Serus, no tak ako som písal vyššie. Kufor v podstate žije vlastný život a ani v servise nevedia ako to vyriešiť. Skúšali software, nastavovanie dorazov, aj samotné madlo. Čo som ale zistil naozaj dlhým skúmaním je že ak pri stlačení madla kufru trochu pomôžem, naozaj stačí málo, max 1 cm, tak sa otvorí na prví raz.
Podkopávanie sa zastabilizovalo na otvorenie 7 z 10 na druhé podkopnutie. Prvé podkopnutie len zablikajú smerovky, kufor poodskočí, pípne a hneď sa zavrie - druhé už kufor otvorí full. 3 z 10 podkopnutí sa kufor neotvorí vôbec a treba použiť inú metódu.
Najhoršie je asi otváranie pomocou kľúča, tam funguje otvorenie kufra tak 1 z 10 na prví krát a 7 z 10 sa neotvorí vôbec ani na 15-ty krát.
Čo je ale pravidlo, že ak sa kufor ,,neotvorí´´ tak vždy poodskočí, jeden krát pípne (dosť hlasno) a vzápätí sa zavrie (zaklapne zámok).
Niekedy mám pocit že to len nie je zosynchronizované. Že piesty začnú tlačiť kufor skôr ako sa odistí zámok a keď zámok poodskočí tak piesty už netlačia, vyhodí to ako chybu a zámok sa naspäť zavrie. Prosím, je to len úvaha