Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

TomášT

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 219
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

4 Neutrální

3 Sledující

O uživateli TomášT

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

1 247 zobrazení profilu
  1. TomášT

    2.0 TDI CR - dunivý zvuk motoru mezi 1-1,5k otáček

    Taky tento jev pozoruju. V záběru pod 1500 otáček duní. Protože jsem zvyklý na benzín, tak ji nepodtáčím a jezdím nad 1500 otáček. Je to v pohodě a myslím, že to svědčí motoru i setrvačníku. A nemějte strach, že by to mělo nějaký špatný vliv na spotřebu.
  2. TomášT

    2.0 TDI CR DPF (103 kW)

    Od středy 9.9. jsem majitelem Octavie kombi FL s 2.0TDI CR DPF 103kW Zvykli jsme si na sebe celkem rychle. Myslím, že moje předchozí dlouhozdvihová benzínová 1,6 55kW byla dobrou průpravou na 2,0TDI CR. Co jsem tak zatím stačil postřehnout, pod 1500 otáček dává 2.0TDI CR zvukově najevo, že to není to pravé ořechové. Držel jsem ho okolo 2000 a pohoda i na spotřebu. Neletěl jsem jak dobytek, protože si to auto musí člověk přece jen osahat a sžít se s ním, ale ani brzda provozu. Spotřeba za 120Km cestu 4,8/100...velmi příjemné Žádné kopance. Plynulý zátah. Skoro jak atmosferický benzín. Vzal jsem Vervu od Benziny...ať se poměje. Fakt hroznej nezvyk tankovat po osmi letech naftu Spolehlivost zatím hodnotit nemůžu. Je tam hodně kurvítek. Tak snad bude šlapat dlouhý čas jak švýcary. Má najeto poctivých 114 000Km.
  3. TomášT

    Identifikácia skrinky - Octavia AEE 1.6 55kw

    jj když cvaká, tak je to v pořádku :-) je to vlastně odvětrání palivové nádrže, v té nádobce se benzínové páry zachycují v uhlíku a následně jsou přes elmag. ventil nasávány do motoru a spalovány. tím se zase uhlí regeneruje. V důsledku je to tak, že ti po jízdě v garáži auto nesmrdí benzínem.
  4. TomášT

    Pohled do interieru a kompletní technická data!

    Když se tak povídá, že RAPID je vlastně hodně podobný a do jisté míry navazuje na OI, tak i podle motorů(zrychlení a max. rychlostí) se dá najít jistá podobnost 1,2MPI= tehdejší 1,6 55kW slabší 1,2TSI= tehdejší "stokoňka" 1,6 silnější 1,2TSI= rekněme atmosferická 1,8 20V či 2,0 1,4TSI=tehdejší 1,8T no a pak tu je 2x 1,6TDI jako ztělesnění legendárního starého TDI 66 a 81kW hlavně aby ty motory byly tak houževnaté a s takovou výdrží jako ty ze staré OI
  5. TomášT

    Octavia I. Převodovka 1.6 r.v. 1998 55kw

    na převodovku z 1,6 55kW a z 1,6 74kW šestka dodělat nejde. Sada na šestku se dá koupit na převodovky z 1,8 20V, 1,8Turbo a 2,0MPI...čili ...bohužel... Nicméně šestka by se hodila. Nikdo netvrdí, že by to bylo na předjíždění v kopci, ale na udržování rychlosti na dálnici po rovině by to bylo dobré. Jinak s tím srovnáním krouťáku 1,6 55kW a 1,9TDI...mno vraťte se nohama na zem. Mám ten motor 4 roky. OK. Tahá pěkně odspodu OK...ale proboha vždyť TDI má turbo a je to diesel. Takže co jste vymysleli to je totální blbost. Tam kde má 1,6 55kW 130Nm, tam má 1,9TDI 66kW o min. 90Nm víc.
  6. TomášT

    Životnost motoru

    Co to psalo za deb..a? Od kdy má 1,6 75kW litinový blok???? Ten měla leda stará 1,6 55kW.... Výrazy jako "legendární zmetek HTP" jsou úsměvné - ani to nebudu dočítat do konce. Když pozoruju 1,2TSI a shrnu to stručně: vytahaný rozvodový řetěz, zaklepávající se ventily, odcházející nastavovač obtoku turba....no aby se během času galerie "legendárních zmetků" náhodou nerozrostla i o tento. Koncern měl zůstat raděj u řemenového pohonu rozvodů. Byl rozhodně spolehlivější než jejich pokusy s řetízkama všeho druhu... :p
  7. TomášT

    Fabia nebo octavia

    hele asi tak - já jezdil v autoškole s Fabií a první auto byla (a dosud je) Octavia. První Km samzřejmě byly seznamovací, ale můžu ti říct, že jsem si zvyknul bez problémů. A i to couvání, jak někteří řvou, že není vidět dozadu, není takovej problém.
  8. TomášT

    škrtící klapka-kolísají otáčky-jsem v koncich

    všechny starý můžou být vyhřátý a prasklý, nebo prasknou co nevidět. Dalo by se to zavařit. Tenhle motor je trochu "divočejší", když mu prudce přidáš, nebo ubereš tak si může kapku cuknout. Dělá to i mě, ale je to spíš o citu v nohách.
  9. TomášT

    1.6 55kW start po 2km jízdy

    čidlo teploty ?
  10. TomášT

    1,6 AEE 55kw porucha

    ještě mě napadá palivový filtr, palivové čerpadlo - změřit tlak paliva Nebo některý ze vstřikovačů. je divný, že to udělá jen po startu tedy při studených svíčkách, motoru...co tam máš za svíčky? Jo a dělá to až teď v těch mrazech? Mohla by to být prkotina-voda v palivu, která zamrzá...
  11. TomášT

    1,6 AEE 55kw porucha

    hmm to může být dost věcí. Rozhodně bych se ještě zaměřil na zapalovací kabely. Mohla by to dělat čistě teoreticky i ta lambda nabo čidlo teploty chladící kapaliny... A co jsi tam natankoval za benzín?
  12. TomášT

    Koupě Octavie I

    toš to je podobné jako u nás akorát on má 92kW a 170Nm
  13. TomášT

    Střelba za studena

    a motor máš jaký ?
  14. TomášT

    Koupě Octavie I

    Na ten tvůj nájezd by to chtělo určitě naftu, nebo teda benzín ale hodit do LPG. Z nafty určo najdeš nějaké TDI 66kW a o výkon bych neměl strach. 2,0 v LPG dobrá volba, ale, jak bylo psáno, ať nenarazíš na toho žrouta oleje. 1,8 20V nooo asi raděj ne..a nebo se podívej po 1,8T 110kW i ty se občas dají pořídit v LPG Pokud ti nejde o výkon, tak 1,6tky a hodit do LPG...
  15. TomášT

    1.2 HTP 40KW

    čistě selským rozumem to asi bude stejný, protože po konstrukční stránce je to ten samej motor jen s jiným SW v ŘJ...
×