Čau všichni, mám od 3/24 koupeného ojétého Kamiqa 1.0 tsi DSG 7/2020 s prodlouženou 5 letou zárukou, koupeno v Direct Auto, v 3/23 je po opravě zadní části po nehodě (5. dveře, nárazník, podlaha) - dle prodejce oprava v AS, ale neměli doklad o opravě. Již při koupi měl zamlžené + kapky vody na brzdovém světle na 5. Dveřích.
V dubnu letošního roku jsem byl v AS na prohlídce a bylo mi řečeno, že se na to záruka nevztahuje, protože je auto po opravě, a že mám počkat do léta jestli se to vlivem vysokých teplot nevypaří, a když ne tak to vyměnit na vlastní náklady, ale že to je jen estetika jinak ti ničemu nevadí
Jak jsem tušil, ani vysoké teploty nepomohli k odpaření vody ve světle, tak bych to chtěl reklamovat - přeci záruka je na měněné díly 24 měsíců ne? A měli by to dle mě vyreklamovat, ale nemám k tomu žádný doklad o opravě a vlastně nemám ani 100% jistotu, že to bylo opravováno v AS (ale snad by prodejce nelhal..)
Poslední věc co jsem si nyní všimnul je odlupujcí se lak na střeše - při koupi to určitě nebylo, nevíte co s tím? Jestli by pomohla třeba tužka?Dočetl jsem se, že záruka na lak je pouze 3 roky..
Díky za rady