Jump to content

ajkpark

Uživatel
  • Posts

    96
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • ICQ
    143158286

Recent Profile Visitors

1,704 profile views

ajkpark's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

7

Reputation

  1. @koudy_123 Ahoj, nějak nevím, co přesně máš na mysli tím štelungem, ale pokud chápeš schema, jde ti asi o popsání kroků, tak tedy zkusím :) musíš vědět, co který špunt dělá - viz dva příspěvky víše od @Martin_Dolezal. Pořiď si tuším 6ku imbus ((možná 7) kdyžtak mě opravte, nepamatuji si přesně)), postav si auto proti zdi, podle schemat, dostatečně daleko a můžeš seřizovat :) a minimálně celou dobu se zapnutým zapalováním v 1.poloze, abys logicky mohl rozsvítit světla :) motor startuješ jen tehdy, když to máš nastavené a můžeš zkontrolovat, jestli se ti xenony na začátku nastaví - dolů, do stran ven , zase zpět a nahoru ... ... ale mám takový pocit, že tohle si vědět nepotřeboval :) bohužel víc ti poradit neumím.
  2. Ahoj, tak to hlásí i při startu (otočením klíčku do pozice 1) ... takže jediná možnost zřejmě servis. Koukal jsem na to s kamarádem, opravdu nikde není vidět žádné poškození, takže se to muselo odehrát uvnitř tohoto prostoru, kde je ten senzor, asi nějaký úchyt nebo něco. Každopádně děkuji za odpověď.
  3. Ahoj lidi, mam dotaz, kamaradovi po drobnem střetu se zveri, bez jakeholiv viditelneho poskozeni, hlasi front assist v momente, kdy ma upozorňovat na prekazku, chybu, ze nemá vyhled, a neni tedy funkční - zvukove tony ani brzdeni. Je tento senzor umisten za chladici mrizkou pod znakem Skoda? Da se k nemu nějak rozumne dostat? Octavia 3 combi FL 2.0Tdi rv 2019 Diky za jakekolov napady.
  4. Taky jsem se zde ptal, protoze me zustaval po prudkem pridani nekde tesne nad podlahou, po vytazeni spickou nohy a par napumpovani fungovala zase dal. Ale ne dlouho :) nakonec pedal padnul taky a musela jit cela spojka :) vse ve spatnem stavu. Mam tam ted LUK, vlastne originál ale bez skoda slepice stemplu, a maka dobre. Krasne mekka, presna, sem spokojenej, i kdyz me to stalo 25 :) ale mohlo stat 36 originál :( ale je to zas na 250tis minimalne. Kdyz nebudu hulvat tak i vic.
  5. Me klepal hodne rozvodak, bylo to slyset hlavne pri startu , ale pak se napnul a dobry, jednou ale nez to zmizelo jsem ujel asi 10km, i sem volal do servisu, prej to je dobry. Ale twnhle zvuk je tak rychlej, ze bych rekl, ze to souvisí s pistama. Ale jsem laik! Retez a remen bych zkusil. HODNE STESTI :/
  6. Co chladici kapalina, nebubla? Neni to podtlakovane? Aby to nebyla dira ve valci, jako to mel AgresivniRidic na YT. Ten mel ale TDI 3 valec. Snad je to jen cidlo, držím palce.
  7. Díky, zkusím, dám pak vědět, jak jsem dopadl.
  8. OK. Dnes to zkusím ještě projet a zítra volám do servisu, ať si na mě udělají čas :) ... DÍKY!!!
  9. Ahoj všem, měl bych dotaz. Ještě jsem do servisu nevolal, nejdříve se chci poradit zde. Octavia II FL 06/2012, CEGA 125kW. Jde o to, že už cca 14 dní si všímám, že my spojka zabírá relativně dost brzo, cca 1cm nad dorazem, účinnost je různá cca do půlky rozsahu a cca posledních 40% pedálu je jak blátíčko, bez účinnosti na záběr. A včera jsem se potřeboval vejít na dálnici mezi auta na nájezdu, tak jsem jel od 50 do 110 na 3ku, pak jsem chtěl přeřadit na 4ku, což se povedlo, ale když jsem pouštěl spojku, tak ve mě úplně hrklo. Auto sice jelo ale pedál zůstal dole. Nohou jsem ho vytáhnul, párkrát jsem to sešlápnul při dalším řazení a zabírala už na prvních 20%ech a pak zase nic, až po několikerém sešlápnutí a přeřazení se to vrátilo zhruba do úrovně, kterou jsem popisoval výše, tady již těch 14 dní. Co by mohlo způsobit při akceleraci zatuhnutí pedálu? Po přečtení celého vlákna mohu říct, že spojka dle mě neprokluzuje, loužičky pod sebou nevidím, mokrý pedál nemám ... Je pravda, že jsem už jednou zacítil při ne úplně košér povedeném rozjezdu v nízkých otáčkách, že to jako by mělo tendenci drncat/cukat, ale jen v těch nízkých otáčkách (1150 - 1350) a při větší zátěži, respektive potřebě se rozjet rychleji. Děkuji předem za každý názor.
  10. Jen přátelské upozornění, bezprostředně předchozí odpověď se necituje :) ... dostal jsem za to od správce napomenutí ;) ... A teď k věci - to vypadá, že ty máš zase extrém na druhou stranu, než já. Opticky ti přijde čočka OK proti té druhé, "zdravé"? Mě to zase svítí do protisměru, i když teď už míň. Ale když se dívám na ty tvoje fotky, tak bych řekl, že to máš správně, ten nižší zlom začíná zhruba v tvé úrovni, což si myslím, že by mělo být, toho se snažím dosáhnout :). Upřímně, když pak přesednu do Fabie s klasickými světly, tak teprve pak mi přijde, že světla svítí dost dolů a ty zlomy jsou také blíž u sebe ... proto taky pořád šlapu po tom servise, že tam není něco v pořádku. Já bych měl návrh, pojďme ještě sehnat někoho s xenony, kdo je má "zdravě" nastavené, a dáme si někde spich, nakreslíme značky na zem a budeme srovnávat jedno auto po druhém :) Ale jak psala @Gabuska, zkusím ještě jiný servis. BTW, byl jsi s tím v servise na regloskopu?
  11. @Gabuska - díky za popis. Kouknu na to. Jinak jsem byl v servise, tak mi řekli, že to vzali od nuly, tzn. elektronicky dle dílenské příručky světla naštelovali (ukazoval mi i nějaký papír, který jsem si nakonec nevzal - stáhli si to při placení 🤦‍♂️ ), pak to vzali na regloskop, a prý už je to dobrý ... čočka se podle mě nehnula, ale levé světlo jako takové mi přijde že svítí konečně víc doprava (viditelně to oslňuje méně), ale ještě pořád ne dostatečně 😤 - dost lidí na mě bliká v pravotočivé zatáčce, když mi vjedou do kuželu naplno, i když je otázka, jestli už si nevymýšlím, nejsem odborník ... Uvidíme, zkusím jim ještě ukázat rozdíl live mezi čočkami oktávek, které jsem viděl u nich na dvoře a mou, je to prostě vidět. Za nějakou dobu půjde Octa na olej, tak to zkusím znovu ... Ještě se zeptám, na takhle nově namontovaná světla by měla být nějaká záruka že jo? Taky dva roky? @Martin_Dolezal - opět předesílám, že nejsem odborník, ale podle mě je to v pořádku, teda aspoň z logiky věci, světla by měla být orientovaná více doprava. Navíc ten tvar "S" či "Z" má mít nižší lajnu do protisměru a vyšší za krajnici vpravo ... ALE - zkoušel jsem ten světlomet v rámci mé "aféry" také nastavovat stranově a přesně jako tobě mi přišlo, že se to do stran vůbec nehýbe ... a to jsem byl 2,5 metru od zdi, takže pohyb byť o malinký kousek je dost vidět ... výškově ano, ale stranově jsem ten pohyb neviděl ... zvláštní ...
  12. Nejsem odborník v tomto ohledu, ale jen nastíním své zkušenosti s nepravidelnými intervaly regenerace ... Mám O2RS FL TDI 125kW stock, bez chipu a jiných tůnění :) Koupil jsem O2 z DE, měl to kamarád, ten pak chtěl něco silnějšího, mě vyhovovalo tohle + to docela hezky vypadá (na Oktávku :) ), když jsem začal jezdit já, dělalo to regeneraci po cca 700tech kilometrech, a to už hlásil VAG, že je tam rezerva max na 75tis km ... postupně se to zkracovalo, na 600, 500, 450, 400 ... spouštělo se to po celou dobu nepravidelně, podle mě v závislosti na jízdním stylu, někdy dokonce i za poloviční čas, než regenerace předtím a potom ... hodně se to pouštělo, když jsem s čerstvě ohřátým motorem na 80°C šlápnul plnej. Hodněkrát mi to udělalo i hned po startu, za studena a spustil to ... stačilo, že jsem malinko přišlápl plyn se studeným motorem a už se spustila. Třebas jsem i kvůli tomu jeden večer jel oklikou, abych na začátek regenerace byl někde poblíž rychlostní silnice, a nic ... přejel jsem interval klidně i o 80km ... ráno do toho sednu, pustím motor, a na druhý křižovatce už vidím otáčky u 1tis a jede regenerace, trvala od 25 postupně do i 40 minut. jednoho krásnýho dne se rozsvítilo žhavení a bylo po srandě :) ... nouzák a šup do servisu ... společně s DPF se přišlo i na vadné potrubí zpětného sání, nebo jak se tomu říká, takže to sem nechal vyměnit taky a teď mi dělá regeneraci od 650ti do 1200 km, záleží jak kdy ... je to Economy díl, tak nevím, proběhly zatím od té doby jen 3, takže ještě nehodnotím ... našli mi i dokonce přivařený nějaký teplotní čidlo, nevím, přesně jaké a kde, ale zmínili to. Není možné, že něco podobného je i u tebe? Resume: nezpozoroval jsi před tím neočekávaným spuštěním, že bys třeba víc šlapal na plyn, ujet z křižovatky, u předjíždění, atd? Ale podle hodnot na těch obrázcích je to relativně novej, nebo přinejmenším profouknutej filtr že?
  13. @Gabuska - to je předpokládám někde přímo na tom světlometu to označení? Zkusím se podívat :) ... vytisknu si všechny ty svoje malůvky a toto také, uvidíme. Věřím, že mi pomohou, jak jsem psal, jezdím tam už víc jak 15 let ... s různými auty :). Snad se nemýlím ;) DÍKY !
  14. @LucasCZE díky za tvé postřehy, sám už začínám myslet, že jsem blázen, ale pak do toho sednu a jak to mam dole, tak to muzu v klidu pozorovat, aniz bych oslnoval. A je to fakt téměř stejný jako u @Gabuska na první obrázku, taky jim ten spodní vrchol kouká někam do pole ... @Gabuska - děkuji za zprávu, mám to podobné jako Vy, tak zkusím na servis vyrukovat s tímto ... dík ;) Každopádně já teď už do toho raději hrabat nebudu, tím, že jsem poškodil ten kříž na dně toho štelovátka mám obavy, aby mi chtěli pomoct, jakože v záruce :) ... Znají mě tam už lééta, tak uvidíme. S tou clonou na Anglii, taky jsem o tom přemýšlel, ale nemohu říct, jak to vypadá uvnitř nevím, sice sem strojař průmkař, ale Informatik :). Uvidíme, jdu tam v pondělí na přezutí, tak dám potom info, jak jsem dopadl. Díky všem za Váš čas a info. 🙋‍♂️
  15. Tak mám novinky - levé světlo jsem si musel dát ručně sám dolů, protože to je fakt peklo ... tak zaprvé jsem si jako začátečník mamlas zničil ten kříz dole v tom nastavovacím šroubu, jak je to kříž dole a imbus okolo, bílé štelovací "šrouby", protože jsem si vzal čistě jen křížovej šroubovák (nevíte, jaký nástroj a rozměry jsou na to ideální?) a . A za druhé na mě pořád lidé blikají :( Nicméně si nemohu pomoci, a zkusím to v pondělí reklamovat, ta čočka je prostě jinak vybočená, než jakýkoliv xenon na obrázku z internetu :( ... hrozně mě to štve, a nevím, co s tím mám dělat ... už mi kvůli tomu spadnul dvoudílný šroubovák do plastového krytu, a zrušil jsem napůl ten bílej štelovací šroubek na horizontální směr. Vertikální je zaplať pánbůh ok. Ještě sem dávám svou ilustraci toho, jaká je situace ... 1. obr - jak jsem již psal, ten vrchol toho V dole u černé čáry končí až někde za krajnicí, pokud to nechám zvedlé stock ze servisu, tak tím pálím všem v protisměru přímo do ksichtu, auto přede mnou je oslněné celé, opět viz obrázek a srovnání oproti vozovce ... 2. obr - jak to vypadá vůdčí stěně, černé oslňuje, oranžové ne, ale není to správně .... Podle mě ta má fotka a fotka z internetu je jasný důkaz, viditelně je ta čočka natočená ven z toho světlometu doleva :( ... nebo se to zdá jenom mě? první co mě upotá je ten prázdný prostor mezi čočkou a tou "objímkou", není konzistentní šířky, takže není sladěn s tou objímkou. Co myslíte, odborná i neodborná veřejnosti :) vs,
×
×
  • Create New...