Přejít na obsah

rastik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení rastik

  1. Když jsem se před několika měsíci ptal v servisu jestli to umí dodělat na FL verzi, tak mi řekli, že to lze.
  2. Do FL verze jsem dával toto. Konektor sedí, svítí mnohem lépe. Ale přijde mi, že tak dobře nedrží na místě, musel jsem doplnit o kousek oboustranné lepící pásky,
  3. Certifikací jsem myslel EN 16662-1-2020, která je požadována, pokud chci řetězy používat na silnici. Řetězy mám na daný rozměr pneu. Jenom daný rozměr pneu není v TP zapsán jako povolený M+S. Co jsem pochopil, tak se řeší, jestli budu mít u těchto širších pneu dost místa od tlumičů, když nasadím řetězy.
  4. Doplním, že nová verze nemá možnost přímého měření tlaku v pneumatikách, první verze to měla jako volitelnou výbavu. Zlepšilo se: doplněn head-up displej ovládání tempomatu páčkou pod volantem asistivní jízda/travel assist/automatické parkování řazení páčkou u volantu - konečně! K některým těm výše uvedeným ze zkušenosti můžu napsat: KESSY má možnost odemykat/zamykat přiblížením/vzdálením se, takže ovládání na klice není většinou potřeba zásuvky jsou i USB-C a mají rozumný výkon, takže třeba laptop se dá v pohodě nabíjet i bez 230V ostřikovače jsem rád, že tam nejsou kaplička překvapivě nechybí, i v létě kdy slunce hodně svítilo byl virtuální kokpit dobře čitelný
  5. Já jsem to nijak neřešil a zimní mám stejné jako letní - 235/45R20, přezouvám na stejné disky. Mám k nim certifikované řetězy a to, že tento rozměr není zapsaný v TP jako zimní odmítám řešit. Jinak 870P mám na Kodiaq II a LM005 na Kamiq FL a zatím nevidím rozdíl. Je to ale jenom necelý měsíc a bylo sucho. U LM005 jsem narazil na to, že když byly podhuštěné (2.2 na všech místo doporučených 2.5), tak při rozjezdu podkluzovaly. Se správným tlakem jsou OK.
  6. Původní Kodiaq měl volitelně možnost přímé kontroly tlaku v pneumatikách - Asistent KONTROLY tlaku v pneumatikách. Nová verze podle návodu už nikoliv a zůstal jenom Asistent SLEDOVÁNÍ tlaku v pneumatikách. Nevíte, jestli by nešla nějak doplnit? Třeba kódováním + doplnění čteček + samozřejmě samotné senzory? Ten nepřímý způsob, který koncern obvykle používá je k ničemu. Dokonce i S4 má možnost přímého měření a má stejný infotainment.
  7. Porsche Praha Smíchov. Doporučuji vyzkoušet, jestli podle VIN se na webu Škodovky nezobrazí tato akce. Pak by stačilo se objednat. U mě už nic nehlásí, jelikož už asi bude zapsáno provedení.
  8. @ski1961Dnes odpoledne jsem vyzvedával auto ze servisu (čelní sklo) a technik mi řekl, že také provedli aktualizaci SW virtuálního pedálu, že svolávačka jim dorazila dnes. Plus dělali ještě upgrade SW airbagů, taky svolávací akce.
  9. Kamiq po FL, vyroben na začátku 2024 (předváděcí vůz, v provozu od února) a virtuální pedál má aktivní. Zakoupeno v říjnu, prodejce jej asi předtím nedeaktivoval, nevím. Ale funguje bez problémů. Doplněno: právě dnes vyšla svolávačka na SW update, který by měl pedál upravit/povolit.
  10. Výrobu dle informací od mého dealera odkládali, ale až někdy od dubna/května. Asi až tehdy si uvědomili, že tam je fakt problém.
  11. Možnosti vyparkování jsou vidět na tom videu od 29 sekundy - příčné parkování dopředu a vzad, podélné parkování vpravo a vlevo. Zaparkování a vyparkování, které se ovládá v infotainmentu funguje i bez GPS, předpokládám, že to bude obdobné. VW má těch možností více, přidává výjezd z příčného parkování s otočením o 90° na oba směry, třeba to doplní i Škoda.
  12. Kromě topspeed.sk byly všechny recenze, které jsem viděl, pochvalné a nikdo si nestěžoval. Dokonce DCC+ chválili. Ale nemůžu generalizovat, jenom je to můj dojem z mnoha recenzí, které jsem četl nebo viděl.
  13. Nám dealer již v polovině května o tomto problému řekl, že se týká Sup4 i nového Kodiaqa. Vypadalo, že to bere přímo ze stavu objednávek nových vozů. Takže se to zjevně vědělo.
×
×
  • Vytvořit nový...