treba odpojiť konektor od (-) pólu a vystarané 😆
Nechcem tu zase spustiť XY debatu ale ja som na 4 ročnom Superbe kúpil novu baterku, odpojil konektor a jazdím takto 2 mesiace.
DPF vypaluje, Webasto + všetko v aute funguje a ako bonus trvalé deaktivovaný Start-Stop.
Spotreba rovnaká ako pred odpojením.
Ale hlavné! (+) je to, že viem, že mám batériu stále pred odjazdom pripravenú a plne nabitú.
Ešte jedno zistenie ako bonus. Mám v podstate trvale v 12V zásuvke Voltmeter.
Všimol som si že mi napätie dobíjania kolíše od 14,4 - 14,7V, podľa toho ako je vonku zima.
ALE, v momente keď vypaluje počas jazdy DPF, napätie je okolo 14,1 - 14,2V
Tým pádom s počas jazdy viem odsledovať kedy mi začalo vypalovanie DPF
Pekný deň.