-
Vybíjení baterie
Diky KaJe, bylo to přesně tam, kde jsi popsal a moc mi to pomohlo. Popíšu jak jsem odstraňoval vybíjení baterie - kdyby to někomu pomohlo. Výchozí situace je popsaná o čtyři příspevky výše. Pak při vyndaných všech pojistkách a odpojených všech dveřích byl odběr z baterky 30mA. To přičítám alarmu Magicar, protože i v tohle stavu byl pod napětím a komunikoval. Zjistil jsem, že při připojení L.P. dveří mi VAG začal hlásit „CAN bus not OK“ (ř.j. č. 46, měřené hodnoty skupina 012, první pole). Rozebral jsem je a zjistil, že v místě průchodky byl přerušen tenký fialový vodič a pár ostatních načatých. To jsem opravil. Připojil jsem postupně všechny dveře a VAG už hlásil „CAN bus OK“, nicméně odběr byl pořád vysoký. VAGem jsem vyčetl chyby z ř.j. č. 46, kde byl hlášen nevěrohodný signál z dveřního zámku L.Z. dveří. Podíval jsem na ně VAGem on-line a na signálu „Lock“ a „Safe-signal“ (ř.j. č. 46, měřené hodnoty skupina 008, 3. a 4. pole) se opravdu samovolně a náhodně měnil stav. Dveře jsem rozebral a zjistil prodřenou izolaci na kabelovém svazku. To jsem opravil. Pak už byl odběr v pořádku. Asi 15s po odemknutí nebo zamknutí tiše cvakne relátko někde pod volantem a odběr klesne na těch cca 30mA. Pouze pokud zůstanou kterékoliv dveře otevřené, zůstane relátko sepnuté a odběr je na těch cca 450mA. Vydedukoval, jsem, že centrální ř.j. komfortky musí v pořádku komunikovat s dveřními jednotkami a mít od nich relevantní a spolehlivé informace a teprve pak rozepne ono relátko a přejde do spánku. Ale tohle je jen moje dedukce. Děkuji všem za pomoc !
-
Vybíjení baterie
No to jsem si právě taky myslel. Na všech možných videích a fotkách co jsou na netu je to tak, jak popisuješ. Jenže já tam žádnou takovou svorkovnici nemám. Tu gumovou harmonikovou průchodku jsem sundal ze dveří i ze sloupku, prohledal, ale žádná svorkovnice. Prostě vede souvislý svazek od té jednotky ve dveřích až kamsi dovnitř do auta a nevím, kde končí. Svazek je původní - dle vzhledu i dle původního majitele.
-
Vybíjení baterie
Dobrý den všem, mám Octavii 1 r.v. 1998, 1,6l benzín AKL a mám problém s vybíjením baterky, kdy při zamknutém autě je odběr z baterky asi 250mA, při odemknutém asi 520mA a to i při všech vytažených pojistkách. Po projití několika fór (hlavně tohoto) a po diagnotice VAGem (sběrnice CAN v nouzovém režimu, chybná komunikace,...) jsem usoudil, že to bude kabeláží. Rozebral jsem dveře u řidiče a odpojil jsem konektor z dveřní jednotky (aspoň si myslím že je to ona - krabička s mnohapinovým konektorm hned pod motorem stahování oken). Po asi deseti sekundách od odpojení tiše cvaklo nějaký relátko pod volantem a odběr klesl na asi 30mA. Myslím si tedy, že je to tímto kabelovým svazkem. Chci ho tedy vytáhnout a zkontrolovat. Otázka tedy zní: mohl mi prosím někdo poradit kam vede ten svazek v autě abych ho mohl odpojit a vytáhnout? Z té gumové harmoniky vede kamsi dovnitř a dolů nebo pod volant nebo tam někam, ale konec jsem nedohledal. Nerad bych zbytečně rozebral půl auta. Budu vděčný za každou radu!
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
Hmm, asi to dopadne tak, že prostě na Ali něco vyberu, pokud možno co nejnovější a holt se uvidí. Každopádně Ti díky Aleši za pomoc.
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
To nevím, kde se to dá zjistit. Chtěl jsem to jen porovnat s tím, co o těch kabelech píšou na Ali - momentálně mají právě verzi 1.9 - 1.92.
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
A vzpomněl by sis, jakou verzi firmware máš v kabelu? 1.9? Nebo starší?
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
Díky za zkušenost - to že stávkuje znamená cca co? Nejde vůbec, jde 1 z 10, padá spojení,..? Ostatní (rádio, oslvětlení, centrál, atd.) je v poho?
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
S tím tak nějak počítám, že je to risk - kupovat klon. Spíš mi šlo o to, jestli se zrovna o tom mým modelu ví, že s ním to nejede vůbec, nebo mám stejnou pravděpodobnost jako u jakýhokoliv jinýho modelu auta. Protože jsem o tom kdesi na jiným fóru v polovině minulýho roku cosi četl.
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
Pánové rád bych se dozvěděl, zda má někdo zkušenost s používáním čínských kopií kabelů HEX-CAN z Aliexpressu, které uvádí o několik příspěvků výše např. LucasCZE a to konkrétně s Octavií II FL 2013 1,6 TDI CR 77 kW. Někde jsem se totiž dočetl, že právě s tímto modelem ty kabely nefungují, jinde to zase vyvraceli. Tak bych rád věděl, jak to tedy je. Děkuji za každou zkušenost.
Svabek
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva