- Odstranění DPF filtru částic
-
Odstranění DPF filtru částic
Tak kluci nevim zda je to vyresene ale mel sem to v tom servisu kde me vykuchaly filtr a tam si nevedeli rady --dali to do skodovackzho servisu tam si taky nevedli rady- papir z diagnostiky poslali do Kosmonos Mlada Boleslav tam rikali ze to bude softwerem tak ho nahrali a nic , pak ze to je uz na 90 procent cidlem teploty vyfukovzch plynu. ten ale nemeli aby ho vymenili tak sem jel domu, stale to svitili a na jednou se rozjizdim po 5 min od nich ve meste a kontrolka zhasla a zacalo to jet, tak sem rad, nevim zda to bylo softwerem nebo cim, ale pokud se to rozsviti zase tak vymenim to cidlo a bude muzu ho mit za 1300 kc tak to jde. ale jinak dekuji kluci za rady.
- Odstranění DPF filtru částic
- Odstranění DPF filtru částic
- Odstranění DPF filtru částic
- Odstranění DPF filtru částic
-
Odstranění DPF filtru částic
ahoj kluci.. pred 2 mesici sem si nechal vykuchat DPF filtr a tim padem i soft ale po dvou mesicich se me rozsvitila kontrolka na budikach DPF filtr a nezhasnul mi a ni po tom jak se ma filtr vycistit. navic auto spadlo do nouzoveho rezimu ptz nema vykon . nevite neco o tom to?? navic sem to napojil na vag a ten ukazal chybu nechybu P0000-006 -zkrat na plus nevim co to je a ani mechnik nevi sem upe bezradny, jestli to je nejake cidlo? zkuste pomoci dekuji
-
oct II pada do nouzoveho rezimu 125KW
ahoj kluci tak sem auto privezl ze servisu kde me delali turbo, takze ho vycistili pak museli dat pry nejaky podtlakovy ventil co je na turbu (elektricky) nevim stal 2500 kc a vysledek? je ze me to nepada do nouzoveho rezimu sice jsem najel 400 km od te doby a nic tak snad se to nezobrazi. ale na vyslednou rychlost maximalku to nemelo vliv. takze sem jeste nechal v auto chip vykuchnout dpf filtr a chip a je to znat spotreba klesla o dost a rychlost z max 210 stoupla na 225 km/h tak aspon to. uvidime co dal ale uz nechci investovat penize uz takhle tahle sranda cela stala 34 tis
- Odstranění DPF filtru částic
-
oct II pada do nouzoveho rezimu 125KW
dneska sem auto odvezl do servisu kde vyndaji turbo a kouknou na nej a poslou na repas, tak uvidime dam jiste vedit , zatim dekuji za rady a snad to bude v poho.
-
oct II pada do nouzoveho rezimu 125KW
na vasila to napichli ve skodovce v jedne provozovne tam zjistili ze tlak na turbu nedosahl. tak sem nechal vymenit ten ventil zkontroolovat hadice a pak se s tim jel mechenik v druhe provozovne projet s vagem ale a zjistil ze trubo v dolni casti je trochu vychílene a le je v toleranci a na vrsku kdy ma davat plny tlak je tak jak ma byt. za tyden se ale rozsvitilo motor do dilny opet tak nevim spdne to nouizaku a nejede vypnu klicek--zapnu pak a zase to jede.
-
oct II pada do nouzoveho rezimu 125KW
Ahoj potreboval bych poradit mam OCT II 125 KW 2.0 Tdi auto me pada obcas do nouzoveho rezimu nevim co s tim, napojili ho na vasila wag a namerili ze turbo nedava tlak nedostatecny tlak, prekontrovali vsechny trubky vymenili ventil N75 a taky nic. pak to meli znovu na vasilu wag a uz namerili tlak na turbu jak my byt za tyden se objevila zavada stejna motor do dilny uz sem z toho nasrany nevim co s tim, myslite ze to bude turbem?? jakou pricinou ?? dekuji mam na jeto 99 tis km diky kluci poradte my
golfinek
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva