Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

ajkpark

Uživatel
  • Počet příspěvků

    37
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

2 Neutrální

O uživateli ajkpark

  • Hodnost
    Nováček

Kontaktní metody

  • ICQ
    143158286
  1. ajkpark

    Jaký motor vybrat - HTP, TSI, 1.4 16V nebo TDI?

    Zdravim, omlouvamse, ze jsem neodpovedel driv, mel jsem ted posledni dobou dost problemu, a na takoahle fora nebyl cas .... mrknete sem ... od te doby se to trochu zmenilo, ale jezdim zasadne po Praze, sem tam i mimo ... a jezdim dost casto ve spicce i vecer, kdyz je klidneji ... http://www.spritmonitor.de/en/detail/445613.html .... Co se predvidavosti tyce, tak ano, jezdim hodne predvidave, nekoukam jenom na auto predemnoua le i na auto pred nim ... hodne to po Praze znam, takze kde jak jet moc rychle, nebo pomalu uz mam v maliku nacvicene Ukazatel prerazeni ... no, tady dost improvizuju, kdyz jedu rychleji, nekoukam na to vubec, proste radim podle citu .. 1ku, do 3ech tis, 2ku, taky do 3ech tis otacek, 3ka a 4ka, dle potreby (predjizdeni a tak) ... Pokud ale jedu vylozene ze nikam nepospicham ... tak jezdim treba i na 5ku 65kmh, tedy cca 1400-1500 otacek ... uplne v pohode, pokud neni pred tebou kopec ... coz na magistrale moc neni , takez ridim se jim tak z 50% casu jizdy Kombo .... natural 95 u Tesco Letnany obcas OMV ... dycky je to o tom, co je v tom benzinu realne, ne co maj na tabuli ... konkretne u ty carrery ... ja ji obcas nalil i do stare FI 1,4 16V ... ale zmenu jsem opravdu nepocitil (ani spotreba, ani vykon) ... tyhle benziny jsou cejtit az u motoru s 2l motorem a vic ... mozna to ma nejake blahodarne ucinky na motor, ze mu jednou "doprejeme" lepsi beno ... ale je otazkou, jak na tom to beno je ) Zajizdeni ... podle navodu, do 500 max 1/2 plyn (i kdyz mi prijde, ze 1/2 plyn a plny plyn je uplne to same) z pulplynu slapnu plny a prakticky zadna zmena od 1000 3/4 plynu ,,, od 2 tis km sem tomu dal par pvnich momentu za hranici 5tis otacek ... ale opetovne jsem to uz nikdy neudelal ... prijde mi, ze ten motor za hranici 4tis ztraci ... takze je nesmysl ho honit tak vysoko ... spotreba klesla, ale ne moc ... jak rikam, jezdim porad stejne Co mam zkusenost, tak obecne ukazuje min ... kazdopadne mam odkoukano, ze je potreba pocitat s cca 0,5 litrovou toleranci ... To cvaknuti je asi vodni pumpa ... zkus jeden vecer nechat zapnuty okruh na topeni ... druhej den rano nasedni, s otevrenym okruhem to nastartuj a neuslysis nic ... ono, kdyz ma topeni stahnute uplne na min ... tak ta pumpa se ozve cca kazdych 15 vterin ... kdyz stojis ... poslu to i do fora, at to kdyztak zkritiujou i ostatni ... tak se nediv Zdar Skodovkari
  2. ajkpark

    77kW TSI - (NE)normalne drncanie?

    Nema to nec spolecnyho s tim, ze se nestihne nastavit skrtici klapka??? Nekde sem to tu cetl, MIMOCHODEM ... drnceni se ti ozyva porad at mas seslaplej plyn jakkoli, nebo kdyz mas treba 25%, pomalu se rozjizdis, tak to dela, a kdyz plyn seslapnes vic (aniz bys aktivoval turbo), tak to dela taky??, Me to prave vylozene chrasti pri 15%-35% seslaplyho plynu ....
  3. ajkpark

    Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody

    UZKY SPEKTRUM ? :DDD ... ty woe, tak to sem se zasmal ... od 1,5 do 3,8tis otacek ti prijde uzky???? co turbodisel zatah ... od 1,5 do 2,5tis otacek a koncis i s linou 2litrovou mrchou jezis ja se ted zasmal ... lameri
  4. ajkpark

    Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru

    Reptalci ... me spis stve masivni vlna tech, co to vidi skepticky ... a nakazi tim spoustu lidi Ano, kazdy tu mate svuj kus pravdy, at je to s testovanim, at je to s klmamanim zakaznika, at je to o usporach ci necem jinem ... Ale nevim, jestli uz v te me verze 11/2010 budou uz tyhle veci vychytany ... TROSKU ME MRZELO, kdyz sem zjistil, ze rikali, ze auto (skladovka) byla podrobnea technické prohlídce před vyjetím, a neaktualizovali software ... to mi prijde trosku automaticky ... Jinak zatim 12tis ... v 9ti dolitej olej, necely litrik se ztratil pri zabehu ... (a podle me jeste nekde v te soustave u turba, protoze jsou tam mastny fleky), az na drobne cvrcky pri prejizdeni pres kostky je to supr auto, spousta mista i pro me jako 194cm habana .... Myslim, ze uplne libovy jizdni vlastnost (rally nejezdim, mam na mysli prujezdy zatacek ve vetsi rychlosti, brzdy ... atd, proste super vsechno ...) Dalsi neduch vidim v tom ze se az moc zretelne odrazi obrys palubni desky vcetne strisky na budiky na prednim skle, kdyz sviti slunce, nebo projizdite okolo intenzivne svitici lampy vecer ... ale da se na to zvyknout ... A dalsi vec, prijde mi, ze volant je trosku z osy sedadla, kako by volant byl vic u vokna, nevim, jestli je to takhle normalni, ale ja si toho obcas vsimnu, v zatacce, ze je to proste jiny ... ale taky se da zvyknout ... Jn by me zajimalo, jak ten motor dopadne po prvni poradny snehovy sezone, kvuli soli a neokrytovanemu motoru ... Az bude 15tis prohlidka, vsechno to technikum nahlasim, at se snazej, mam koupenou prodlozenou zaruku 4roky/120tis km ... tak jeste aby se nestarali Stejne po 4 letech to auto zase asi pujde jinam, takze 300 za 4 roky a pryc ... myslim bude idelani vyuziti ... navic (aspon si to myslim) jsem velmi uvedomeli ridic, co se tyce chovani na silnici za volantem k autu samotnemu pri jizde nebo bezne udrzbe, takze vim, kdy muzu motor vytocit, kdy jeste ne, kdy ho vypnout apod ... tak snad doufam nebudu nic muset resit, stejne tak jako u me bejvale FI 1,4 16V (2002), ktera vydrzela 160tis ... A PAK ZACLA ZRAT OLEJ ... a to byla v presnych intervalech servisovana ...
  5. ajkpark

    Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru

    Vis ono zkratka tyhle motory nemaji za sebou zadnou minulost, takze je to proste nutny prozkoumat, jak se chovaji motory v case, a s ruznymi uzivateli, tyhle motory jsou zajete po 2k km, takze pokud nekdo pise se zajetosti 10k km, ze vse OK, je to jeden z milniku, proste jeste asi neni takovy motor, ktery by v civilnim provozu nalital 250, PROTO TADY ZADNY TAKOVY CLOVEK nemuze byt ani hlasovat ... Vzhledem k tomu, ze jsou motory nove, stejne je videt, ze i v ramci 10kkm je mezi uzivateli ruzna zkusenost, tak tady neplkej hovadiny .... Skarohlide, doufam, ze nam motory vydrzej a tobe se to vysipe za druhym rohem za pul roku ... (Tady zase musis byt objektivni ty, ze kdyz nejsou ty vysledky, tak se o nich muzes jen dohadovat, a TVRDIT TU ZE NA ZAKLADE DOHADU, KDE CO JAKEJ MECHANIK PLACNUL, MUZES RICT, ZE TY MOTORY JSOU SPATNE ... tak to jdi do patricnych mezi ... davam ti palec dolu
  6. ajkpark

    1.2 TSI - Olej na škrtící klapce

    Prosim, napis co ti k tomu rekli, pac ja zacinam zjistovat, ze jako na obrazku http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=217802 (kde je vyfocene ta trubice od sani), tak presne pod tim sklicenym spojem se mi objevila taky mastna skvrna, ale vypada, ze je uz trochu oschla, tak jestli to neuniklo uz na zacatku pri zabehu a ted se ta vule doplnila ... rad bych vedel, co ti na to reknou ... DIIIKYYY
  7. ajkpark

    Divný zvuk při startování

    Ja teda osobne mam zase problem, ze po startu, kdyz si motor klesne na tech volnobeznych 680 otacek (starsi SW), tak z motoru de slyset takovej zvuk, jako by se pasek(remen) alternatoru soupal po netocicim se kusu kovu, jako by to kolecko kterym ten remen toci bylo zablokovany, a mam to odpozorovany, ze to urcite nema s motorem jako takovym nic, je to jina frekvence, pomalejsi ... kdyz se motor zahreje, neni slyset pak vubec nic ... delat to tak od 5tis .... nevi nekdo? ps. chvilkama mi to prislo, jako by tam bylo neco, co trva, nez se poradne promaze olejem nebo nevim ...
  8. ajkpark

    1,2 TSI - cukání motoru

    Chapu, ze mate rozdilne nazory, ale nechcete si k tomu sednout u piva a dat si do huby tam, nez abysme tady museli cist ty Vase vylevy online? Budto to napiste slusne, kdyz to je neco duleziteho k tematu, ale ZUSTAT na tom kdo co napsal a porad se hadat jak 10ti leti kluci, to mi moc normlani neprijde ... Dekuji za pochopeni .... BTW, JINAK ZAJIMAVE TEMA
  9. ajkpark

    Brzdy

    cau, mam neco podobneho na FabII 1,2TSI, prijizdim k domu, najedu si do kopecka, abych se otocil a nemusel radit zpatecku, necham to trosku sjet a slapnu na brzdu a PRD, podle me je to urcita vule toho uchyceni a ted bud celisti, nebo kotouce, ono kdyz s tim predtim brzdis porad jenom dopredu, tak pohyb zpet tam urcite nejakou vuli ma, tak se posune a vyvola tuhle ranu ... souhlasi tady njaci odbornejsi panove se mnou? pokud ne, tak mam ten sami problem
  10. ajkpark

    Jaký motor vybrat - HTP, TSI, 1.4 16V nebo TDI?

    Ja taky pridam troskou sve zkusenosti s TSI mam 63kw, najeto 4850km, upozornuji od prostredka unora ... (trosku sem to projizdel, testoval, zvykal si, nocni jizdy a pod, proto tolik nalitano za tak kratkou dobu) jak rikal kolega, vyzaduje to jistou specifickou techniku jizdy, napr: 1.stupen je velmi tuhy, jako diesel u dodavek, proste silnej kvalt, takze se dle meho nazoru musi vic slapnout na plyn, aby se jednicka rozjela, ne pri rozjezdu ale pri celem prubehu 1.stupne turbo - je potreba trosku pocitat s tim, ze turbo se cca vterinu nekdy i vterinua pul roztaci, takze pokud prijizdis k semaforu, a pada oranzova, ty na to slapnes, tak chvilku nic, mezitim tam padne cervena, a teprve pak zabere turbo (ze zacatku sem s tim mel hodne velky problem, doufam, ze nikde nemeli kamery na smimani prujezdu na cervenou, snad ne, kazdopadne ta reakce toho motoru je pomalejsi, pokud po nem chces z klidove jizdy agresivni. Takze pri predjizdeni nebo tusis ze brzo padne oranzova msusi ten plyn malinko vic prislapnout, proste si pripravit ten vykon, protoze vterina pri predjizdeni je sakra dlouha doba ... Ale jinak spotreba po denni praze 6,3 max!, spise se drzim u 6,0-6,1 l/100km, pokud jedu v noci po Praze a nepadaj moc cerveny, tak sem schopnej jet i za 5 l/100km !!!! COZE JE NAPROSTA PARADA,,, WAU ... kdyz clovek veme, jakou ma ten motor dynamiku, a koukne na tu spotrebu, tak si mysli, ze je v raji ROZHODNE PRO 1,2TSI: 1) mensi povinne ruceni 2) mnohem agillnejsi motor, stejne velky zatah po celou dobu od 1,5-3,8 tis ot./min 3) mensi spotreba (1,4 16V z roku 2002 mi po praze zrala 7,5 a nekdy i vic) 63kW vs 77kW ja bych si dal tu 63ku, pac jsou tam mensi sily, nez u te 77kw, precijenom je to maly motor, nikdo zatim nevi, jak moc zivotne budou ... obchodnik me ujistil, ze za ty prachy navic se ten vykon uz nevyplati ... vsak taky rozdil v kroutaku neni takovy, jako ve vyoknu ... pry 77ka dostava od 4tis kdy vypne turbo jeste druhy dech, ale kdo to potrebuje, kdyz mam 1,5-3,5 kroutak 160Nm, 77kW ma 175Nm, takze rozdil to takovy neni ... V priloze posilam srovnani vykonostnich krivek, uz to tady asi nekde bylo (nevim odkud to bylo, rozhodne muj coypright na tom neni, tak snad se nebude nikdo navazet )
  11. ajkpark

    77kW TSI - (NE)normalne drncanie?

    To s tou zpateckou mam taky, fakt bych se z toho nekdy vopravdu po--al, kdyz chci zaparkovat, zamnou auto, ceka, pusti me, abych mohl zajet do rady, a ja na nej blikam bliym svetlem, protoze mi ta zpatecka za boha nechce pres ty zuby prejet ... pomuze az zarazeni za jedna a hned Rko ... coz neni teda uplne idealni reseni Jen doufam, ze si to casem sedne ...
  12. ajkpark

    EPC

    sorry, tak to byl asi nekdo jiny ... nekde se to tady zminilo, a ja se nepodival od koho ... sorka no ... mir? BTW, koukal sem u sebe na ty skvirky a mam je tam taky, vono taky kdyz se to prubezne zahriva a chladne, musi tam byt vule ... si myslim ... sice mozna nam uzivatelum se to zda moc, a pritom je to akorat
  13. ajkpark

    EPC

    mas recht, ted na to koukam, fakt ze jo
  14. ajkpark

    EPC

    Dekuji za asistenci ... pekne sepsane ...
×