Přejít na obsah

OtravnaOsoba

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení OtravnaOsoba

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Podívám se na to. Problém je, že to auto jsem ještě neviděl pořádně zespoda (jen v rychlosti na silnici). Jezdí s ním přítelkyně. A ke mě se moc nedostane. Jen tu a tam mě nechá řídit. Při první příležitosti ho zkusím zvednout. Co mě zaráží, že bylo už 2x u servisáka. Ten prý ty zvyky neslyší (občas to bouchá méně, někdy vůbec, ale když už, je to slušný rachot), prohlédl podvozek u přední nápravy a nic nenašel. Viděl jsem akorát nové tyčky stabilizátoru a nové manžety. Přijde mi to hodně podezřelé. Díky za nasbírané tipy.
  2. Díky za tip. Nechám prověřit. Ještě přemýšlím nad jednou věcí... je to možná blbost, ale auto už je zřízené, zažilo ťukance a dolní oplastování už má vytržená oka. Na jedné strany je blíž k ramenu (skoro se jí dotýká) a jen kousek od tyčky stabilizátoru. Mám dost mezery ve znalostech, tak se chci zeptat - je možné, že by tady mohlo vznikat klepání, o kterém píšu výše? (jen se zařazenou rychlostí, nejhlasitější při prudkém puštění plynu).
  3. Zdravím, tápu nad jednim problémem s dvojkovou Fabií Combi (nejslabší 1.4 TDI v manuálu). Je to otloukánek s velkým najezdem a poslední dobou se ozývá klepání někde u přední nápravy. Má jasná pravidla - jen za jízdy a jen se zařazenou rychlostí. Stačí jen vymáčknout spojku a bouchání zmizí. Asi nejvíce je slyšet při prudkém ubrání plynu. Mechanik nic neobjevil. Prý vyměnil klouby poloosy, vyměnil tyčky stabilizátoru. Býval bych přísahal, že při přidání a ubrání plynu se jedná o trochu jiný zvuk z trochu jiného místa, ale nedal bych zs to ruku do ohně. Díky za možné tipy kde hledat.
  4. Zdravím, chtěl bych se poradit - dostala se ke mě Scala ročník 2019, 85Kw, manuál, nalítáno kolem 50 tis. Km. Už s ní funguju půl roku. Měl jsem jen krátkou zkušenost s Karoqem a 1.0 TSI a tam by přišel motor slušně kultivovaný. U Scaly mi přijde, že lehké vibrace a trochu i dunění slyším skoro permanentně (asi přirozenost 3 válce a přenos do karoserie), ale někdy bych přísahal, že to slyším i při jízdě z kopce bez plynu. No, možná jsem už paranoidní. Samozřejmě při zátahu, hlavně jízdě do kopce vibrace rostou. Co mě ale překvapilo, že (minimálně pocitově) když akceleruju ze 2 na 3 tis. otáček, vibrace se při tom s otáčkami lehce zvyšují. Tedy hlavně při nižší rychlosti. Dálnice jsou obvykle ok. Není to žádná katastrofa, jsem citlivější na basy a jezdím často bez rádia (ok, jsem blbý, že jsem sáhl po tříválci.. to nepotřebuju slyšet). Ale zajímalo by mě, jestli to nemůže být opotřebovanými silentbloky nebo dvouhmotou (nevím co s tím vyváděli předchozí majitelé). A jestli s jejich výměnou nemá někdo zkušenosti (pomohlo/nepomohlo výrazněji zlepšit projev). Díky
  5. Trochu zkrátím původní post, aby to nebylo tak nepřehledné - přes obdeleven jsem omylem deaktivoval lane assist a než jsem pochopil nutnost zadat bezpečnostní kód, zabralo to chvíli zmatkování. A propos, koukám na návody jak deaktivovat start/stop. Existuje i postup jak zmírnit jeho nastavení, aby fungoval jen když je baterie plně nabitá (tedy posunout hranici, abych jí pošetřil, když zapomenu na tlačítko).
×
×
  • Vytvořit nový...