@JirikHL Uspět bych měl, protože jsou u zakupované služby explicitně vyjmenované funkce, které jsem si v té době za 1549,-Kč kupoval. Tyto funkce nově dostupné nebudou a tedy nastala situace, kdy jsem na tom po jednostranné změně rozsahu poskytovaných služeb hůř. Když jsi za něco zaplatit, pak bys toto měl obdržet a v případě změny bys na tom neměl být hůř než před změnou. Dle poradenské linky ČOI jsem se dozvěděl, že bych to měl řešit formou reklamace, nikoliv odstoupením od smlouvy, protože služba již byla nějakou dobu čerpána, ale poskytovatel není dále schopen tuto službu plnit v plném rozsahu dle inzerovaných parametrů při nákupu (Jako příklad uváděla na rok zakoupené periodikum-časopisy, jejichž vydávání skončí "uprostřed" roku.). Výsledkem reklama by mělo být vrácení poměrné částky. Pokud by firma reklamaci neuznala, je možné využít stránky ČOI, kde podat podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu (Mají na to formulář.). Teď sice uvažuji o nejhorší variantě, ale třeba to půjde bez problémů ... uvidíme.