Přejít na obsah

Sup4KV

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Sup4KV

  1. Pokud je to opravdu tak jak píšeš a nikoli jen placebo spojené se sníženým podvozkem a nejsilnějším benzínem ve Sportline verzi, tak to znamená, že ten update těch DCC tlumičů se postupně dostává do fáze kde to mělo být od počátku. Původně jsem spíše předpokládal, že bude zásadnější rozdíl mezi krátkou a dlouhou verzí, tedy, že ten lift nebude mít takovou ozvučnici jako kombi. Ale toto vyvrátili kluci když projížděli ty 4 auta (3xkombi a 1xlift). Já si s výrobou 1/24 prošel výměnou tlumičů za "AK" tedy v prvovýrobě po 17.6.24 takže vím, že update proběhl (původní mlátily ty nové už jsou lepší ale.....), no a teď to tedy vypadá na další level úprav inženýrů v KYB. Kdybych po tobě chtěl sérii těch tlumičů na tom liftu 2/25 tak bych chtěl asi moc co ?
  2. Naprosto ve shodě co jsem popsal výše po výměně tlumičů já. S tvrzením "co bys chtěl DCC jsou hlučnější" se neztotožňuji. Ten stav se zlepšil ale v pořádku to za mě taky není. Adorace těch tlumičů aspoň ode mně se nikdo nedočká. Jinak mám ty ty "AK" jak nafotil kolega. Budu se těšit na výstup z porovnání jednotlivých kusů.
  3. Iphone se mi také přehřívá. Klasika nikdy neomrzí - vozit sebou kabel a v případě nouze nenabíjet indukcí.
  4. Report ode mě : mám auto převzaté a projeté. Úpravy : SW, výměna všech DCC tlumičů včetně uložení, výměna víčka nádrže. K těm DCC - tlumiče jsou jiné AK (původně AE) a projev je jiný ! Lze to vypozorovat jak na chování těch tlumičů pokud s tím už někdo něco najel (rozdíl není markantní) tak na tom akustickém projevu. Co do jízdních vlastností, nemám problém tady spokojenost, kam to pošlu tam to zatočí, ten tlumič se snaží udržet kontakt s vozovkou, přijde mi malinko menší rozdíl mezi nej soft a nej hard nastavením ale minimálně, dále mi přijde, že v nejměkčím nastavení auto při dlouhé kompresi (ne na dírách) pustí tlumiče více dolu tedy zhoupnou se více, ale za mě lepší, obecně ten podvozek už je Passat je spíše tvrdší (uskákaný) než měkký a plavný. Toto co píšu je do značné míry subjektivní mám s autem na starých tlumičích najeto 17 tis. tak jsem si dovolil i tento koment. A teď k tomu hluku : začnu tím, že je to lepší, zmizelo to pobouchávání, klepání (někdo tady psal třískání), za mě o 60-70%. Tedy změna jde znát a ten projev je lepší. Co nezmizelo je samotná práce těch tlumičů jako taková, to dunění, bubnování jak kdo chce kdy se ty solenoidy snaží všechny držet to kolo u silnice je pořád slyšet ale to se obávám, že už se nepodaří odstranit. Projevuje se to už většinou jen na rychle se opakujících nerovnostech (ne dírách) typicky rolety, kdy ten tlumič donutíte k práci rychle kmitá atd. Postupně jak jsem píšeme tak někdo je spokojen úplně, já spokojen s výhradami viz shora uvedené. Ale to bude pravděpodobně tím kdo jak střídá auto a co od toho kdo očekával. Já dost přesedám z auta do auta a jsou prostě tlumiče tišší. Poslední porovnání bylo s novým Passatem na pasivních tlumičích a troufnu si říct, že je pořád tišší než moje DCC po výměně. Pro korektnost mám teď na autě kola 19" na zimních pneu a Passat měl 17". K těm sériím - berte s rezervou jak jsem nakoupil tak prodávám : 3W A513119 AG(nebo AC píše jak prase), AE,AF,AH a AJ se montovaly do 17.6.24 a 3W A513119 AK, AM,AP,AQ a AL od 17.6.24 do dnes. Podle vyjádření generuje a přiřazuje po zadání k VIN tlumiče systém. (např. já výroba 1/24 dostal AK, kolega 2/24 AL) nějaký systém v tom bude. Snad jsem nebyl moc dlouhý, Howgh domluvil jsem, pohodový den všem.
  5. K těm pneu a tlakům : má to minimální vliv na ten negativní projev těch Kayab. Neřešte 18 vs.19 vzal jsem kola z trojky 215/60/R16 minimum hliníku max. pneu a je to takřka stejné, rozdíl je v projevu a jízdních vlastnostech jako takových - průjezd rychleji zatáčkou, přes obruby atd. (žvejkne se , tlumí lépe atd.) ale to klepání ta samotná činnost těch tlumičů je stejná. Řešením je pouze si nagaranci zajistit výměnu tlumičů. Nevím jaká je logika v sériích těch tlumičů je jich celkem asi 10. Já mám na 1/24 výroba. sérii AE, kolegovi co mu je vyměnili - AL. Pokud je tu někdo z okruhu ŠA tak by mě to zajímalo jaká je tam posloupnost. Zda karoserie na lince nebo podle abecedy postupný update - netuším. Ale určitě to bude složitější. Ta rozhodná doba mezi updatem by měla být do a po 17.6.24. Jaký je rozdíl v jednotlivých sériích netuším. Řeknu víc až si auto vyzvednu a kouknu do podběhu, od středy je hotové - výměna tlumičů. Jedu si pro něj v pondělí ještě jsem čekal na lakovnu a výměnu víčka palivové nádrže. Pohodovou sobotu všem.
  6. Díky ale tím to není, 2,3,5 sekund držím zabliká zeleně ale nerozjede se. V pondělí to vezu k dealerovi na ty DCC+ tlumiče tak to vezmu sebou. I tak dík za odpověď.
  7. Soupis "drobných vad a nedodělků" u mě LK výroba 1/24 nafta 110kW kombi : 1) DCC + - tlučou 2) asistenti - občas vypadnou 3) KESSY na dotyk klika u řidiče se otvírá jak se jí chce, občas musím otevírat zadní klikou 4) víčko pal. nádrže nelícuje 5) dálkovým ovladačem nespustím bufík (spouštím přes app) - možná je vada mezi sedačkou a volantem nevím co dělám špatně Za mě toto ostatní "mušky" neřeším a jezdím.
  8. Podle popisu je ta intenzita u mě podobná, tudíž to nebude závada jen u tebe. Pokud budeš parkovat přes brzdu a zpomalíš tak časem přijdeš na to, že se dá parkovat blíž než sis myslel ale opravdu záleží na té rychlosti prostě na volnoběh nebo bez zásadního přibrzďování je to auto jak píšeš "hysterické".
  9. Ahoj ideálně se s nimi domluv ať objednají ve ŠA tlumiče a udělej to naráz, pokud to nebudeš dělat naráz tak to musí jít po vodě takto : - první software svolívačka pak výměna tlumičů.
  10. A máme tu prvního vítěze. Upřímně gratuluji takhle brzy jsem to nečekal. Takže se potvrdila moje slova "mladý voják se stará, mladý voják má". Budeme si muset řešit každý po své linii. Ať to jezdí !!!
  11. Sup4KV

    Kessy

    U S3 jsem ani nevěděl co je čistit kličky, prostě se jezdilo - umývalo a vše fungovalo bez problémů. Asi nechci řešit, že otevřu auto jen pokud budu mít "microfíbr" v kapse, ani nikdo z Vás nebo Vám to přijde v pořádku? Klíček mi bliká cca. do 6m od auta i uvnitř RD. Musel jsem změnit ukládání klíčku dál v domě od pergoly kde stojí auto - protože už jsem musel měnit baterii.
  12. Nevíš zda ta aktualizace SW řeší špatně fungující kessy ?
×
×
  • Vytvořit nový...