Přejít na obsah

Sup4KV

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Sup4KV

  1. Nevíš zda ta aktualizace SW řeší špatně fungující kessy ?
  2. Myslím, že Spider to popsal trefně, Už se přikláním k tomu, že žádná kromě naší iniciativy nepomůže. Jinými slovy kdo nejvíc řve tomu se budeme věnovat, ale to není nic nového tak to funguje i v normálním životě. Michal B. - správná úvaha, trvat na reklamaci, servis bude muset řešit se ŠA jak má postupovat a třeba se něco pohne, budu to řešit asi jako Ty. Jinak tam jsou (tedy u mě výroba 1/24) dvě svolávačky : software - asistenti a ochrana kabelového svazku.
  3. Sup4KV

    Kessy

    Mám to úplně stejně jak popisuješ a už několikrát se mi to stalo. Otevírání/zamykání při přiblížení/oddálení vesměs funguje pravidelně, Kessy dotykem už nikoli a problém je většinou s odemykáním, Žádnou souvislost jsem nevypozoroval. Přikláním se k názoru co už tady někdo ve vlákně napsal " připadá mi, že si ta elektrárna žije vlastním životem". Za mě pokud nám tam "nenalijou" software co bude bez chyb tak budeme neustále něčím překvapováni.
  4. Přesně jak píšeš u těch prvních tlumičů (já 4/24) je to od sportu doprava lepší, tedy pokud je utáhneš tak tolik netlučou. Do leva normal, comfort a eco je to téměř stejné tedy tlučou nejvíce. Můj pocit je opačný než má Errsee, v comfortu je to nejhorší. Tzn. že je má updatované.
  5. Včera jsem měl možnost projet se v kombi LaK výroba 10/24 - asi tedy update DCC+. Jediný rozdíl oproti mému, že to byla ta silnější nafta. Stačilo mi 100m abych poznal, že sedím v jiném autě. Tzn., že evidentně update proběhl, ten podvozek je klidnější, nejen ,že to tak nebouchá ale ani ty rázy a vibrace se nepřenášejí do karoserie, to auto je pocitově měkčí a tišší. Ten přenos toho hluku a rázy přes kolo a tlumič jsou úplně někde jinde - lepší. Přemýšlel jsem proč tu na foru čtu, že i po update DCC+ to bouchá. Myslím, že důvod je ten, že i ty nové tlumiče jemně bubnují zejména na rychle se opakujících nerovnostech. Ale čistě za mně ten podvozek je 100 a 1. Je naprosto na místě u těch podvozků před updatem používat slova "tragedie,katastrofa, bouchá,tluče,mlátí". U toho nového bych použil slovo "jemně bubnuje" ale pokud se někdo nesveze v autě bez updatu tak to neposoudí. Neměl jsem do toho druhého auta sedat, teď mě to sere ještě víc. A co mě štve nejvíc, že jsem zjistil, že nejde jen o ten akustický komfort ten druhý podvozek je nejenom tišší ale i klidnější a pohodlnější. Reklamace zatím fungují tak, že to zaevidují, řešení nemají a ty rozumnější dealeři Vás nechají odjet autem protože ví, že s tím nic neudělají ale byl jsem upozorněn i na možnost , že si auto nechají a mají na to 30 dní. Sice netuším na co ten měsíc když jedním dechem všichni říkají, že k tomu nemají žádnou technickou informaci. Prostě nesmysl,.
  6. Obecně vývoj Sup4 a Passata probíhal současně tudíž termín tlumiče z Passata není asi úplně přesný. Co vím, a klidně ať mě moudřejší opraví, nastavení DCC jak plus tak pro na oba vozy dělalo VW. Má to logiku dvě nastavení se prostě nedělala. Snad u krátkýho Supa si něco ladila ŠA. Můj názor je , že ty první Kayaby stojí za ho..no, evidentně už přišel update a montují modifikaci. První testy napříč koncernem Passat, SUP, Tiguan atd. bubnuje bouchá . Nyní už je klid, třeba test nového C Terramaru vysloveně v testu je, že už tlumiče jsou tiché a mlácení a bubnování jsou ty tam. Nevím co vše je potřeba pro ty naše vozy jako je nastavení software, nové tlumiče určitě. To, že se o tom sice mluví ale černé na bílém to nikdo nikomu nedá znamená, že buď nestíhá a upřednostňuje se prvovýroba, nebo to prostě ještě nemají a proč můžeme jen špekulovat nikdo víc neřekne. Mě by zajímalo vyjádření ofiko ŠA nemá někdo ?
  7. od minuty 6:50s mluví mi z duše, narovinu řečeno
  8. Jak to každý prožívá se jen jeho věc to bych nechal na něm a tady neřešil, (mě to teda se..e neskutečně), jak se k tomu staví dealeři je kus od kusu a taky máme každý jinou zkušenost. Asi ne všichni úplně dobrou, já dealerům nic nevyčítám. Nicméně určitě pro to každý může udělat minimálně to, že věc vyreklamuje (to jsem udělal) a dealerství ji min. zavede do systému. Minimálně píšu proto, že mi bylo vysvětleno, že to zatím "nemám chtít" opravit protože ten výkon je pokus omyl, je nutné si počkat na autorizované řešení ŠA, koneckonců dobře jsem udělal , že jsem to nehrotil - dopadl bych jako kolega TTBB a to jsem nechtěl. Teď budu čekat jako ostatní.
  9. Těch informací se postupně dozvídáme více ale je potřeba podotknout, že žádnou ověřenou informaci, tedy takovou, kterou by prezentovali dealerství napříč republikou asi nemají. Jediné co zatím víme - prvovýroba vyřešeno ANO- také mám potvrzeno od dealera, na řešení se pracuje ANO - potvrzeno, ale popis problému a náhradní kompetentní řešení zatím NE. Minulý týden jsem opět zjišťoval a finální řešení tedy technickou informaci nikdo nemá, bude se údajně muset přepracovat i SW atd. Za mě žádný posud musíme vyčkat.
  10. Tak jsem zvědavý jak dopadneš, byt´si přeji abys byl první kdo tuto reklamaci protlačil, ke své spokojenosti tak bohužel v tomto týdnu mám už od dvou lidí potvrzeno, že zatím si s tím neporadí, jinými slovy oni neví co s tím. Budu čekat na reakci ... P.S. v té tvé ukázněnosti kvůli adminovi mi uteklo těch zbývajících 7 závad , které si reklamoval ...dej sem odkaz dik, zajímalo by mě, taky ještě něco řeším tak jestli jen nejsem rozmazlený.
  11. Přesně jak píšeš mám to stejně to ježdění tě ani netěší. Když mám jezdit jen po městě celý den raději si vezmu doma Golfa. K těm opravám " pokus omyl " tak se obávám, že nyní to ještě nějakou dobu takto bude. Byl jsem u dealera minulý týden, který sám uznal , že jejich předváděčka taky tluče a řeší se ŠA v rámci garance opravu. Včera po týdnu jsem se dozvěděl, že auto n e o p r a v í protože na to ještě nemají řešení. To jen podtrhuje co zde píšu od samého počátku, proto jsem to ani sám ještě nereklamoval, znám se a asi bych to nevydýchal a byl na ně hnusný. Takže buď budeme muset společně všichni tlačit a reklamovat aby ve škodě usoudili konečně , že by se už tomu měli věnovat nebo čekat na údajnou svolávací akci. Asi tak...
  12. Tak obecně : za prvé, děsit se nemusíš vše co jsem napsal je naprostá realita. Přeji Ti abys měl booknutý apdatovaný vůz a nemusel každý den řešit v jakém modu DCC bouchá nejmíň abys nakonec zjistitl , že je to úplně marný protože to tluče pořád, ani rádio už nezvyšuju, to Tě taky časem přestane bavit, prostě nakonec na to rezignuješ. Za druhé, termín výroby netuším jak zjistit ale první registraci mám 18.4.2024 takže první várka, za třetí, všechny poznatky a zprávy tady z fóra které si neověřím na vlastní kůži beru s rezervou, tady se psalo, že svolávačka už běží, dokud nezadám VIN na ofiko webu ŠA a vyskočí mi tam hláška " na uvedené vozidlo se žádná servisní ani svolávací akce nekoná" nevěřím nikomu. Teď konkrétně, dnes jsem tedy pro to něco udělal a zavolal dealerovi, informace je taková, že svolávačka pravděpodobně bude, ale není to tak jednoduché jak bychom si přáli, tudíž termín neznámý. Reklamovat můžu, udělají to ale v rámci šalamounského řešení výměny uložení ze SUP3 atd., z toho vyplývá, že mi bylo doporučeno zatím reklamaci neřešit a vyčkat na korektní sofistikované řešení, ne pokus omyl. Mám pro tebe i dobrou zprávu, že ve výrobě už to nahradili. Od kterého týdne jsem se neptal.
  13. Asi nejlépe ten podvozek vystihl (měl zatím nejvíc odvahy to říct narovinu) u Vás doma novinář z TOPSPEEDu v testu VW Passat B9 na YouTube, od 6:54 min (pokud někdo bude hledat video) něco v tom smyslu " Vážení tak to věru ne tohle auto za 50 tis. euro dělat nemůže !!!", no mluví mi z duše, pak do toho ránu sednu a zjistím, že může, napsal si to dobře "tragédie"...
  14. Kola ani motorizace na to vliv nemají, pokud ano tak minimální (jiné tlaky), problém je někde jinde.
×
×
  • Vytvořit nový...