Jump to content

ajkpark

Uživatel
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5 Neutral

About ajkpark

  • Rank
    Uživatel

Contact Methods

  • ICQ
    143158286

Recent Profile Visitors

628 profile views
  1. Svatá pravda, nikdy není jedno auto stejné a řidič už vůbec ne :) ...
  2. Ano, úplně ty originál byly ještě od starého výrobce, ty další a nyní současné jsou už inovované, ale vytahují se stejně, i když asi ne tak rychle. Tady jsem je uz mel ale opravdu na hrane, lozisko vodni pumpy bylo nacaty, vyveseny retez, kraval pri startu, sem se normalne kazde rano stydel nastartovat :) Servisak mi rikal, ze tohle hodne zalezi, jaky mas prechody z setrvacnosti do zatahu, ze kdyz je mas plynuly, tak se to vytahuje mene, ale ber na to ohled, kdyz potrebujes na silnici neco ryhle vyresit :) Ja menim klasicky po 15ti tis. olej, 10 je nejak malo ne? :) taky zalezi, za jakou dobu tech 10 najedes no. Ja jezdim kazdej den, tak to najezdim rychle.
  3. Tenhle motor bude v klidu, já mam 1.2 TSI 63kW z 11/2010 a 450.000km najeto :) ... konkretne v motoru vse puvodni ... asi to bude zaneseny karbonem, ale je to usporny a obcas do toho naleju deci oleje :) takze do toho nenecham nikoho stourat :) ... tady je o valec mene, ale po rozborce toho Rapida si myslim, ze to bude OK.
  4. @TOMUS, @MOstruszka - kdepak, nuly jsou správně :) ... aktuálně už 437tis ;) hodne prace ;) - minulý týden jsem měnil podruhé rozvody (bohužel, ty se prověšují), jinak všechno původní, je to držák, když se k tomu člověk trochu chová ;) aktulně průměrná za dva měíce je 5,7, trošku dolévám olej, ale jinak je klid ;)
  5. Ze začátku jsem měl na nový motor 5W-30, ted, když už mám najeto přes 430.000, tak tam leju na doporučení od škodováckýho servismana 5W-40 ... a nemám nejmenší problém. Měním pravidelně po 15-17tis.km. i s filtrem. 0W-30 rikal, ze je zbytecna brecka pro tenhle motor, kor, kdyz uz tam po tech x km mam vule atp. tak je spis pry potreba trochu konzistentnejsi ... v tomhle mu verim a dava to logiku. Jestli tam lejete 50ky a 60ky, potes panbuh :) samozrejme je to vsechno o aktulnim stavu motoru, ktery stejne nikdy poradne nebudeme vedet, pokud auto nerozebereme do posledniho sroubku a venitlku :) ...
  6. Sotva jsem to před pár dny napsal, tak jsem zjistil, pouhým pohledem do motoru, že tam nějaká hadice visí... no hádejte z čeho :) ... takže už po 4té za 7 let to řeším :) V originál servisu 649 s DPH a prací :) to jde ;) ... ale chtělo by tu věc z mosazi prodávat ve velkým, víte kolik je v ČR TSIček? ... :) to je skoro na svolávačku :D :D
  7. já mám dlouhodobou (367tis km) 6L/100km, v posledním roce dvouch mám ještě míň ... asi 5,4-5,6 ... dojezd zpravidla 650 a více ... nejezdím na krev až do rezervy, takže na krev by to dojelo asi i 750 ... stačí jezdit do 120ti, s předvídavou a lehkou nohou se diesel může jít bodnout (http://www.spritmonitor.de/en/detail/445613.html)
  8. jóoo jóooo ... ja to už nechal měnit 2x ... ale stojí to pár set ... takže ještě dobrý ... akorát nechápu, proč je to plastový, když to díky teplotám zpuchří
  9. ten zvuk zmizí s otáčkami, nebo to naopak graduje? hodně rezonovala trubice od přívodu paliva (mě teda ano - opravili to nějakou gumovou rozpěrkou ), dále by mě také zajímalo, jestli je to třeba jen za studena atd ... trošku to rozvěď, jak to cítiš ty
  10. 1100 je hrozně málo ... stačí v těhlech otáčkách trošku přišlápnout plyn a normální člověk to dál už nenechá a podřadí, ten motor pod 1400 otáčkami na větší zátěž reaguje citelným vibrováním a hlavně ten zvuk, chudák to si fakt nezaslouží ... 1500-1600 a výš, tam kde funguje turbo a přede jak kočka a zatáhne, když potřebujete
  11. mám najeto 367tis a turbo pořád původní, akorát v 30tis tam dávali nějaký distanční kroužek, nevím co to znamená, ale nijak jsem to nepocítil. Ukazovali mi to na nějakých naměřených hodnotách,, když v rámci TSI START ještě ty turba kontrolovali podrobněji ... nemůžu si na auto nijak stěžovat, je prostě spolehlivé, vždy mě dovezlo domů a to i tehdy, když byla baterka na samém pokraji zdechnutí, že už ani blinkry sem raději nepouštěl, ABS nefungovalo, jen abych dojel domů to byla dobrá sranda, jak to začal systém na základě síly proudu všechno vypínat, postupně, nejdřív, ABS, pak posilovač řízení ... a pak už sem zaplať pánbůh byl před barákem ... pak už jsem nenastartoval .... vyřešil to nový alternátor
  12. Musím reagovat na tento příspěvek, kde autor má naprostou pravdu s těmi všeználky, co jezdí v trabantech nebo naopak v drahejch medvedech ... ze 1.2 TSI je poddimenzovaný motor, že jsou tam bůh ví jaké vadné materiály, nebo že nebudou stěny válců tak silné a hrozí protržení motoru ... já se k tomu chovám zrhuba tak, jak se píše výše, s tím rozdílem, že jsem měnil rozvodový řetěž už 2x (poprvé na záruku - vadný výrobek uznán výrobcem, po druhé měněn !! na doporučení - nikoliv nuceně !! při 200tis km ... takže pohoda. Měnil jsem na autě akorát baterii, alternátor, tlumiče, a zmiňovaný řetěz. Ostatní jen svíčky a olej v předepsaných intervalech ... A POHODA jezdím dál, občas si to rozdávám s 1,9 TDIckama ochcavkami, a baví mě jak to auto do 100km rychlosti je vlastně agilnější než 1.9. TDI ... dál pak už samozřejmě má diesel a velikost motoru navrch za mě TSI dobrá volba, ale ne pro lidi, kterým je všechno jedno, a hledí na auto jako na spotřebák - to pak nemá šanci ale skoro žádné auto - až na ty opravdu starší poctivě vyráběné kusy, ty absorbují téměř vše.
  13. Zdravim, omlouvamse, ze jsem neodpovedel driv, mel jsem ted posledni dobou dost problemu, a na takoahle fora nebyl cas .... mrknete sem ... od te doby se to trochu zmenilo, ale jezdim zasadne po Praze, sem tam i mimo ... a jezdim dost casto ve spicce i vecer, kdyz je klidneji ... http://www.spritmonitor.de/en/detail/445613.html .... Co se predvidavosti tyce, tak ano, jezdim hodne predvidave, nekoukam jenom na auto predemnoua le i na auto pred nim ... hodne to po Praze znam, takze kde jak jet moc rychle, nebo pomalu uz mam v maliku nacvicene Ukazatel prerazeni ... no, tady dost improvizuju, kdyz jedu rychleji, nekoukam na to vubec, proste radim podle citu .. 1ku, do 3ech tis, 2ku, taky do 3ech tis otacek, 3ka a 4ka, dle potreby (predjizdeni a tak) ... Pokud ale jedu vylozene ze nikam nepospicham ... tak jezdim treba i na 5ku 65kmh, tedy cca 1400-1500 otacek ... uplne v pohode, pokud neni pred tebou kopec ... coz na magistrale moc neni , takez ridim se jim tak z 50% casu jizdy Kombo .... natural 95 u Tesco Letnany obcas OMV ... dycky je to o tom, co je v tom benzinu realne, ne co maj na tabuli ... konkretne u ty carrery ... ja ji obcas nalil i do stare FI 1,4 16V ... ale zmenu jsem opravdu nepocitil (ani spotreba, ani vykon) ... tyhle benziny jsou cejtit az u motoru s 2l motorem a vic ... mozna to ma nejake blahodarne ucinky na motor, ze mu jednou "doprejeme" lepsi beno ... ale je otazkou, jak na tom to beno je ) Zajizdeni ... podle navodu, do 500 max 1/2 plyn (i kdyz mi prijde, ze 1/2 plyn a plny plyn je uplne to same) z pulplynu slapnu plny a prakticky zadna zmena od 1000 3/4 plynu ,,, od 2 tis km sem tomu dal par pvnich momentu za hranici 5tis otacek ... ale opetovne jsem to uz nikdy neudelal ... prijde mi, ze ten motor za hranici 4tis ztraci ... takze je nesmysl ho honit tak vysoko ... spotreba klesla, ale ne moc ... jak rikam, jezdim porad stejne Co mam zkusenost, tak obecne ukazuje min ... kazdopadne mam odkoukano, ze je potreba pocitat s cca 0,5 litrovou toleranci ... To cvaknuti je asi vodni pumpa ... zkus jeden vecer nechat zapnuty okruh na topeni ... druhej den rano nasedni, s otevrenym okruhem to nastartuj a neuslysis nic ... ono, kdyz ma topeni stahnute uplne na min ... tak ta pumpa se ozve cca kazdych 15 vterin ... kdyz stojis ... poslu to i do fora, at to kdyztak zkritiujou i ostatni ... tak se nediv Zdar Skodovkari
  14. Nema to nec spolecnyho s tim, ze se nestihne nastavit skrtici klapka??? Nekde sem to tu cetl, MIMOCHODEM ... drnceni se ti ozyva porad at mas seslaplej plyn jakkoli, nebo kdyz mas treba 25%, pomalu se rozjizdis, tak to dela, a kdyz plyn seslapnes vic (aniz bys aktivoval turbo), tak to dela taky??, Me to prave vylozene chrasti pri 15%-35% seslaplyho plynu ....
  15. UZKY SPEKTRUM ? :DDD ... ty woe, tak to sem se zasmal ... od 1,5 do 3,8tis otacek ti prijde uzky???? co turbodisel zatah ... od 1,5 do 2,5tis otacek a koncis i s linou 2litrovou mrchou jezis ja se ted zasmal ... lameri
×
×
  • Create New...