Jump to content

ajkpark

Uživatel
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5 Neutral

About ajkpark

  • Rank
    Uživatel

Contact Methods

  • ICQ
    143158286

Recent Profile Visitors

963 profile views
  1. Máš už opraveno? Případně co si na tom dělal dále? ... Díky za info.
  2. Mě to kouří jen, když mám zaplou regeneraci, a když jedu z kopce ale s plynem a pak kdyz chci zabrat, tak se ze me huli, ale za chvilku zase nic ... a regeneruje se dal ... co regenerace u tebe, daji se rozeznat? huli to pri nich vic? Navic mi jdou spaliny do kabiny (venkem, ne ventilaci), kdyz mam otacky pri ni mezi 2750-3000 ... jako kdyby to foukal od kol rovnou do prednich oken : ( ale dym zadny videt neni ...
  3. taky jsem koupil, bylo tam 5w30 LL, a ted v autorizovanym servise lejou 0w30 LL SHELL, ale menim to po 15ti, i mi nastavili interval na to na počítači ... motor má podle mě trošku jiný zvuk, nez na 5w30ce, ale jede to normálně :)
  4. Ahoj, nejsem mechanik, ale tohle vypadá na nějaké vadné teplotní čidlo, pokud ti to ukazuje 0 stupnu, to je cidlo nefunkcni ne? A pokud se regenerace ridi cidly, jako ze jo, tak pak musi dle algoritmu regeneraci ukoncit ...
  5. Připojuji se k většinovému názoru ... 2.0TDI 125 CR DPF - pod 1500 nechodit na stupních 5 a 6 pokud možno nikdy, na nižší stupně jen v případě dojetí do kolony a následném zastavení s vyřazením ale jinak raději 1600+ ... nejsem mechanik, ale trápící se motor poznám :) To samé mohu potvrdit na 1,2TSI 63kW, zase pod 1600, kde už se netočí turbo nemá cenu vůbec jít ...
  6. to jsou hrozný buzny, i v nouzovém stavu si nedají říct a riskují těch 8 let natvrdo ... :( je mi z nas do breku ... jaky svine mezi nama zijou ... EDIT - sem lojza, to jeste nouzak nebyl :)
  7. @Mastakiils Ahoj, co to tu čtu, tak je mi z toho trošku šoufl. Já jsem tedy s pojišťovnami nikdy žádný problém neměl. Vždy, co jsem potřeboval, mi zaplatili v ceně takové, v jaké se to dalo do původního stavu (Pravda, jsem pojištěn u Čpoj, teď resp. u Generalli, kooperativu nevím, jak funguje). Je pravda, že jsem většinou řešil drobné oděrkové nehody atd. a krádež pouze jednou, když mi hajzlík v Dejvicích za hodinu, co jsem byl u doktora vyloup z fabie II facelift mlhovky ... bohužel jsem měl spoluúčast 5k, světlomety stály skoro těch 5k, musel bych volat policajty atd ... no, co ti budu povídat, koupil jsem nové světlomety za 4k a nechal je tam dát (byly ustřižené i dráty), cena 5,5k tuším ... takže to nevymyslíš nikdy. To by si opravdu člověk musel udělat nějakou tabulku, jaké všechny situace a možnosti tě mohou potkat, a kolik tě to případně bude stát a pak si udělat obrázek o pojistkách, ale to aby u toho člověk ležel rok :) No snad bude lépe :/
  8. Ahoj, nevím, jestli je to to samé, tolik diagnostik jsem u toho nedělal ... ALe mám 1,2TSI fabii 63kW r.v.2011 -koupena v rámci programu TSI Start (nyní najeto asi 480tis. km), a zhruba ve 40k km se mi stávalo při stání a zahřátí motoru to samé, prostě to nejelo ale kontrolka se mi u toho nerozsvitila ... Vypnul jsem motor, nechal schladit, nastartoval a jelo to jako z praku ... i pod zatezi na Pražském okruhu. Pak jsem zastavil, nechal to chvíli zahřát a znovu ... Vypozoroval jsem při otevřeném okýnku, že nefoukalo turbo, ono je malinko slyšet normálně, teď nebylo. V servise tenkrát na záruku dali prý "distanční podložku (kroužek)" k turbu a bylo po problému a do teď o tom nevím ... tak ti to třeba pomůže.
  9. Svatá pravda, nikdy není jedno auto stejné a řidič už vůbec ne :) ...
  10. Ano, úplně ty originál byly ještě od starého výrobce, ty další a nyní současné jsou už inovované, ale vytahují se stejně, i když asi ne tak rychle. Tady jsem je uz mel ale opravdu na hrane, lozisko vodni pumpy bylo nacaty, vyveseny retez, kraval pri startu, sem se normalne kazde rano stydel nastartovat :) Servisak mi rikal, ze tohle hodne zalezi, jaky mas prechody z setrvacnosti do zatahu, ze kdyz je mas plynuly, tak se to vytahuje mene, ale ber na to ohled, kdyz potrebujes na silnici neco ryhle vyresit :) Ja menim klasicky po 15ti tis. olej, 10 je nejak malo ne? :) taky zalezi, za jakou dobu tech 10 najedes no. Ja jezdim kazdej den, tak to najezdim rychle.
  11. Tenhle motor bude v klidu, já mam 1.2 TSI 63kW z 11/2010 a 450.000km najeto :) ... konkretne v motoru vse puvodni ... asi to bude zaneseny karbonem, ale je to usporny a obcas do toho naleju deci oleje :) takze do toho nenecham nikoho stourat :) ... tady je o valec mene, ale po rozborce toho Rapida si myslim, ze to bude OK.
  12. @TOMUS, @MOstruszka - kdepak, nuly jsou správně :) ... aktuálně už 437tis ;) hodne prace ;) - minulý týden jsem měnil podruhé rozvody (bohužel, ty se prověšují), jinak všechno původní, je to držák, když se k tomu člověk trochu chová ;) aktulně průměrná za dva měíce je 5,7, trošku dolévám olej, ale jinak je klid ;)
  13. Ze začátku jsem měl na nový motor 5W-30, ted, když už mám najeto přes 430.000, tak tam leju na doporučení od škodováckýho servismana 5W-40 ... a nemám nejmenší problém. Měním pravidelně po 15-17tis.km. i s filtrem. 0W-30 rikal, ze je zbytecna brecka pro tenhle motor, kor, kdyz uz tam po tech x km mam vule atp. tak je spis pry potreba trochu konzistentnejsi ... v tomhle mu verim a dava to logiku. Jestli tam lejete 50ky a 60ky, potes panbuh :) samozrejme je to vsechno o aktulnim stavu motoru, ktery stejne nikdy poradne nebudeme vedet, pokud auto nerozebereme do posledniho sroubku a venitlku :) ...
  14. Sotva jsem to před pár dny napsal, tak jsem zjistil, pouhým pohledem do motoru, že tam nějaká hadice visí... no hádejte z čeho :) ... takže už po 4té za 7 let to řeším :) V originál servisu 649 s DPH a prací :) to jde ;) ... ale chtělo by tu věc z mosazi prodávat ve velkým, víte kolik je v ČR TSIček? ... :) to je skoro na svolávačku :D :D
  15. já mám dlouhodobou (367tis km) 6L/100km, v posledním roce dvouch mám ještě míň ... asi 5,4-5,6 ... dojezd zpravidla 650 a více ... nejezdím na krev až do rezervy, takže na krev by to dojelo asi i 750 ... stačí jezdit do 120ti, s předvídavou a lehkou nohou se diesel může jít bodnout (http://www.spritmonitor.de/en/detail/445613.html)
×
×
  • Create New...