Přejít na obsah

woodruff

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení woodruff

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Motor se přepnul do nouzového režimu... vypnutím a opětovným nastartováním se to resetne a motor pak zase jede v pohodě. Mě tohle třeba dělá vadný senzor klepání, občas zahlásí chybu a pak jede na nouzák :-) Mrknul bych na diagnostiku... tam se uvidí co se rozbilo.
  2. to určitě není, bude to méně... jen se mi prostě nelíbí že ta nasávací trubka má okolo 50 stupňů, přeci jen to ten vzduch dost ohřívá, to už rovnou můžu brát vzduch z předehřevu :-) jinak ještě sem to nezkoušel, upadl výfuk, takže sem měl jiné starosti..
  3. tady je přehledová tabulka měrné hmotnosti vzduchu http://www.converter...ulky/vzduch.htm 30 procent to samozřejmě nebude, nezapomeň že vzduch se dost ohřeje než dojde do motoru... Ale v zimních mrazech mě oktávka jezdí daleko líp než v létě :-) a je to znát.
  4. přemýšlel sem nad topenářskou izolací, ta vydrží přes 100 stupňů. Jinak koukal sem na měrnou hmotnost vzduchu a rozdíl mezi 20 a 40 stupni je cca 10 procent objemu - takže 10 procent výkonu navíc.
  5. Tak včera sem vyrobil přesnou kopii sání - Díky :-) mám k tomu několik poznatků.. Když sem vše namontoval, auto jelo pořád stejně, rozebral sem tedy klapku sání (míchání horkého vzduchu) a zjistil sem že po půl hodině jízdy stále saje horký vzduch, klapku sem zajistil natrvalo aby brala jen vzduch studený. Nová trubka sání se od motoru dost zahřívá, přemýšlím o nějaké pěnové izolaci, přeci jen je dost dlouhá a vzduch se v ní dost ohřeje.. Jinak auto jede skutečně o poznání lépe, žádný pokles výkonu jsem nezaznamenal, naopak - auto tahne v nižších otáčkách a tolik nevadne. Aleš
×
×
  • Vytvořit nový...