Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

spacino

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Update: Po výměně tandemového čerpadla se již problém neobjevil. Údajně to čerpadlo přestane dobře těsnit a může se stát, že občas "spadne nafta".
  2. Ahoj, právě se mi vyskytl naprosto stejný problém a při hledání na internetu jsem narazil na toto téma zde, ale nevídím žádnou odpověď Jak to dopadlo u tebe ? Byl to mikrospínač ? Díky.
  3. Ještě přikládám snad trochu čitelnější log, zpracovaný do excelu. LOG.zip Log byl zapnutý právě ve chvíli, kdy se problém vyskytl. Tj. Zapnul jsem log, otočil klíčkem a pokusil se nastartovat. Bohužel motor jsem nenatočil. Takto asi třikrát. Na počtvrté se motor chytnul, začal popobíhat na 2 válce , pak na tři a pak se chytil. Zbylé 2/3 logu už motor bežel. Dovedl by jste z toho prosím někdo něco rozumného vykoukat ? Díky, Spacino.
  4. Ahoj, mám podobný problém se stejným motorem (2.0 TDI 103KW, typ BKD). Najeto cca 170 000km. Stává se mi to samé ,že "studený" motor nechce naskočit. Musím zkusit několik startů po sobě , každý řádově o cca 5-6 vteřinách. Pak se zdá chytnou 2 válce a motor jakoby popobíhá...přidá se třetí , a pak teprve i čtvrtý. Poté už problémy nejsou, při jízdě se motor chová normálně a i když jízdu přeruším, motor pak chytá prakticky bez problémů (někdy tedy chytne třeba až po 3 vteřinách, ale to je jak jsem zjistil známá bolest teplých startů u těchto motorů). Bohužel tenhle problém se vyskytuje dost nepravidelně. Faktory, které byly při všech (cca 6) výskytech jsou: Auto vždy není v provozu den a více, venku je teplota víc jak cca 25 stupnu a zatím se mi to vždy stalo, když auto stálo zaparkované mírně z kopce s drobným náklonem na pravou stranu. Je ale možné ,že některé z uvedených faktorů vůbec nemají souvislost s problémem, jen píšu, čeho jsem si všiml. V diagnostice řídící jednotky není uveden žádný problém vyjma žhavení prvního válce, který se tam vyskytuje už delší dobu (sporadicky). díky, spacino.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.