Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

p2p

Uživatel
  • Počet příspěvků

    806
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

10 Dobrá

O uživateli p2p

  • Hodnost
    Profesional

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    178106640

Návštěvy profilu

1 732 zobrazení profilu
  1. p2p

    Zkosený volant s DSG pádly

    Nejsem si jistý, ještě scháním druhý ovladač na měření... Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
  2. p2p

    Zkosený volant s DSG pádly

    Nebo prepajet na odpory na ovládání.. Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
  3. p2p

    1,8TSI-spotreba oleje

    Nezažil jsem u cdaa zasrany koš... Jsem zvědav do kdy te tenhle postup bude bavit... [emoji3][emoji3][emoji3] Ale ted vážně... Rozhodně tímhle postupem nic nezkazís a celkově problém cdaa a zasranych stíracích krouzku je v LL olejích a rozměrech stíracích kroužku a jejich otvoru... Ono dostat z kroužku ten karbon, když ho máš v ruce jde hooodne blbě... Jestli ti spotřeba oleje bude dál klesat dej nějaké info. . Dost lidí by to zajímalo.. Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
  4. p2p

    1,8TSI-spotreba oleje

    Jestli ti to zbaští 0.5 l na 3000 km tak to nereš... Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
  5. p2p

    1,8TSI-spotreba oleje

    Info přes SZ... Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
  6. p2p

    1,8TSI-spotreba oleje

    Dělal jsem go a pomohlo... Viz druhé forum Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
  7. p2p

    1,8TSI-spotreba oleje

    Jo jednou jo, ...
  8. p2p

    Nízký tlak oleje

    Tj už to řešili a nevyřešili a raději to prodali... Nezávidím ti tuhle situaci... Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
  9. Ahoj,

    uz si mi raz dobre poradil tak ta chcem poprosit o radu este raz. Na mojej octavii (1.8 TSI - kod motora BZB) mi elektronika hlasi chudu zmes, svieti mi kontrolka motora a motor je nepokojny. Par dni dozadu som meral tlak paliva pred a za filtrom a po velmi dlhom otacani klucikom som tam velmi tazko nameral 3 bary. Podla dielenskej prirucky by tam mal byt tlak medzi 5.5 az 7 barmi.

     

    Preco ti pisem? Mam v tom zmatok. Hladal som palivove cerpadla no vsetky maju pracovny tlak medzi 3 az 4 barmi a ja teraz neviem ci ten tlak vie zvysit riadiaca elektronika palivoveho cerpadla cez PWM signal alebo ci ta dielenska prirucka poskytuje nepravdive informacie.

     

    Na 95% si myslim ze palivove cerpadlo je zle no mozem sa este aj mylit a nechcel by som kupovat zbytocne alebo kupovat nejaku hlupost ktora by nedodavala potrebny tlak.

     

    Vopred dakujem za radu.

    1. p2p

      Cukání motoru 1.8 TSI mezi 1 500 - 2 000 ot.

      Je to odvětrání nádrže.... Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk
    2. p2p

      Porucha systému výfukových plynů

      Zrcátka.... Musíš naučit dorazy oken.... Potom sklápění bude fungovat.... Kontrolka motoru, to chce dig co napíše.... Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk
    3. p2p

      Světlo pod sedadly

      Chybí ti tam žárovka ... Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk
    4. p2p

      Zamknutí vozidla během jízdy

      Ano, nastav si to v maxidotu.... Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk
    5. p2p

      vymena motora 1.8 TSI

      Já výbrus na TSI nikdy...
    6. p2p

      vymena motora 1.8 TSI

      Brno to jsem já a jura... Udělali jsme jich přes 40 a 4 se nám vrátili... Opravili se zatím jenom dva... Jeden Slovák ten se už neozval a Mara2000 je domluvený až bude mít čas... Proč se nám vrátili 4 motory a měli spotřebu kolem 4 deci už víme a děláme go trochu jinak... Zažil jsem dost motoru, kde se na to podíval kutil domácí a nedopadlo to vůbec dobře... jak psal kolega... Lepší new motor nebo to prodat .. PS: výbrus??? Honování jo, ale výbrus??? Teď jsem to řešil s garnym z Prahy a nechal udělat výbrus... Sam je zvědav jak to dopadne a já taky... Za mne ne... Tam není ocelová vložka ale Nikasil nebo alusil plete se mi to...
    ×