Jump to content


  • Aktuální příspěvky

    • Co jsem se díval na internet tak by pod tím měl airbag být. 
    • Podla. Mna ti tam na to sadli ked robili to predne sklo alebo zatlacili rukou. Ocividne to bolo mechanicky namahane a preto to zmenilo farbu. Ak ti to nezreklamuju, zober fen na vlasy od zeny a skus ho tym nahriat. Dufam ze nema nejaky turbo fen. Aby si to neroztavil. Vsetko na vlastnu zodpovednost.    A snad nieje pod. Tym airbag. Nahriatim by mala ta biela farba zmiznut... Alebo pockaj na leto. 
    • Tak  jsem to zkusil vyčistit škoda čističem a nemá to na tu skvrnu žádný vliv, je pořád stejná. Navíc když jsem to otiral tak mi ta palubní deska přišla taková nerovná, ale nemám možnost to porovnat s jinou octavkou. 
    • Já tam budu mít progresivní podvozek, comfort, sport, normal, indi nastavení. maximálně tak tedy pružiny nižší přijdou. Ale uvidíme. Už takhle to je schopné. Uvidíme casem. 
    • Dobry den, zacala mi svitit kontrolka ABS a brzd na felicii 1.3 mpi 50kw rok 2000, po spojeni s ridici jednotkou ABS přes VAG se nacte chyba  00668 - palubni napeti svorka 30 16-10 - signal mimo toleranci   Chyba nejde vymazat,zkusil jsem uz vse co pise VIS a dilenska příručka pro felicii,a potrebuji poradit co dal vyzkoušet.   Zkontroloval jsem zapojeni baterie,pojistky,snad všechny konektory a ukostreni v motorovem prostoru,vsechny cidla ABS +jsem je ocistil,alternator.   Dále jsem vyzkousel v akcnich clenech ridici jednotky motoru  kontrolu rele palivového cerpadla ,rele cvakalo takze je nejspis v poradku ale magneticky ventil 1 pro nadobu s aktivnim uhlim (n80) necvakal,mohlo by to myt vliv na zavadu 00668?  
×
×
  • Create New...