂
  11. To, že nejde o pq25 motůrky je právě ta neznámá. Jestli nešel zároveň ani jeden z obou zadních motorků, pak bych řekl, že nebude problém v jejich funkčnosti. Také nahodilá funkčnost ovládání oken DO je zvlaštní... Před zdaním jednoduché výměny BCM tvé řady 6C0 za novější BCM řady 2Q0 tě musím varovat. Není to vpodst. možné, resp. zdaleka ne tak jednoduché a navíc už úplně mimo mije znalosti. Více v tomto ti možná může poradit @ExecutedDonut. Pokud se ukáže cesta motorků, spinačů a konektorů z F3 FL jako slepá, pak je možnost ještě zkusit tyto komponenty z Pola s BCM téže řady 6C0...
  12. Pečlivě prostuduj před face schémata zapojení a po face schémata. Vím, že jsem musel přepinovat vodiče v konektoru, aby to jelo. Není možné, aby BCM viděla PP motorek a zadní už ne (třeba Polo 6C se stejnou BCM mělo dojezdy na všech oknech). Máš vše správně napojeno (napájeno) na LIN sběrnici? Všechny spínače pak komplet prestavět na verzi s dojezdy.
  13. Já celé svazky ani neměnil. Přepinoval jsem to do nových konektorů a ty malé piny do předních motorků použil z odstřižených vodičů a přiletoval. Kostru jsem také nechal. Spínače mám také s chrom proužkem, tuším z Karoqu. Bílý podsvit mám předěláný pro celý interiér místo zelené. Držím ti palce, vypadá to velice nadějně 👍
  14. Pro přední motorky jsou konektory 2Q0972724. Zde ty dva velké piny jsou stejné jako u původního konektoru 5K0972708, tedy stačí vypinovat z původního. Ty malé piny od poz. 1 až 18 jsou odlišné, konkrétně 000 979 052. Ty nutno sehnat a překrimpovat. Zadní motorky mají konektory a tedy i piny stejné - konektory jsou 5K0972708. Nový čtyřspínač má konektor 5C0971974, nové jednoduché spínače mají konektory 1K0972704. Piny jsou v nich stejné a pasují z původních konektorů. Doma v šanonu mám poznámky k přepinování těch konektorů, ale jsem tento týden v zahraničí.
  15. tom01

    Rapid v médiích

    https://www.autickar.cz/blog/clanek/je-skoda-rapid-1-0-tsi-to-nejlepsi-auto-na-svete/1738/
×
×
  • Vytvořit nový...