Přejít na obsah

Sup4KV

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Sup4KV

  1. Díky ale tím to není, 2,3,5 sekund držím zabliká zeleně ale nerozjede se. V pondělí to vezu k dealerovi na ty DCC+ tlumiče tak to vezmu sebou. I tak dík za odpověď.
  2. Soupis "drobných vad a nedodělků" u mě LK výroba 1/24 nafta 110kW kombi : 1) DCC + - tlučou 2) asistenti - občas vypadnou 3) KESSY na dotyk klika u řidiče se otvírá jak se jí chce, občas musím otevírat zadní klikou 4) víčko pal. nádrže nelícuje 5) dálkovým ovladačem nespustím bufík (spouštím přes app) - možná je vada mezi sedačkou a volantem nevím co dělám špatně Za mě toto ostatní "mušky" neřeším a jezdím.
  3. Podle popisu je ta intenzita u mě podobná, tudíž to nebude závada jen u tebe. Pokud budeš parkovat přes brzdu a zpomalíš tak časem přijdeš na to, že se dá parkovat blíž než sis myslel ale opravdu záleží na té rychlosti prostě na volnoběh nebo bez zásadního přibrzďování je to auto jak píšeš "hysterické".
  4. Ahoj ideálně se s nimi domluv ať objednají ve ŠA tlumiče a udělej to naráz, pokud to nebudeš dělat naráz tak to musí jít po vodě takto : - první software svolívačka pak výměna tlumičů.
  5. A máme tu prvního vítěze. Upřímně gratuluji takhle brzy jsem to nečekal. Takže se potvrdila moje slova "mladý voják se stará, mladý voják má". Budeme si muset řešit každý po své linii. Ať to jezdí !!!
  6. Sup4KV

    Kessy

    U S3 jsem ani nevěděl co je čistit kličky, prostě se jezdilo - umývalo a vše fungovalo bez problémů. Asi nechci řešit, že otevřu auto jen pokud budu mít "microfíbr" v kapse, ani nikdo z Vás nebo Vám to přijde v pořádku? Klíček mi bliká cca. do 6m od auta i uvnitř RD. Musel jsem změnit ukládání klíčku dál v domě od pergoly kde stojí auto - protože už jsem musel měnit baterii.
  7. Nevíš zda ta aktualizace SW řeší špatně fungující kessy ?
  8. Myslím, že Spider to popsal trefně, Už se přikláním k tomu, že žádná kromě naší iniciativy nepomůže. Jinými slovy kdo nejvíc řve tomu se budeme věnovat, ale to není nic nového tak to funguje i v normálním životě. Michal B. - správná úvaha, trvat na reklamaci, servis bude muset řešit se ŠA jak má postupovat a třeba se něco pohne, budu to řešit asi jako Ty. Jinak tam jsou (tedy u mě výroba 1/24) dvě svolávačky : software - asistenti a ochrana kabelového svazku.
  9. Sup4KV

    Kessy

    Mám to úplně stejně jak popisuješ a už několikrát se mi to stalo. Otevírání/zamykání při přiblížení/oddálení vesměs funguje pravidelně, Kessy dotykem už nikoli a problém je většinou s odemykáním, Žádnou souvislost jsem nevypozoroval. Přikláním se k názoru co už tady někdo ve vlákně napsal " připadá mi, že si ta elektrárna žije vlastním životem". Za mě pokud nám tam "nenalijou" software co bude bez chyb tak budeme neustále něčím překvapováni.
  10. Přesně jak píšeš u těch prvních tlumičů (já 4/24) je to od sportu doprava lepší, tedy pokud je utáhneš tak tolik netlučou. Do leva normal, comfort a eco je to téměř stejné tedy tlučou nejvíce. Můj pocit je opačný než má Errsee, v comfortu je to nejhorší. Tzn. že je má updatované.
  11. Včera jsem měl možnost projet se v kombi LaK výroba 10/24 - asi tedy update DCC+. Jediný rozdíl oproti mému, že to byla ta silnější nafta. Stačilo mi 100m abych poznal, že sedím v jiném autě. Tzn., že evidentně update proběhl, ten podvozek je klidnější, nejen ,že to tak nebouchá ale ani ty rázy a vibrace se nepřenášejí do karoserie, to auto je pocitově měkčí a tišší. Ten přenos toho hluku a rázy přes kolo a tlumič jsou úplně někde jinde - lepší. Přemýšlel jsem proč tu na foru čtu, že i po update DCC+ to bouchá. Myslím, že důvod je ten, že i ty nové tlumiče jemně bubnují zejména na rychle se opakujících nerovnostech. Ale čistě za mně ten podvozek je 100 a 1. Je naprosto na místě u těch podvozků před updatem používat slova "tragedie,katastrofa, bouchá,tluče,mlátí". U toho nového bych použil slovo "jemně bubnuje" ale pokud se někdo nesveze v autě bez updatu tak to neposoudí. Neměl jsem do toho druhého auta sedat, teď mě to sere ještě víc. A co mě štve nejvíc, že jsem zjistil, že nejde jen o ten akustický komfort ten druhý podvozek je nejenom tišší ale i klidnější a pohodlnější. Reklamace zatím fungují tak, že to zaevidují, řešení nemají a ty rozumnější dealeři Vás nechají odjet autem protože ví, že s tím nic neudělají ale byl jsem upozorněn i na možnost , že si auto nechají a mají na to 30 dní. Sice netuším na co ten měsíc když jedním dechem všichni říkají, že k tomu nemají žádnou technickou informaci. Prostě nesmysl,.
  12. Obecně vývoj Sup4 a Passata probíhal současně tudíž termín tlumiče z Passata není asi úplně přesný. Co vím, a klidně ať mě moudřejší opraví, nastavení DCC jak plus tak pro na oba vozy dělalo VW. Má to logiku dvě nastavení se prostě nedělala. Snad u krátkýho Supa si něco ladila ŠA. Můj názor je , že ty první Kayaby stojí za ho..no, evidentně už přišel update a montují modifikaci. První testy napříč koncernem Passat, SUP, Tiguan atd. bubnuje bouchá . Nyní už je klid, třeba test nového C Terramaru vysloveně v testu je, že už tlumiče jsou tiché a mlácení a bubnování jsou ty tam. Nevím co vše je potřeba pro ty naše vozy jako je nastavení software, nové tlumiče určitě. To, že se o tom sice mluví ale černé na bílém to nikdo nikomu nedá znamená, že buď nestíhá a upřednostňuje se prvovýroba, nebo to prostě ještě nemají a proč můžeme jen špekulovat nikdo víc neřekne. Mě by zajímalo vyjádření ofiko ŠA nemá někdo ?
  13. od minuty 6:50s mluví mi z duše, narovinu řečeno
  14. Jak to každý prožívá se jen jeho věc to bych nechal na něm a tady neřešil, (mě to teda se..e neskutečně), jak se k tomu staví dealeři je kus od kusu a taky máme každý jinou zkušenost. Asi ne všichni úplně dobrou, já dealerům nic nevyčítám. Nicméně určitě pro to každý může udělat minimálně to, že věc vyreklamuje (to jsem udělal) a dealerství ji min. zavede do systému. Minimálně píšu proto, že mi bylo vysvětleno, že to zatím "nemám chtít" opravit protože ten výkon je pokus omyl, je nutné si počkat na autorizované řešení ŠA, koneckonců dobře jsem udělal , že jsem to nehrotil - dopadl bych jako kolega TTBB a to jsem nechtěl. Teď budu čekat jako ostatní.
×
×
  • Vytvořit nový...