-
Bouchání při jízdě a zařazené rychlosti
Podívám se na to. Problém je, že to auto jsem ještě neviděl pořádně zespoda (jen v rychlosti na silnici). Jezdí s ním přítelkyně. A ke mě se moc nedostane. Jen tu a tam mě nechá řídit. Při první příležitosti ho zkusím zvednout. Co mě zaráží, že bylo už 2x u servisáka. Ten prý ty zvyky neslyší (občas to bouchá méně, někdy vůbec, ale když už, je to slušný rachot), prohlédl podvozek u přední nápravy a nic nenašel. Viděl jsem akorát nové tyčky stabilizátoru a nové manžety. Přijde mi to hodně podezřelé. Díky za nasbírané tipy.
-
Bouchání při jízdě a zařazené rychlosti
Díky za tip. Nechám prověřit. Ještě přemýšlím nad jednou věcí... je to možná blbost, ale auto už je zřízené, zažilo ťukance a dolní oplastování už má vytržená oka. Na jedné strany je blíž k ramenu (skoro se jí dotýká) a jen kousek od tyčky stabilizátoru. Mám dost mezery ve znalostech, tak se chci zeptat - je možné, že by tady mohlo vznikat klepání, o kterém píšu výše? (jen se zařazenou rychlostí, nejhlasitější při prudkém puštění plynu).
-
Bouchání při jízdě a zařazené rychlosti
Zdravím, tápu nad jednim problémem s dvojkovou Fabií Combi (nejslabší 1.4 TDI v manuálu). Je to otloukánek s velkým najezdem a poslední dobou se ozývá klepání někde u přední nápravy. Má jasná pravidla - jen za jízdy a jen se zařazenou rychlostí. Stačí jen vymáčknout spojku a bouchání zmizí. Asi nejvíce je slyšet při prudkém ubrání plynu. Mechanik nic neobjevil. Prý vyměnil klouby poloosy, vyměnil tyčky stabilizátoru. Býval bych přísahal, že při přidání a ubrání plynu se jedná o trochu jiný zvuk z trochu jiného místa, ale nedal bych zs to ruku do ohně. Díky za možné tipy kde hledat.
-
Vibrace/dunění i při vyšších otáčkách
Zdravím, chtěl bych se poradit - dostala se ke mě Scala ročník 2019, 85Kw, manuál, nalítáno kolem 50 tis. Km. Už s ní funguju půl roku. Měl jsem jen krátkou zkušenost s Karoqem a 1.0 TSI a tam by přišel motor slušně kultivovaný. U Scaly mi přijde, že lehké vibrace a trochu i dunění slyším skoro permanentně (asi přirozenost 3 válce a přenos do karoserie), ale někdy bych přísahal, že to slyším i při jízdě z kopce bez plynu. No, možná jsem už paranoidní. Samozřejmě při zátahu, hlavně jízdě do kopce vibrace rostou. Co mě ale překvapilo, že (minimálně pocitově) když akceleruju ze 2 na 3 tis. otáček, vibrace se při tom s otáčkami lehce zvyšují. Tedy hlavně při nižší rychlosti. Dálnice jsou obvykle ok. Není to žádná katastrofa, jsem citlivější na basy a jezdím často bez rádia (ok, jsem blbý, že jsem sáhl po tříválci.. to nepotřebuju slyšet). Ale zajímalo by mě, jestli to nemůže být opotřebovanými silentbloky nebo dvouhmotou (nevím co s tím vyváděli předchozí majitelé). A jestli s jejich výměnou nemá někdo zkušenosti (pomohlo/nepomohlo výrazněji zlepšit projev). Díky
-
Scala kódování
Trochu zkrátím původní post, aby to nebylo tak nepřehledné - přes obdeleven jsem omylem deaktivoval lane assist a než jsem pochopil nutnost zadat bezpečnostní kód, zabralo to chvíli zmatkování. A propos, koukám na návody jak deaktivovat start/stop. Existuje i postup jak zmírnit jeho nastavení, aby fungoval jen když je baterie plně nabitá (tedy posunout hranici, abych jí pošetřil, když zapomenu na tlačítko).
OtravnaOsoba
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva