Přejít na obsah

markos

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení markos

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Month Later
  • Dedicated Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • First Post

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dobrý den, chci se zeptat, jestli někdo neví co by mohlo být za problém. Když je motor studený a venkovní teplota je cca více jak 25°C a nastartuji a chci se rozjet, tedy sešlápnu plyn a držím ho ve stejné poloze, tak začnou kolísat otáčky (od 600 do 2000 cca) a auto se začne cukat a nemá výkon. Když vymáčknu spojku vrátí se vše do normálu na volnoběh cca 900 otáček, když se znovu začnu rozjíždět, znovu to udělá. Po cca 30 sekundách je už vše v normálu a vše funguje jak má. Mám podezření jestli to nemůže být váha vzduchu. Děkuji všem za odpověď. Škoda fabia 1. gen 1.4 mpi 44 kw, kód motoru AZF, rok výroby 2001
  2. Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, jestli se někdo nesetkal s problémem, když zapnete foukání na climatroniku, začnou se ozývat zvláštní "klikavé" zvuky. Přikládám video, kde je to slyšet. Děkuji moc IMG_1351.mp4
  3. A na kolik vás to vyšlo za materiál jak rozvody s pumpou tak řetěz a napínák?
  4. @Hlídač A když potřebuju nechat udělat i řetěz mezi vačkama, ten už je mimo tuhle rozvodovou sadu?
  5. Ahoj, chci se zeptat, jak je to s karbonizací motoru. Je to velký problém, popřípadě v kolika km by se to mělo začít řešit a čím tý karbonizaci napomáhám? Benzínem s nízkým oktanovým číslem? Děkuji za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...