Přejít na obsah

Štěpán H

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Štěpán H

Nováček

Nováček (1/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. @JirikHL Uspět bych měl, protože jsou u zakupované služby explicitně vyjmenované funkce, které jsem si v té době za 1549,-Kč kupoval. Tyto funkce nově dostupné nebudou a tedy nastala situace, kdy jsem na tom po jednostranné změně rozsahu poskytovaných služeb hůř. Když jsi za něco zaplatit, pak bys toto měl obdržet a v případě změny bys na tom neměl být hůř než před změnou. Dle poradenské linky ČOI jsem se dozvěděl, že bych to měl řešit formou reklamace, nikoliv odstoupením od smlouvy, protože služba již byla nějakou dobu čerpána, ale poskytovatel není dále schopen tuto službu plnit v plném rozsahu dle inzerovaných parametrů při nákupu (Jako příklad uváděla na rok zakoupené periodikum-časopisy, jejichž vydávání skončí "uprostřed" roku.). Výsledkem reklama by mělo být vrácení poměrné částky. Pokud by firma reklamaci neuznala, je možné využít stránky ČOI, kde podat podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu (Mají na to formulář.). Teď sice uvažuji o nejhorší variantě, ale třeba to půjde bez problémů ... uvidíme.
  2. Nevíte někdo kolik aktuálně stojí "Care Connect - Vzdálený přístup"? Já to zjistit nemůžu, protože jej mám koupený z konce února a tedy se mi ještě nenabízí možnost prodloužení (Dle toho co vím, by se mělo nabízet nejdříve 1/2 roku před skončením.). Jde o to, že Škoda zrušila služby, za které jsem zaplatit, takže hodlám požadovat finanční vyrovnání (Návrat části peněz nebo slevu na další prodloužení.) případně úplně odstoupení od smlouvy a samozřejmě také vrácení poměrné části peněz z celé služby. Abych se mohl rozhodnout a měl nějaké argumenty pro vyjednávání, potřebuji znát aktuální cenu...
  3. Zdravím všechny přítomné. Pro upřesnění. Zjistil jsem, že na PIN konektoru, na kterém je napsáno 3,3V je napětí vytvářeno kamerou, pravděpodobně je to napětí z nějakého čipu v kameře. Ve Smartboxu pak je NPN tranzistorem těchto 3,3V sepnuto na zem v případě, že je klíček/zapalování zapnuto. Imitovat tuto funkci jsem nezkoušel, veškeré údaje byly zjištěny měřením a studiem Smartboxu. To znamená, že vlastních 3,3V NEPŘIVÁDĚJTE na PIN dle obrázku, mohli byste si zničit kameru.
×
×
  • Vytvořit nový...